PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-02-20-334 NN 20/2005

• Odjel kod velikih intervencija obavlja koordinaciju i rukovođenje operativnim snagama u gašenju požara i drugim događajima iz područja vatrogastva za koje nije proglašena katastrofa; priprema i provodi uvođenje u operativnu uporabu raspoloživu tehniku, opremu, tehnologije, metode i postupke u vatrogastvu; priprema odgovarajuće pisane podloge za provedbu velikih intervencija; planira i predlaže standardne operativne postupke operativnih snaga u velikim intervencijama; skrbi o popuni operativnih snaga potrebnom opremom i sredstvima.


Stranica 2005-02-20-334 NN 20/2005

• Odjel upravlja vatrogasnim snagama u većim i složenijim intervencijama i drugim akcidentima/nesrećama iz područja vatrogastva, u kojima sudjeluju vatrogasne snage; planira i priprema opremanje i osposobljavanje pripadnika Državnih intervencijskih postrojbi; izravno vodi vatrogasne intervencije prema nalogu glavnoga vatrogasnog zapovjednika sukladno zakonskim odredbama i intervencije u kojima sudjeluju Državne intervencijske postrojbe; donosi odluke o angažiranju dodatnih vatrogasnih snaga s područja Republike Hrvatske; priprema eksperimentalno i praktično uvođenje u operativnu uporabu tehniku, uređaje i opremu, nove tehnologije, metode i postupke u vatrogastvu; skrbi o popuni operativnih snaga, potrebnom opremom i sredstvima; obavlja i druge poslove po nalogu nadležnog pomoćnika ravnatelja.


Stranica 2005-02-20-334 NN 20/2005

• U okviru Odjela (kao posebna skupina poslova), djeluje Dežurno vatrogasno operativno središte koje prikuplja informacije o nastanku i razvoju događaja u kojima sudjeluju vatrogasne snage; prati stanje i tijek vatrogasnih intervencija; prati i koordinira rad vatrogasnih operativnih centara na razini lokalne i područne (regionalne) samouprave; prati trenutno stanje ljudstva, opreme, tehnike, uređaja i sredstava uključenih u intervenciju; pravovremeno obrađuje i prosljeđuje odluke i zahtjeve o angažiranju dodatnih vatrogasnih snaga, potrebne tehnike, opreme, uređaja i sredstava za pružanje pomoći pri gašenju velikih požara i drugih vatrogasnih intervencija; prati stanje i organizira optimalnu uporabu zračnih snaga u intervencijama; usklađuje i prati aktivnosti primanja i/ili davanja pomoći, obavlja poslove komunikacijskog središta za vatrogasne intervencije na razini Republike Hrvatske; priprema i daje informacije za javnost o požarima i drugim događajima (akcidentima/nesrećama iz područja vatrogastva) u kojima sudjeluju vatrogasne snage, a za koje nije proglašena katastrofa; izrađuje izvješća o stanju, tijeku i provedbi intervencija, vodi propisane evidencije; s Državnim centrom 112 razmjenjuje podatke koje zaprima u trenutku nastanka i tijeka vatrogasne intervencije te obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Odjela.


Stranica 2005-02-20-334 NN 20/2005

• Radom Odjela upravlja načelnik – pomoćnik glavnoga vatrogasnog zapovjednika.


Internet NN 20/2005
• Odjel obavlja stručne poslove koji se odnose na praćenje i raščlambu stanja i pojava u području vatrogastva; predlaže i poduzima mjere za poboljšanje stanja; izdaje upute o postupanju; skrbi o provođenju utvrđenih zadaća; pruža stručnu pomoć i nadzire rad područnih ureda u obavljanju poslova iz svog djelokruga; sudjeluje u izradi standardnih operativnih postupaka vezanih uz postupanje u vatrogasnim intervencijama i propisa iz svog područja te prati njihovu provedbu; predlaže potrebne snage za djelovanje, uključivo i nabavu sredstava, opreme i tehnike; u okviru svojih nadležnosti surađuje s drugim središnjim tijelima državne uprave i pravnim osobama.

Internet stranice NN 20/2005
• Odjel obavlja upravni i inspekcijski nadzor (prvostupanjski i drugostupanjski) nad provedbom zakona i podzakonskih akata i surađuje s ostalim inspekcijskim službama zaštite od požara; u suradnji s Učilištem vatrogastva i zaštite i spašavanja izrađuje program obuke i osposobljavanja vatrogasnih kadrova; planira, priprema i provodi tehničku potporu vježbama združenog djelovanja vatrogasnih postrojbi i drugih sudionika u vatrogasnim intervencijama na temelju podataka o osposobljenosti i opremljenosti vatrogasnih postrojbi i drugih sudionika zaštite od požara; planira, priprema i organizira stručne seminare, savjetovanja i stručne skupove sa zapovjednim vatrogasnim kadrom i drugim potrebnim subjektima; izrađuje procjene i planove optimalne uporabe vatrogasnih resursa; razvija sustav djelotvorne popune sredstvima, opremom i tehnikom u slučaju potrebe većeg angažiranja postojećih resursa; priprema stručne podloge za nabavu specifične tehničke opreme za potrebe vatrogastva te obavlja njihovu distribuciju prema unaprijed utvrđenim planovima; prati razvoj i iskustva suvremenog vatrogastva i predlaže razvojne mjere vatrogastva u Republici Hrvatskoj; utvrđuje poželjan profil (»standard«) stručne osposobljenosti vatrogasaca, tehničke opreme i sredstava, kao i poželjne načine uporabe, održavanja i ispitivanja specifične opreme koja se koristi u vatrogastvu; prati svjetska iskustva u razvoju novih tehnologija, metoda i načina gašenja (npr. primjena sredstava za gašenje, tehnike i opreme, razvoj podvjesnih spremnika za gašenje požara uz pomoć helikoptera velike nosivosti i sl.); provodi razmjenu znanstvenih i tehničkih podataka i informacija važnih u zaštiti od i u borbi protiv požara; surađuje s drugim pravnim subjektima pri razvitku, proizvodnji, tipizaciji, standardizaciji i certificiranju specijalne i specijalističke tehnike, opreme i sredstava; dobavlja, provjerava, izrađuje i distribuira odgovarajuće upute o uporabi tehnike, postupcima i načinima gašenja i drugim događajima (akcidentima/nesrećama) u kojima sudjeluju vatrogasne snage; obavlja stručni nadzor stanja, osposobljenosti i opremljenosti vatrogasnih postrojbi i predlaže mjere za otklanjanje uočenih nedostataka; izrađuje planove postupanja vatrogasnih snaga i prati izvršenje u slučajevima proglašenja katastrofe; izrađuje sve planske i normativne dokumente koji proizlaze iz zakonskih i podzakonskih propisa vezanih uz vatrogastvo; s Učilištem vatrogastva i zaštite i spašavanja izrađuje planove i provedbu obuka i vježbi pripadnika vatrogasnih postrojbi; izrađuje dugoročni plan razvoja vatrogastva; koordinira primjenu zakonskih normi u vatrogastvu; sudjeluje u izradi zakonskih i podzakonskih propisa i međunarodnih ugovora u ovom području te prati njihovu primjenu i provedbu; priprema odgovarajuća izvješća; planira, priprema i vodi odgovarajuće evidencije i baze podataka o utvrđenom stanju u vatrogastvu.

Internet stranice NN 20/2005 • Odjel obavlja poslove planiranja, opremanja i modernizacije materijalno-tehničkih sredstava; priprema tehničke podloge i sudjeluje u postupku nabave; priprema postupak za eksperimentalno i praktično uvođenje u operativnu uporabu tehnike, novih tehnologija, metoda i postupaka u vatrogastvu; planira i stvara pričuve tehnike, sredstava i opreme za pružanje brze i učinkovite pomoći; provodi distribuciju materijalno-tehničkih sredstava; skrbi o popuni operativnih snaga potrebnom opremom i sredstvima; vodi skladišta potrebne tehnike, opreme i sredstava i skrbi o njihovoj ispravnosti; ispituje i utvrđuje stanje tehnike, opreme i sredstava; izravno pokreće postupak za otklanjanje kvarova, odnosno obavlja servisiranje do dopuštene razine; priprema angažiranje ovlaštenih servisa i/ili radionica za otklanjanje većih ili specifičnih oštećenja, kvarova i nedostataka; surađuje s drugim pravnim subjektima pri razvitku i proizvodnji specijalne i specijalističke tehnike, opreme i sredstava; sudjeluje u radu stručnih komisija za normizaciju i mjeriteljstvo (preuzimanje i integriranje europskih i drugih međunarodnih normi, kao i izrada hrvatskih normi); vodi propisane evidencije i baze podataka iz svog djelokruga rada; usklađuje stanje s materijalnim knjigovodstvom i skrbi o voznom parku vatrogastva.
Internet stranice NN 20/2005 • Odjel sudjeluje u izradi dugoročnih planova razvoja sustava zaštite i spašavanja na svim razinama; sudjeluje u koordiniranju suradnje s pravnim osobama, središnjim tijelima državne uprave, tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, spasilačkim službama i građanima koji, sukladno propisima o zaštiti i spašavanju, dostavljaju podatke i obavijesti; sudjeluje u usklađivanju rada na izradi procjene ugroženosti Republike Hrvatske a s Učilištem vatrogastva i zaštite i spašavanja sudjeluje u izradi prijedloga planova obuke i vježbi za pripadnike Državnih intervencijskih i drugih vatrogasnih postrojbi.
Internet stranice NN 20/2005 • Odjel na temelju planova rada ustrojstvenih jedinica izrađuje plan rada i usklađuje poslove Službe za vatrogastvo; izrađuje stručne elaborate, projekte, izvješća i analize, te obavlja druge stručne i administrativne poslove za potrebe glavnoga vatrogasnog zapovjednika.
Internet stranice NN 20/2005 • Odjel obavlja nadzor stanja, osposobljenosti i opremljenosti vatrogasnih postrojbi i predlaže i provodi mjere za otklanjanje uočenih nedostataka; obavlja i druge poslove po nalogu nadležnog pomoćnika ravnatelja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 20/2005 • Radom Odjela upravlja načelnik – pomoćnik glavnoga vatrogasnog zapovjednika.
Informacije NN 20/2005 • Služba za sustav 112, obavlja sve stručne, planske, operativne i tehničke poslove vezane za: ustroj, koordinaciju djelovanja i izvršavanje zadaća operativno komunikacijskih centara 112; planiranje i operativno koordiniranje načina prikupljanja i obrade informacija, obavijesti i podataka te kontinuiranog obavješćivanja i uzbunjivanja građana, pravnih osoba, tijela državne uprave, spasilačkih službi, nadležnih djelatnika civilne zaštite i drugih nadležnih rukovoditelja unutarnjih ustrojstvenih jedinica Državne uprave o otkrivenim opasnostima i njihovim posljedicama; vođenje jedinstvene baze podataka operativnih snaga zaštite i spašavanja te pregleda stanja i događaja o opasnostima, nesrećama i katastrofama; organiziranje, opremanje i djelovanje sustava javnog uzbunjivanja u RH, kao i provođenje jedinstvenog plana uzbunjivanja o otkrivenim opasnostima; osiguravanje i koordinaciju prenošenja Odluka, zapovijedi i izvješća o provođenju i djelotvornosti mjera pripravnosti zaštite i spašavanja; stalno praćenje i poduzimanje mjera u cilju postizanja potrebnog stupnja organiziranosti, operativne spremnosti i osposobljenosti centara 112; planiranje, predlaganje i koordinaciju implementacije suvremene tehnologije u operativnu upotrebu centara 112; sudjelovanje u međunarodnoj suradnji i međunarodnim odnosima te koordinaciju primjene ratificiranih međunarodnih zakonskih normi u području djelovanja centara 112; izradu prijedloga zakonskih i podzakonskih akata vezanih uz djelokrug poslova i zadaća centara 112; planiranje i definiranje načina koordinacije alarmiranja i suradnje centara 112 sa spasilačkim službama; planiranje i provođenje inspekcijskih i upravnih nadzora u području djelovanja centara 112 i sustava javnog uzbunjivanja; pružanja tehnološke osnove za razvoj komunikacijske i informacijsko-računalne tehnologije potrebne za rad i efikasno izvršavanje propisanih zadaća svih unutarnjih ustrojstvenih jedinica Državne uprave; uvođenja suvremenih metoda komunikacija i informacijske obrade podataka; planiranja, razvoja i održavanja komunikacijskih mreža Državne uprave; planiranja i uvođenja sustava razmjene informacijskih podataka između unutarnjih ustrojstvenih jedinica Uprave i ostalih korisnika u zemlji i inozemstvu; omogućavanja podrške odlučivanju temeljenom na kvalitetnim bazama podataka; planiranja i sudjelovanju u nabavi, implementaciji i održavanju komunikacijske i informacijske tehnologije koje služe izgradnji i stalnom unapređenju rada unutarnjih ustrojstvenih jedinica Državne uprave, a posebno sustava centara 112;
Poslovne stranice NN 20/2005 • Radom službe upravlja pomoćnik ravnatelja – glavni nadzornik sustava 112, koji je nadležan i za funkcioniranje službe u ustrojstvenim jedinicama službe u područnim uredima. Glavni nadzornik sustava 112 ima zamjenika koji pomaže glavnom nadzorniku sustava 112 u rukovođenju sustavom centara 112 za vrijeme operativnih aktivnosti tijekom katastrofe ili većih nesreća.
Pregledi NN 20/2005 • Odjel za plansko-operativne poslove centara 112 izvršava sve plansko-operativne poslove vezane za: pripremu i izradu svih plansko-normativnih i operativno-radnih dokumenata koji proizlaze iz pozitivnih zakonskih i podzakonskih propisa a definiraju djelovanje centara 112 te pričuvnih postrojbi za motrenje i uzbunjivanje; izradu dugoročnih planova razvoja centara 112 i pričuvnih postrojbi za motrenje i uzbunjivanje; planiranje, propisivanje i koordinaciju operativnog rada i organizaciju prikupljanja, obrade i razmjene podataka centara 112 sa žurnim službama i ostalim korisnicima na svim razinama; koordinaciju suradnje sa pravnim osobama, tijelima državne uprave, tijelima jedinica područne (regionalne) samouprave, spasilačkim službama i građanima koji sukladno Zakonu o zaštiti i spašavanju dostavljaju podatke i obavijesti centrima 112; obavljanje svih stručnih planskih i operativnih poslove vezanih za kadrovski i materijalni ustroj i koordinaciju izvršavanja zadaća operativno-komunikacijskih centara 112; izradu provedbenih naputaka i standardnih operativnih postupaka o obveznom postupanju centara 112; praćenje razvoja i planiranja razvojnih mjera centara 112; izradu procjena i planova zaštite i spašavanja u području djelovanja centara 112; izradu i ažuriranje plana mjera pripravnosti; izradu plana djelovanja centara 112 u izvanrednim situacijama; izradu mjesečnih, kvartalnih i godišnjih planove rada i izvješća o radu; sudjelovanju s Učilištem u planiranju nastavnih programa osposobljavanja te provođenja zajedničkih i samostalnih vježbi osposobljavanja sustava 112; izradu radnih propise za svakodnevni operativni rad dežurnih smjena centara 112 te koordinaciju i nadzor njihove primjene; u situacijama katastrofa i većih nesreća kontinuirano procjenjuje stanje događaja i posljedice te predlaže mjere i provodi aktiviranje pričuvnih postrojbi za motrenje i uzbunjivanje; vršenje kontinuirane analize spremnosti izvršavanja operativnih zadaća i poduzimanja mjera u cilju stalnog poboljšanja rada i optimalnog korištenja ljudskih i tehničkih resursa; predlaganja uvođenja potrebitih programskih aplikacija i baza podataka; objedinjavanje i analizu mjesečnih baza podataka svih centara 112 o događajima i postupanju dežurnih smjena; pripremu i izradu biltena i drugih publikacija i pisanih materijala za potrebe Službe i javne prezentacije djelovanja centara 112; međunarodnu suradnju i koordinaciju primjene ratificiranih međunarodnih zakonskih normi u području djelovanja centara 112; provodi upravni i inspekcijski nadzor djelovanja centara 112, obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika ravnatelja.
Besplatno NN 20/2005 • Radom Odjela upravlja načelnik – pomoćnik glavnog nadzornika sustava 112.
Glasnik NN 20/2005 • Odjel za sustav javnog uzbunjivanja i operativnu tehniku centara 112 provodi sve stručno-tehničke i planske poslove vezane za: izradu jedinstvenog plana uzbunjivanja u RH; pokretanje postupaka nabave i koordinaciju implementacije suvremene tehnologije u operativnu upotrebu centara 112; skrb o stalnoj ispravnosti i održavanju tehničkih sustava za uzbunjivanje i operativne tehnike centara 112; izradu tehničkih normi i standarda o opremanju sustava javnog uzbunjivanja i centara 112; praćenje svjetskih iskustva u razvoju sustava za uzbunjivanje i novih tehnologija OKC 112 te predlaže načine primjene; izradu godišnjih i višegodišnjih planove nabave i izgradnje sustava javnog uzbunjivanja u RH; koordiniranje nabave, montaže i održavanja tehničkih sustava za uzbunjivanje; koordinaciju, inspekciju i nadzor izvršenja zakonskih obveza pravnih osoba za instaliranje sustava za uzbunjivanje i uvezivanje istih u jedinstveni sustav uzbunjivanja u RH; planiranje i provođenje plana edukacije i upoznavanja stanovništva sa znakovima za uzbunjivanje; izradu procjene razmještaja sirena sukladno akustičkoj studiji čujnosti; izradu tehničkih uputa o uporabi sustava za uzbunjivanje i ostale operativne tehnike na uporabi u centrima 112; suradnju s pravnim subjektima na razvoju specifične tehničke opreme sustava za uzbunjivanje i ostale operativne tehnike centara 112; provođenje upravnog nadzora stanja i tehničke ispravnosti sustava za uzbunjivanje i operativne tehnike centara 112; skrb o stanju poslovnog prostora i drugih objekata sustava 112 te planiranje i koordinaciju postupaka održavanja; raspodjelu potrebne tehnike, opreme i sredstava u operativnu upotrebu centara 112; vođenje skladišta potrebne pričuvne tehnike, opreme i sredstava; izradu tehničkih uputa o uporabi operativne tehnike centara 112; sudjelovanje u pripremi i provođenju praktičnog osposobljavanja za korištenje operativne tehnike u centrima 112; izradu prijedloga godišnjeg plana proračuna za sve centre 112 i praćenje realizacije utroška financijskih sredstava za djelatnosti u Službi; vođenje sve potrebne pomoćne materijalno-tehničke evidencije te pripremu provedbe godišnjeg popisa materijalno tehničkih sredstava, obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika ravnatelja.
Propis NN 20/2005 • Radom Odjela upravlja načelnik – pomoćnik glavnog nadzornika sustava 112.
Propis NN 20/2005 • U Odjelu za komunikacijsko-informacijsku tehnologiju ustrojavaju se:
Propis NN 20/2005 • Odsjek za komunikacijsku tehnologiju obavlja sve stručne poslove vezane za: planiranje i uvođenje suvremenih komunikacijskih tehnologija i planiranje i razvoj žičnih i radijskih komunikacijskih mreža unutar ustrojbenih cjelina Državne uprave, te razvoj istih prema vanjskim sustavima drugih korisnika unutar i izvan zemlje s kojima ustrojbene cjeline održavaju propisanu suradnju; praćenje razvoja komunikacijske tehnologije i ocjenjivanje njezine prihvatljivosti za primjenu unutar Državne uprave; predlaganja i izrade tehničkih normi i standarda za komunikacijske sustave (radijske i žične); provedbu nadzora i odobravanje projekta izgradnje komunikacijskih sustava Državne uprave; planiranje kapaciteta komunikacijskih sustava; pripremu i provjeru tehničkih značajki komunikacijske tehnologije za nabavu i proizvodnju; koordinaciju održavanja postojećih komunikacijskih tehnologija te planiranje potrebe obuke u suradnji sa učilištem; izradu svih planskih i normativnih dokumenata potrebnih za efikasan i siguran rad komunikacijskih sustava; skrb za interoperabilnost žičnih komunikacijskih mreža Uprave s javnim i privatnim mrežama u Republici Hrvatskoj; izradu projekata žične komunikacijske mreže Uprave; nadzor izvođenje i implementacije projekata žičnih komunikacijskih mreža; planiranje izgradnje priključnih točaka žičnih komunikacijskih sustava Uprave u javnu mrežu; provođenje poslova zakupa prijenosnih kapaciteta javne žične infrastrukture; razvoj žičnih komunikacijskih mreža s mrežama ostalih tijela državne uprave te nadzor i odobravanja projekta izgradnje; pripremu elemenata ugovaranja i izradu potrebne tehničke dokumentacije za javne natječaje; planiranje potreba za kapacitetima javnih i drugih državnih radio-komunikacijskih sustava za potrebe izvršenje poslova Državne uprave i osigurava integraciju tih sustava u komunikacijski sustav Uprave; planira i provodi povezivanja različitih radio-komunikacijskih sustava u jedinstvenu radio komunikacijsku mrežu Državne uprave; nadzire i planira korištenje frekvencijskog spektra radio komunikacijskih sustava s odgovornim tijelima Državne uprave; pripremu taktičko-tehničkih značajki radio komunikacijske opreme; poduzimanje svih tehničkih i planskih mjera za zaštitu tajnih podataka kod prijenosa sustavom komunikacija sukladno postojećim zakonskim propisima i normama; izradu posebnih provedbenih propisa za zaštitu tajnih podataka prilikom prijenosa istih komunikacijskim sustavima; provedbu sigurnosnih mjera zaštite upravljanja u komunikacijama, osiguravanje zaštite uređaja od neželjenih elektromagnetskih i drugih vrsta zračenja koja mogu utjecati na sigurnost zaštićenih komunikacija, obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika ravnatelja.
Propis NN 20/2005 • Odsjek za informacijsku tehnologiju obavlja upravne i stručne poslove vezane za: uspostavu jedinstvenoga informacijsko-računalnog sustava Državne uprave; provođenje raščlambe potreba informacijsko-računalne tehnologije pojedinih ustrojstvenih jedinica i pripreme podloga za razvoj sustava; odobravanje svake promjene informacijsko-računalne tehnologije pojedinih ustrojstvenih jedinica, izradu standardnih programa, bazi podataka, platformi i informacijskih alata; praćenja razvoja informacijsko-računalne tehnologije i ocjenjivanje njezine prihvatljivosti za primjenu u ustrojbenim cjelinama Uprave; planiranje novih informacijsko-računalnih sustava i razvoja svih potrebnih modela informacijsko-računalnih sustava u Državnoj upravi te provođenja istraživanja i razvoja informacijske tehnologije, usklađivanje javnih i državnih informacijsko-računalnih sustava s potrebama Državne uprave; održavanje središnjih kataloga (šifarnika) te osiguranje automatske obrade i razmjene informacija; pripremanje podloga za razvoj sustava; planiranje i uspostavljanje informacijskih sustava i računalne mreže temeljem raščlambe strukture potrebnih poslova i zadaća Državne uprave te izradu potrebnih modela procesa i modele podataka; pripremanje i oblikovanje projektne dokumentacije informacijskog sustava i mreža; planiranje, organiziranje i nadziranje izrade pokrenutih projekata i njihovog vođenja; planiranje i koordiniranje procesa nabave potrebne informacijsko-računalne opreme te kontinuirano održavanje informacijsko-računalne sustave i mrežu; izradu programskih aplikacija i razvoja baza podataka za elektroničku obradu i analizu podataka za potrebe svih ustrojstvenih cjelina Državne uprave; izradu centralizirane baze filtriranih, pročišćenih i spojenih informacija, izradu i testiranje izrađenih programskih modula i baza podataka te izradu korisničke dokumentacije za iste, umnožavanje i distribuciju korisničke dokumentaciju o programima i bazama podataka te praktičnu edukaciju ustrojbenih cjelina za korištenje; praćenje informacijskih sustava u okviru stvarnog sustava te testiranje novih tehnologija iz područja skladištenja podataka; vođenje evidencije informacijsko-računalne opreme na korištenju u Državnoj upravi; planiranje i koordiniranje nabave, održavanja i servisiranja informacijsko-računalne opreme, obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika ravnatelja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 35/08, Broj 24/03, Broj 141/08, Broj 80/06, Broj 66/09, Broj 57/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled