PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-04-41-1383 NN 41/2008

• Odjel pravnih poslova obavlja poslove u vezi žalbi o kojima rješava Odbor za državnu službu, daje očitovanja, te obavlja druge poslove u vezi s postupkom koji je prethodio žalbi službenika. Izrađuje odgovore na tužbe kod Upravnog suda Republike Hrvatske, te druge dopise na traženje Suda u svezi s pokrenutim upravnim sporom. Odgovara na upite Državnog odvjetništva Republike Hrvatske u svezi s radno pravnim sporovima. Obavlja poslove u vezi provođenja postupaka utvrđivanja odgovornosti službenika za lake i teške povrede službene dužnosti. Na odluke Službeničkog suda daje očitovanja kao i odgovore u svezi s postupcima povodom žalbe.


Stranica 2008-04-41-1383 NN 41/2008

• Služba upravljanja i gospodarenja imovinom i pomoćno-tehničkim poslovima obavlja poslove upravljanja i gospodarenja nekretninama u vlasništvu Republike Hrvatske, koje su dane Ministarstvu na upravljanje i korištenje, vodi i ažurira dokumentaciju o nekretninama, vodi očevidnik nekretnina, daje stručna mišljenja na ponuđene projekte, građevinsku dokumentaciju, troškovnike, glede objekata iz nadležnosti Ministarstva, obavlja poslove stručnog nadgledanja i praćenje stanja poslovnih i stambenih objekata unutar Ministarstva, sudjeluje u pripremi i izradi izvješća i prijedloga za osiguranje potrebnih sredstava za adaptaciju i rekonstrukciju poslovnih objekata koje koristi Ministarstvo, vrši interni stručni nadzor nad istim, surađuje sa Središnjim državnim uredom za upravljanje državnom imovinom, Državnim odvjetništvom Republike Hrvatske, drugim tijelima državne uprave i pravnim osobama u poslovima iz svoga djelokruga, dostavlja redovita izvješća o očevidniku nekretnina Središnjem državnom uredu za upravljanje državnom imovinom, vodi evidenciju o inventaru, daje prijedlog za njihovu nabavu, te brine o njihovom održavanju, provodi postupke za usklađivanje Ugovora o zakupu poslovnog prostora s važećim propisima (osim poslova koji su prema unutarnjem ustrojstvu u nadležnosti druge ustrojstvene jedinice Ministarstva), pribavlja suglasnost za sklapanje Ugovora o zakupu poslovnog prostora, provodi aktivnosti za ažurnost i usklađenost stvarnog stanja nekretnina s podacima u zemljišnim knjigama, vodi podatke bitne za reguliranje statusa stanova za službene potrebe i ugovorno reguliranje statusa korisnika stanova (stanovi za službene potrebe djelatnika lučkih i riječnih kapetanija, kupnja zamjenskih (službenih) stanova uz suglasnost i naputak Središnjeg državnog ureda za upravljanje državnom imovinom, obavlja poslove koji se odnose na korištenje prijevoznih sredstava za potrebe Ministarstva (poslove u svezi održavanja službenih automobila i opreme, vodi propisane očevidnike, prati stanje i inicira donošenje planova korištenja automobila), obavlja poslove iz područja obrane iz nadležnosti Ministarstva u ratnom stanju i stanju neposredne ugroženosti, obavlja poslove civilnih obrambenih priprema i civilno-vojno kriznog planiranja u ratnom stanju i stanju neposredne ugroženosti, te u katastrofama i krizama, posebno u slučaju veće krize ili katastrofe u mirnodopskim uvjetima, obavlja poslove provođenja mjera zaštite od požara, sukladno Zakonu o zaštiti od požara, koordinira poslove protupožarne zaštite na objektima Ministarstva, obavlja poslove koji proizlaze iz Zakona o zaštiti na radu, obavlja uviđaje i sastavlja zapisnik o nastalim povredama, vodi evidenciju o ugovorima i policama osiguranja zaposlenika, daje očitovanja o poduzetim mjerama zaštite na radu, obavlja poslove uredskog čišćenja, poslove telefonske centrale, čajne kuhinje i sl.


Stranica 2008-04-41-1383 NN 41/2008

• Za obavljanje poslova iz nadležnosti Službe, ustrojavaju se sljedeći odjeli:


Stranica 2008-04-41-1383 NN 41/2008

• Odjel upravljanja i gospodarenja imovinom obavlja najsloženije poslove stručnog nadgledanja i praćenja stanja stambenih i poslovnih objekata, poslovi adaptacije i rekonstrukcije poslovnih objekata koje koristi Ministarstvo, te sudjelovanje u izradi prijedloga za osiguranje potrebnih sredstava, vrši procjenu oštećenja objekata, te daje prijedloge o prioritetima adaptacije i rekonstrukcije, ažurira dokumentaciju o nekretninama o kojima vodi očevidnik, ažurira podatke koje dostavlja Središnjem državnom uredu za upravljanje državnom imovinom, usklađuje očevidnik nekretnina i o tome redovito dostavlja izvješća Središnjem državnom uredu za upravljanje državnom imovinom, vodi dokumentaciju i podatke o stanovima na raspolaganju Ministarstvu (stanovi za službene potrebe lučkih i riječnih kapetanija), kupnja zamjenskih stanova za službene potrebe uz suglasnost i naputak Središnjeg državnog ureda za upravljanje državnom imovinom, suradnja sa Središnji državnim uredom za upravljanje državnom imovinom, Državnim odvjetništvom Republike Hrvatske, drugim tijelima državne uprave i pravnim osobama iz svog djelokruga, pribavlja suglasnosti za provođenje postupka za usklađivanje Ugovora o zakupu poslovnog prostora i pravnu valjanost Ugovora o zakupu s važećim propisima, pribavlja suglasnost za sklapanje Ugovora o zakupu s raznim subjektima, daje očitovanja i dostavlja dokumentaciju općinskim državnim odvjetništvima u imovinsko-pravnim sporovima iz svog djelokruga, te daje očitovanja o razlozima i potrebi ulaganja pravnih lijekova, daje odgovore, tumačenja i prijedloge na zahtjeve lučkih i riječnih kapetanija, vodi podatke bitne za reguliranje statusa stanova za službene potrebe i ugovorno reguliranje statusa korisnika stanova, te Središnjem državnom uredu za upravljanje državnom imovinom daje prijedloge i očitovanja glede reguliranja statusa stanova za službene potrebe i korisnika, obavlja poslove iz područja obrane iz nadležnosti Ministarstva u ratnom stanju i stanju neposredne ugroženosti, obavlja poslove civilnih obrambenih priprema i civilno-vojno kriznog planiranja u ratnom stanju i stanju neposredne ugroženosti, obavlja poslove provođenja mjera protupožarne zaštite na objektima Ministarstva, obavlja poslove koji proizlaze iz Zakona o zaštiti na radu, obavlja poslove uredskog čišćenja, poslove telefonske centrale, čajne kuhinje i sl.


Internet NN 41/2008
• Za obavljanje poslova iz nadležnosti Odjela, ustrojavaju se sljedeći odsjeci:

Internet stranice NN 41/2008
• b/1a Odsjek praćenja stanja poslovnih i stambenih objekata i upravljanja uredskim prostorima

Internet stranice NN 41/2008 • b/1a Odsjek praćenja stanja poslovnih i stambenih objekata i upravljanja uredskim prostorima
Internet stranice NN 41/2008 • Odsjek praćenja stanja poslovnih i stambenih objekata i upravljanja uredskim prostorima obavlja sljedeće poslove: obavlja poslove stručnog nadgledanja, održavanja, upravljanja zgrada koje koristi Ministarstvo, vrši procjenu oštećenja poslovnih objekata koje koristi Ministarstvo, vrši nadzor nad rekonstrukcijom i dogradnjom poslovnih objekata, te daje prijedloge o prioritetima izvođenja radova, kao i sudjelovanje u pripremi i davanju prijedloga za osiguranje potrebnih sredstava, u ovisnosti o raspoloživim sredstvima, daje stručna mišljenja na ponuđene građevinske projekte, građevinsku dokumentaciju, troškovnik, glede adaptacije objekata u nadležnosti Ministarstva, vrši stručni interni nadzor nad istima, vodi i ažurira dokumentaciju o nekretninama, o kojima vodi očevidnik nekretnina, provodi aktivnosti za ažurnost i usklađenost stvarnog stanja i stanja u zemljišnim knjigama, vodi evidenciju inventara (uredske opreme), te daje prijedloge o potrebi, količini i kvaliteti nabave istih, brine o njihovom održavanju, sudjeluje u radu Povjerenstava radi davanja stručnog mišljenja, dostavlja redovita izvješća o očevidniku nekretnina Središnjem državnom uredu za upravljanje državnom imovinom.
Internet stranice NN 41/2008 • Odsjek za sklapanje i usklađivanje ugovora o zakupu obavlja sljedeće poslove: pribavlja potrebne suglasnosti za provođenje postupaka za usklađivanje ugovora o zakupu poslovnog prostora s važećim propisima (osim dijela poslova koji su prema unutarnjem ustrojstvu Ministarstva u nadležnosti druge ustrojstvene jedinice), daje očitovanja i dostavlja dokumentaciju Općinskom državnom odvjetništvu u imovinsko-pravnim sporovima iz svog djelokruga, koji se vode kod općinskih i županijskih sudova, te očitovanja o razlozima i potrebi ulaganja pravnih lijekova, vodi dokumentaciju i podatke o službenim stanovima na raspolaganju Ministarstvu, obavlja kupnju zamjenskih stanova za službene potrebe uz suglasnost i naputak Središnjeg državnog ureda za upravljanje državnom imovinom, vodi podatke bitne za reguliranje statusa stanova i ugovorno reguliranje statusa korisnika stanova za službene potrebe, te Središnjem državnom uredu za upravljanje državnom imovinom daje potrebne prijedloge i očitovanja glede reguliranja statusa stanova i korisnika, daje odgovore, naputke i tumačenja na zahtjeve lučkih i riječnih kapetanija s obzirom na objekte (službene stanove i poslovne prostore koje koristi Ministarstvo).
Internet stranice NN 41/2008 • b/1c Odsjek sigurnosnih, pomoćnih i tehničkih poslova Ministarstva
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 41/2008 • Odsjek sigurnosnih, pomoćnih i tehničkih poslova Ministarstva obavlja poslove iz područja obrane iz nadležnosti Ministarstva u ratnom stanju, obavlja poslove civilnih obrambenih priprema i civilno-vojno kriznog planiranja u ratnom stanju i stanju neposredne ugroženosti, te u katastrofama i krizama, posebno u slučaju veće krize ili katastrofe u mirnodopskim uvjetima, poslove oko izrade potrebnih uputa, procjene, analiza i izvješća, praćenje i usklađivanje civilne obrambene pripreme, provođenje preventivnih mjera zaštite od požara, provođenje zaštite na radu sukladno Zakonu, obavlja poslove održavanja i suradnje sa tvrtkom s kojom je Ministarstvo sklopilo ugovor o održavanju poslovnih objekta, sastavlja zapisnike o povredi na radu, vodi očevidnike o povredi na radu, daje očitovanja o poduzetim mjerama zaštite na radu, vodi evidenciju o ugovorima i policama osiguranja zaposlenika, obavlja poslove uredskog čišćenja, poslove čajne kuhinje i telefonske centrale.
Informacije NN 41/2008 • Odjel upravljanja voznim parkom obavlja poslove koji se odnose na korištenje prijevoznih sredstava za potrebe Ministarstva, poslove u svezi održavanja službenih automobila i opreme, sukladno uvjetima njihove uporabe, namjene i tehničkim uputstvima proizvođača, vodi propisane očevidnike, prati stanje, analizira i predlaže poduzimanje mjera da službeni automobili po količini i kvaliteti mogu udovoljiti zahtjevima Ministarstva, donosi plan korištenja automobila i koordinira izvršenje toga plana, obavlja uviđaje prometnih nezgoda i priprema odštetne zahtjeve, te druge poslove koji proizlaze iz upravljanja, korištenja i održavanja službenih automobila ovog Ministarstva.
Poslovne stranice NN 41/2008 • Služba za nabavu i informatičke poslove obavlja sve administrativne i stručne poslove u svezi s provedbom zakona i drugih propisa iz područja javne nabave i informatizacije za cijelo Ministarstvo. Obavlja poslove koordinacije planiranja i svih poslova koji prethode zaključenju ugovora o nabavi roba, radova i usluga. Osigurava nesmetani rad informatičkog sustava Ministarstva i predlaže mjere za njegovo usavršavanje. Koordinira rad između odjela i drugih ustrojstvenih jedinica Ministarstva, surađuje s drugim državnim tijelima.
Pregledi NN 41/2008 • Odjel nabave izrađuje objedinjeni plan nabave na temelju dostavljenih prijedloga planova nabave pojedinih ustrojstvenih jedinica Ministarstva, priprema i provodi sve postupke nabave za potrebe cijelog Ministarstva u pogledu nabave roba, radova i usluga u suradnji s imenovanim stručnim povjerenstvima definira načine, procedure i predmete nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi, ovisno o predmetu nabave priprema i izrađuje tendersku dokumentaciju za provođenje postupaka nabave, daje stručnu podršku povjerenstvima za nabavu i sudjeluje u njihovom radu, vodi brigu da se nabava odvija sukladno planu proračuna i planu nabave u pogledu zadanih okvira financijskih sredstava i namjene istih, definira komercijalne i obvezno-pravne odnose Ministarstva i pravnih subjekata, te fizičkih osoba iz djelokruga rada Odjela, priprema i izrađuje ugovore iz područja nabave, prati izvršenje ugovornih obveza, osim izvršenja obveza iz ugovora u nadležnosti pojedinih resora Ministarstva, sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi vodi sve evidencije o postupcima nabave i ugovorima zaključenim temeljem istih, vodi skladišno poslovanje potrošnog materijala, i sitnog inventara, te obavlja i ostale poslove po nalogu tajnika i ministra.
Besplatno NN 41/2008 • Za obavljanje poslova nabave ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
Glasnik NN 41/2008 • Odsjek za pripremu javne nabave sukladno proračunu i planu nabave Ministarstva za proračunsku godinu, definira predmete nabave i izrađuje tendersku dokumentaciju za provedbu postupaka nabave u suradnji i po naputcima imenovanog stručnog povjerenstva Ministarstva ovisno o predmetu nabave, definira načine nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi, izrađuje svu dokumentaciju naručitelja za provođenje postupaka nabave definiranih Zakonom o javnoj nabavi, provodi sve postupke nabave roba, radova i usluga za potrebe cijelog Ministarstava propisane Zakonom o javnoj nabavi, definira uvjete i načine ugovaranja predmeta nabave, te načine osiguranja izvršenja ugovornih obveza isporučitelja predmeta nabave, izrađuje narudžbe i ugovore za nabavu roba, radova i usluga, provodi postupak javnog oglašavanja predmeta nabave sukladno zakonu, te postupak javnog oglašavanja zaključenih ugovora Ministarstva, sukladno zakonu.
Propis NN 41/2008 • Odsjek za izvršenje nabave vodi evidencije svih ugovora Ministarstva zaključenih sukladno Zakonu o javnoj nabavi (centralni Registar ugovora), osim zaključenih ugovora koji su prema unutarnjem ustrojstvu u nadležnosti drugih ustrojstvenih jedinica Ministarstva, vodi zakonom propisane evidencije postupaka nabave malih vrijednosti, vodi zakonom propisane evidencije o provedenim postupcima javne nabave i sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, prati preuzete obveze prema namjeni proračunskih sredstava (računima proračuna), prati izvršenje ugovornih obveza po zaključenim ugovorima za predmete nabave osim ugovornih obveza u nadležnosti pojedinog resora Ministarstva, vodi skladišno poslovanje nabavljene potrošne robe i sitnog inventara centralnog skladišta Ministarstva.
Propis NN 41/2008 • Odjel za informatiku i komunikacije obavlja stručne i tehničke poslove vezane za planiranje, organiziranje, usklađivanje i provedbu sustavne informatizacije u Ministarstvu, izrađuje analize potreba Ministarstva u području primjene informacijske i komunikacijske tehnologije i predlaže mjere za unaprjeđenje informatizacije u Ministarstvu, brine se za nabavu, raspodjelu i održavanje računalne i programske opreme te za razvoj i održavanje lokalne računalne i komunikacijske mreže i pristupne veze na internet, brine se za razvoj i održavanje javnih i internih informacijskih usluga kao što su WWW informacijske usluge, sudjeluje u razvoju i održavanju središnjih baza podataka u Ministarstvu, sudjeluje u definiranju, razradi i održavanju korisničkih programskih aplikacija za pojedine ustrojstvene jedinice Ministarstva, brine se za sigurnost informacijskog sustava, vodi evidenciju o raspodjeli informatičke i komunikacijske opreme, osigurava savjetodavnu podršku korisnicima informacijskog sustava, organizira i sudjeluje u provedbi edukacije korisnika informacijskog sustava, sudjeluje u planiranju i provedbi projekta izgradnje računalno-komunikacijske mreže tijela državne uprave, koordinira interne aktivnosti prema Središnjem državnom uredu za e-Hrvatsku, te obavlja i druge poslove iz djelokruga rada Odjela i poslove koje odredi tajnik i ministar.
Propis NN 41/2008 • Za obavljanje poslova odjela ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
Propis NN 41/2008 • Odsjek za informatiku inicira, koordinira i provodi plan razvoja primjene informacijske tehnologije u Ministarstvu; provodi planiranje, organiziranje, nabavu i implementaciju informatičke strojne i programske opreme; sudjeluje u razvoju i održavanju središnjih baza podataka u Ministarstvu, sudjeluje u definiranju, razradi i održavanju korisničkih programskih aplikacija za pojedine ustrojstvene jedinice Ministarstva; vodi evidenciju o raspodjeli informatičke opreme; predlaže i provodi program sigurnosti informacijskih resursa; brine se za održavanje strojne i programske opreme; osigurava savjetodavnu podršku korisnicima informacijskog sustava; organizira i sudjeluje u provedbi informatičke edukacije korisnika; prati korištenje informatičke opreme te izrađuje izvješća, analize i prijedloge poboljšanja i unapređenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 47/03, Broj 121/03, Broj 25/99, Broj 48/04, Broj 19/91, Broj 119/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled