PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 68/2005 • Obračun radovaObjasniti što je situacija, razloge izrade te navesti vrste i elemente situacije.Privremene, obračunske i okončane situacije.
NN 68/2005 • TroškovnikRazlikovati i definirati elemente dokaznice mjera, analize cijena i troškovnika te razumjeti važnost njihovog točnog izračunavanja.Dokaznica mjera.
NN 68/2005 • Obračun i normiranje radovačitanje GN i izračunavanje potrebnog materijala, radne snage i mehanizacije za jedinicu mjere, po vrstama radova te izrada dokaznica mjera za tesarske radove.Građevinske norme.
NN 68/2005 • Primjena normi kod izračunavanja potrebnog materijala, radne snage i izrade analize cijena po vrstama radova (GN 200, 400, 301, 601, 361, 561) s posebnim naglaskom na radove koje izvodi tesar (GN 361 i GN 561).
NN 68/2005 • Program se ostvaruje u klasičnoj učionici. Realizacija programa provodi se uobičajenim metodama. Poželjno je odvesti učenike na dobro organizirano gradilište.
NN 68/2005 • Upoznati učenike s mogućnošću korištenja računala u svrhu izrade stručne dokumentacije.
NN 68/2005 • Upoznati učenike s načinom korištenja interneta radi širenja znanja iz područja uslužne djelatnosti.
NN 68/2005 • Pojam informatikeZnati definirati informatiku i računalstvo.Osnove informatike, podjela informacija, računalstva.
NN 68/2005 • Građa računalaUsvojiti znanja o građi računala i povezati građu s praktičnim radom na računalu.Funkcionalna shema računala, procesor, memorija, U/I uređaji, prikaz brojeva za memoriju, operacijski sustavi, Windows. Fizičko povezivanje dijelova računala, rad s tipkovnicom i mišem, obrada i ispis teksta.
NN 68/2005 • Rad s računalom Software – programska potpora WordZnati se koristiti računalom za pisanje teksta. Koristiti se naprednijim tehnikama u radu s tekstom i znati izrađivati i popunjavati tablice.Rad s datotekama, izrada i uređivanje tablica, crtanje i umetanje objekata, program za formulare.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 68/2005 • Internet - Znati koristiti se internetom. Struka na internetu, svjetsko tržište namještaja, literatura i dizajn, korištenje pretraživača.
NN 68/2005 • Nadopunjavanje i proširivanje znanja stečenih u nastavnom predmetu matematika u struci, radi uspješnog uključivanja u nastavak školovanja (vertikalna prohodnost).
NN 68/2005 • Razumijevanje, matematičko modeliranje i rješavanje problema i procesa u prirodi,.. Društvu, struci i radnom okolišu.
NN 68/2005 • Usvojiti matematičke pojmove, simbole i znanja nužna za uspješno uključivanje u nastavak školovanja.
NN 68/2005 • Usvojiti matematičke pojmove, simbole i znanja nužna za razumijevanje. Matematičko modeliranje i rješavanje problema i procesa u prirodi, društvu, struci i radnom okolišu.
NN 68/2005 • Razvijati logično mišljenje i sposobnosti (pravilnog rasuđivanja, preciznog formuliranja pojmova, računanja, grafičkog izražavanja, prostornog zora) kao preduvjete kreativnosti i snalažljivosti u novim situacijama.
NN 68/2005 • Razvijanje pozitivne osobnosti učenika stjecanjem radnih navika, te navika upornosti, točnosti i urednosti.
NN 68/2005 • Nastavni predmet izborne nastave – matematike u struci formalno je neovisan o nastavnom predmetu matematika u struci u stručno-teorijskom dijelu (zasebno se ocjenjuje i upisuje u svjedodžbu).
NN 68/2005 • Međutim, u pogledu realizacije nastave u stručno-teorijskom dijelu i izborne nastave, postoji međuovisnost: sadržaji izborne nastave matematike dijelom su nove nastavne cjeline, a dijelom nadopunjuju postojeće nastavne cjeline u nastavnom predmetu matematika u struci, radi čega planiranje i izvođenje nastave tih dvaju nastavnih predmeta mora biti sinkronizirano, o čemu se mora voditi računa pri izradi operativnih nastavnih programa za ta dva nastavna predmeta.
NN 68/2005 • U organizacijskom smislu, izborna nastava matematike izvodi se, s obzirom na pretpostavljeni manji interes, istodobno za sva zanimanja u dotičnoj školi, kao jedinstvenu nastavnu skupinu; ako je interes veći, formiraju se dvije ili više nastavnih skupina prema konkretnim organizacijskim uvjetima i srodnosti zanimanja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 163/04, Broj 156/08,
Broj 69/09, Broj 120/05,
Broj 127/06, Broj 136/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE