PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 144/2005 • Od mjesečnog iznosa obveze odbija se iznos ostvarenog poreza na dohodak iz dodatnog udjela poreza na dohodak za decentraliziranu funkciju za prethodni mjesec, a nedostajući iznos sredstava do mjesečne obveze podmiruje se iz pomoći izravnanja.
NN 144/2005 • Pregledi obveza decentraliziranih funkcija sastavni su dio ove Uredbe, i to:
NN 144/2005 • – Zbirni pregled sredstava za decentralizirane funkcije u 2006. godini po županijama – Tablica 1.;
NN 144/2005 • – Pregled sredstava za decentraliziranu funkciju osnovnog školstva po županijama u 2006. godini – Tablica 2.ž.;
NN 144/2005 • – Pregled sredstava za decentraliziranu funkciju osnovnog školstva po gradovima u 2006. godini – Tablica 2.g. i
NN 144/2005 • – Pregled sredstava za decentraliziranu funkciju vatrogastva po općinama/gradovima u 2006. godini – Tablica 3. općine/gradovi.
NN 144/2005 • Županije, Grad Zagreb, gradovi i općine dužni su sredstva iz članka 9. stavka 1. ove Uredbe doznačivati krajnjim korisnicima (ustanovama) čije su financiranje preuzeli.
NN 144/2005 • Sredstva iz stavka 1. ovoga članka doznačuju se u skladu s obvezama, prema dinamici i planu prioriteta utvrđenim planom proračuna korisnika pomoći izravnanja.
NN 144/2005 • Korisnici pomoći izravnanja dužni su sredstva za decentralizirane funkcije, ostvarena iz članka 3. ove Uredbe, koristiti po namjenama utvrđenim u odlukama Vlade Republike Hrvatske o minimalnim financijskim standardima.
NN 144/2005 • Na temelju odluka iz članka 4. ove Uredbe, korisnici pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja osnovnog i srednjeg školstva za 2006. godinu u okvirima bilanciranih sredstava iz članka 9. stavka 3. ove Uredbe.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 144/2005 • Korisnik pomoći izravnanja – županija, odnosno Grad Zagreb – osnivač ustanove, može udružiti sredstva u djelatnosti školstva za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini na temelju vlastite odluke iz stavka 2. ovog članka u skladu s odlukom o minimalnim financijskim standardima u osnovnom i srednjem školstvu, a do razine bilanciranih sredstava utvrđenih u članku 9. stavku 3. ove Uredbe.
NN 144/2005 • Na temelju odluka iz članka 5. ove Uredbe, korisnici pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja domova za starije i nemoćne osobe, centara za socijalnu skrb i pomoći za podmirenje troškova stanovanja korisnicima koji se griju na drva, u okvirima bilanciranih sredstava iz članka 9. stavka 3. ove Uredbe.
NN 144/2005 • Na temelju Odluke iz članka 6. ove Uredbe, korisnici pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja zdravstvenih ustanova, u okvirima planiranih sredstava iz članka 9. stavka 3. ove Uredbe.
NN 144/2005 • Na temelju Odluke iz članka 7. ove Uredbe, korisnici pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima za financiranje redovite djelatnosti javnih vatrogasnih postrojbi, u okvirima planiranih sredstava iz članka 9. stavka 3. ove Uredbe.
NN 144/2005 • U odlukama iz stavaka 2., 4., 5., i 6. ovog članka, utvrđuje se raspored sredstava po ustanovama i javnim vatrogasnim postrojbama i prioriteti za kapitalna ulaganja u ustanove iz stavaka 2., 4. i 5. ovoga članka.
NN 144/2005 • Županije, Grad Zagreb, gradovi i općine mogu raspodijeliti sredstva ostvarena od dodatnog udjela u porezu na dohodak i pomoći izravnanja iz članka 3. stavaka 2. i 3. ove Uredbe (osim za financiranje redovite djelatnosti javne vatrogasne postrojbe), po ustanovama unutar pojedine djelatnosti, ali se preraspodjela mora zasnivati na planu objavljenom najmanje dva mjeseca prije njegova usvajanja.
NN 144/2005 • Ako županije, Grad Zagreb, gradovi i općine koje financiraju decentralizirane funkcije, na godišnjoj razini, od dodatnog udjela poreza na dohodak i pomoći izravnanja, ostvare više sredstava nego je to utvrđeno minimalnim standardom, višak sredstava trebaju do 28. siječnja 2007. godine vratiti na račun Državnog proračuna Republike Hrvatske 21-7196 (Povrat neiskorištenih sredstava iz ranijih godina) – MB uplatitelja.
NN 144/2005 • Izračun iznosa pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u 2006. godini vrši Ministarstvo financija u suradnji s resornim ministarstvom ili nadležnim tijelom državne uprave po korisnicima pomoći, a prema kriterijima i mjerilima iz odluka i do visine iznosa obveze, utvrđene prema članku 9. stavku 3. ove Uredbe.
NN 144/2005 • Sredstva iz stavka 1. doznačuju se na način i pod uvjetima, ovisno o vrsti rashoda (rashodi poslovanja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatno ulaganje na nefinancijskoj imovini).
NN 144/2005 • Pomoći izravnanja za rashode poslovanja za decentraliziranu funkciju osnovnog i srednjeg školstva i vatrogastva doznačit će se prema člancima 4. i 7. ove Uredbe akontativno temeljem mjesečnog obračuna za prethodni mjesec usklađenog s akontacijom za tekući mjesec.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 128/07, Broj 115/08,
Broj 175/03, Broj 155/08,
Broj 101/04, Broj 10/92
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE