PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 138/2009 • Napomena 2: Ovaj Prilog ne uključuje nesreće. Pored drugih zahtjeva koji se odnose na izvješćivanje o nesrećama, iste također treba navesti u bazi podataka iz članka 5. stavak 2.
NN 138/2009 • Napomena 3: Ovaj Prilog sadržava primjere zahtjeva za izvješćivanje koji se odnose na operacije zrakoplova, održavanje, popravak i proizvodnju.
NN 138/2009 • Napomena 4: Događaji koji ugrožavaju sigurnost o kojima se izvješćuje su oni u kojima je sigurnost operacija bila ili mogla biti ugrožena ili koji bi mogli dovesti do nesigurnih uvjeta. Ukoliko, prema mišljenju izvjestitelja, izvanredni događaj nije ugrozio sigurnost operacija ali ukoliko se ponovi u drugačijim ali mogućim situacijama može predstavljati rizik, treba podnijeti izvješće. Ono što se smatra nužnim za izvješćivanje za jednu vrstu proizvoda, dijela ili uređaja, ne mora biti nužno za izvješćivanje kod drugih, te odsutnost bilo kojeg čimbenika, ljudskog ili tehničkog, može preobraziti događaj koji ugrožava sigurnost u nesreću ili ozbiljnu nezgodu.
NN 138/2009 • Napomena 5: Specifična operativna odobrenja, kao što su RVSM, ETOPS, RNAV, ili program konstrukcije ili održavanja, mogu sadržavati posebne zahtjeve za izvješćivanjem za slučaj kvara vezanih uz takvo odobrenje ili program.
NN 138/2009 • – rizik od sudara s drugim zrakoplovom, terenom ili drugim objektom ili nesigurna situacija pri kojoj bi radnja izbjegavanja bila neophodna (risk of collision with another aircraft, terrain or other object or an unsafe situation when avoidance action would have been appropriate);
NN 138/2009 • – manevar izbjegavanja nužan radi izbjegavanja sudara s drugim zrakoplovom, terenom ili drugim objektom (an avoidance manoeuvre required to avoid a collision with another aircraft, terrain or other object);
NN 138/2009 • – manevar izbjegavanja nužan za izbjegavanje ostalih nesigurnih situacija (an avoidance manoeuvre to avoid other unsafe situations).
NN 138/2009 • b) Nezgode prilikom polijetanja ili slijetanja, uključujući preventivno slijetanje ili prisilno slijetanje. Nezgode kao što su slijetanja prije staze i izlijetanja sa staze. Polijetanja, prekinuta polijetanja, slijetanja ili pokušaji slijetanja na zatvorene, zauzete ili pogrešne staze. Neodobreni ulazi na USS (Take-off or landing incidents, including precautionary or forced landings. Incidents such as under-shooting, overrunning or running off the side of runways. Take-offs, rejected take-offs, landings or attempted landings on a closed, occupied or incorrect runway. Runway incursions).
NN 138/2009 • c) Nemogućnost postizanja predviđenih performansi polijetanja ili početnog penjanja (Inability to achieve predicted performance during take-off or initial climb).
NN 138/2009 • d) Kritično niska razina goriva ili nemogućnost prebacivanja goriva ili korištenja cjelokupne količine raspoloživog goriva (Critically low fuel quantity or inability to transfer fuel or use total quantity of usable fuel).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 138/2009 • e) Gubitak kontrole nad zrakoplovom (uključujući djelomični ili privremeni gubitak kontrole), bez obzira na uzrok (Loss of control (including partial or temporary) regardless of cause).
NN 138/2009 • f) Ugrožavanje sigurnosti blizu ili iznad V1 koji dovode do ili uzrokuju opasne ili potencijalno opasne situacije (prekinuto polijetanje, udar stražnjim dijelom trupa zrakoplova kod rotacije, gubitak snage potiska motora itd.) (Occurrences close to or above V1 resulting from or producing a hazardous or potentially hazardous situation (e.g. rejected take-off, tail strike, engine-power loss etc.)).
NN 138/2009 • g) Produženje na drugi krug koje uzrokuje opasnu ili potencijalno opasnu situaciju (Go around producing a hazardous or potentially hazardous situation).
NN 138/2009 • h) Nenamjerno znatno odstupanje od brzine leta, predviđenog pravca leta ili visine (više od 300 stopa) bez obzira na uzrok (Unintentional significant deviation from airspeed, intended track or altitude (more than 300 ft) regardless of cause).
NN 138/2009 • (i) Snižavanje ispod visine odluke /apsolutne visine odluke ili minimalne visine snižavanja/ minimalne apsolutne visine snižavanja bez uočavanja potrebnih vizualnih oznaka (Descent below decision height /altitude or minimum descent height/, altitude without the required visual reference).
NN 138/2009 • j) Gubitak orijentacije s obzirom na trenutni položaj zrakoplova ili položaj u odnosu na drugi zrakoplov (Loss of position awareness relative to actual position or to other aircraft).
NN 138/2009 • k) Prekid međusobne komunikacije između članova letačke posade zrakoplova CRM (Crew Resource Management) ili između članova letačke posade zrakoplova i drugih sudionika (kabinsko osoblje, ATC tehničari) (Breakdown in communication between flight crew (CRM) or between flight crew and other parties (cabin crew, ATC, engineering)).
NN 138/2009 • l) Tvrdo slijetanje – slijetanje koje zahtijeva provjeru zrakoplova nakon tvrdog slijetanja (Heavy landing — a landing deemed to require a ‘heavy landing check’).
NN 138/2009 • m) Premašenje limita kod balansa goriva (Exceedance of fuel imbalance limits).
NN 138/2009 • n) Nepravilno podešen SSR kôd ili nepravilno podešena podskala na visinomjeru (Incorrect setting of an SSR code or of an altimeter subscale).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 35/07, Broj 23/09,
Broj 111/03, Broj 2/00,
Broj 12/95, Broj 37/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE