PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 86/2007 • Obračun i normiranje radovačitanje GN i izračunavanje potrebnog materijala, radne snage i mehanizacije za jedinicu mjere, po vrstama radova te izrada dokaznica mjera za zidarske radove.Građevinske norme. Primjena normi kod izračunavanja potrebnog materijala, radne snage i izrade analize cijena po vrstama. s posebnim naglaskom na radove koje izvodi fasader. Izrada dokaznica mjera za fasaderske radove.
NN 86/2007 • Program se ostvaruje u klasičnoj učionici. Realizacija programa provodi se uobičajenim metodama. Poželjno je odvesti učenike na dobro organizirano gradilište.
NN 86/2007 • Upoznati učenike s mogućnošću korištenja računala u svrhu izrade stručne dokumentacije.
NN 86/2007 • Upoznati učenike s načinom korištenja interneta radi širenja znanja iz područja uslužne djelatnosti.
NN 86/2007 • Stvoriti naviku korištenja informatičke tehnologije u području praćenja dostignuća na polju graditeljstva.
NN 86/2007 • Stvoriti naviku razmišljanja kako informatičke tehnologije koristiti i na ostalim područjima rada.
NN 86/2007 • Upoznati učenike s programima za crtanje na računalu da uoče važnost tehnologije kod pripreme, praćenja i izvedbe građevinskih radova.
NN 86/2007 • Pojam informatikeZnati definirati informatiku i računalstvo.Osnove informatike, podjela informacija, računalstva.
NN 86/2007 • Građa računalaUsvojiti znanja o građi računala i povezati građu s praktičnim radom na računalu.Funkcionalna shema računala, procesor, memorija, U/I uređaji, prikaz brojeva za memoriju, operacijski sustavi, Windows. Fizičko povezivanje dijelova računala, rad s tipkovnicom i mišem, obrada i ispis teksta.
NN 86/2007 • Rad s računalom Znati se koristiti računalom za pisanje teksta. Koristiti se naprednijim tehnikama u radu s tekstom i znati izrađivati i popunjavati tablice.Rad s datotekama, izrada i uređivanje tablica, crtanje i umetanje objekata, program za formulare.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 86/2007 • Programi za crtanjeUpoznati učenike s važnošću programa za crtanje i projektiranje u graditeljstvu. Program za crtanje.
NN 86/2007 • Internet - Znati koristiti se internetom. Struka na internetu, svjetsko tržište proizvođača fasaderskih materijala, literatura i dizajn, korištenje pretraživača. Prednosti interneta.
NN 86/2007 • Nadopunjavanje i proširivanje znanja stečenih u nastavnom predmetu matematika radi uspješnog uključivanja u nastavak školovanja (vertikalna prohodnost).
NN 86/2007 • Razumijevanje, matematičko modeliranje i rješavanje problema i procesa u prirodi, društvu struci i radnom okolišu.
NN 86/2007 • Usvojiti matematičke pojmove, simbole i znanja nužna za uspješno uključivanje u nastavak školovanja.
NN 86/2007 • Usvojiti matematičke pojmove, simbole i znanja nužna za razumijevanje, matematičko modeliranje i rješavanje problema i procesa u prirodi, društvu, struci i radnom okolišu.
NN 86/2007 • Razvijati logično mišljenje i sposobnosti (pravilnog rasuđivanja, preciznog formuliranja pojmova, računanja, grafičkog izražavanja, prostornog zora) kao preduvjete kreativnosti i snalažljivosti u novim situacijama.
NN 86/2007 • Razvijanje pozitivne osobnosti učenika stjecanjem radnih navika, te navika upornosti, točnosti i urednosti.
NN 86/2007 • Nastavni predmet izborna nastava – matematike u struci – formalno je neovisan o nastavnom predmetu matematika u struci u stručno teorijskom dijelu (zasebno se ocjenjuje i upisuje u svjedodžbu).
NN 86/2007 • Međutim, u pogledu realizacije nastave u stručno-teorijskom dijelu i izborne nastave, postoji međuovisnost: sadržaji izborne nastave matematike dijelom su nove nastavne cjeline, a dijelom nadopunjuju postojeće nastavne cjeline u nastavnom predmetu matematika u struci, radi čega planiranje i izvođenje nastave tih dvaju nastavnih predmeta mora biti sinkronizirano. O tomu se mora voditi računa pri izradi operativnih nastavnih programa za ta dva nastavna predmeta.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 124/97, Broj 142/08,
Broj 137/04, Broj 47/05,
Broj 41/07, Broj 38/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE