PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 127/2007 • Odsjek pisarnice obavlja poslove vezane za prijam i dostavu pošte, raspoređivanje akata, otpremu, arhiviranje pismena, urudžbiranje spisa, poslove administrativno-tehničke obrade predmeta, upisivanje predmeta za otpremu, bavi se čuvanjem registraturne građe koja nastaje radom Ministarstva, te poslovima razvođenja i ulaganja predmeta po arhivskim zakonima, ažurno vođenje arhivske knjige, također obavlja poslove vanjske i unutarnje dostave pošte po organizacijskim jedinicama.
NN 127/2007 • Za obavljanje poslova iz djelokruga Odsjeka ustrojavaju se sljedeći pododsjeci:
NN 127/2007 • Pododsjek obavlja poslove vezane za prijam i dostavu pošte, raspoređivanje akata, otpremu, arhiviranje pismena, urudžbiranje spisa, poslove administrativno-tehničke obrade predmeta, upisivanje predmeta za otpremu.
NN 127/2007 • Za obavljanje poslova iz djelokruga Pododsjeka ustrojavaju se sljedeći odjeljci:
NN 127/2007 • 3.4.3.1.1.1. Odjeljak pisarnice – Ulica grada Vukovara 78 i 220,
NN 127/2007 • 3.4.3.1.1.1. Odjeljak pisarnice – Ulica grada Vukovara 78 i 220
NN 127/2007 • Odjeljak pisarnice obavlja poslove vezane za prijam i dostavu pošte, raspoređivanje akata, otpremu, arhiviranje pismena, urudžbiranje spisa, poslove administrativno-tehničke obrade predmeta, upisivanje predmeta za otpremu.
NN 127/2007 • Odjeljak pisarnice obavlja poslove vezane za prijam i dostavu pošte, raspoređivanje akata, otpremu, arhiviranje pismena, urudžbiranje spisa, poslove administrativno-tehničke obrade predmeta, upisivanje predmeta za otpremu.
NN 127/2007 • Odjeljak pisarnice obavlja poslove vezane za prijam i dostavu pošte, raspoređivanje akata, otpremu, arhiviranje pismena, urudžbiranje spisa, poslove administrativno-tehničke obrade predmeta, upisivanje predmeta za otpremu.
NN 127/2007 • Pododsjek arhive bavi se čuvanjem registraturne građe koja nastaje radom Ministarstva, te poslovima razvođenja i ulaganja predmeta po arhivskim zakonima, ažurno vođenje arhivske knjige.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 127/2007 • Odsjek za vozni park i pomoćne poslove obavlja poslove održavanja voznog parka i servis službenih automobila, brine se o ugostiteljskom servisu i usluzi prilikom održavanja stručnih i radnih skupova u prostorijama Ministarstva, o pravilnom korištenju reprezentacije te organizira rad internog caffea.
NN 127/2007 • Za obavljanje poslova iz djelokruga Odsjeka ustrojavaju se sljedeći pododsjeci:
NN 127/2007 • Pododsjek za vozni park obavlja poslove održavanja voznog parka i vodi brigu o održavanju službenih automobila.
NN 127/2007 • Pododsjek brine o ugostiteljskom servisu i usluzi prilikom održavanja stručnih i radnih skupova u prostorijama Ministarstva, o pravilnom korištenju reprezentacije te organizira rad internog caffea, također se brine o fotokopiraoni.
NN 127/2007 • Za obavljanje poslova iz djelokruga Pododsjeka ustrojavaju se sljedeći odjeljci:
NN 127/2007 • Odjeljak internog caffea brine se o ugostiteljskom servisu i usluzi prilikom održavanja stručnih i radnih skupova u prostorijama Ministarstva, o pravilnom korištenju reprezentacije te organizira rad internog caffea.
NN 127/2007 • Odjeljak ekonomata i fotokopiraone vodi poslove izdavanja uredskog materijala, umnožava stručne materijale za potrebe Ministarstva i vodi brigu o ispravnosti fotokopirnih aparata.
NN 127/2007 • Odsjeci za koordinaciju po županijama obavljaju koordinaciju, organiziranje administrativnih i pomoćno-tehničkih poslova za potrebe ustrojstvenih jedinica Ministarstva na području županija.
NN 127/2007 • Odjel za financijsko upravljanje i kontrole koordinira uspostavljanje i razvoj metodologija financijskog upravljanja i sustava unutarnjih kontrola u Ministarstvu; sudjeluje i pomaže rukovodećim službenicima ustrojstvenih jedinica Ministarstva u opisu i popisu poslovnih procesa, uspostavljanju i razvoju procedura i postupaka u svezi s pripremom, obradom, tijekom i pohranom financijskih i drugih dokumenata u poslovanju Ministarstva; usmjeren je na uspostavljanje unutarnjih kontrola i analizi rizika u Ministarstvu u dijelu praćenja prihoda i primitaka, izvršavanju rashoda i materijalnih sredstava, postupaka javne nabave i upravljanja projektima u cilju izvršavanja poslova iz djelokruga rada Ministarstva; sudjeluje u izradi izvješća o uspostavi i funkcioniranju sustava financijskog upravljanja i kontrola; obavlja poslove prethodne kontrole za poslovne procese ili transakcije koje su izložene većem riziku ili su s obzirom na financijska sredstva značajnija za Ministarstvo; surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, dostavlja pisana izvješća i drugu potrebnu dokumentaciju.«
NN 127/2007 • Tablica s okvirnim brojem državnih službenika i namještenika iz članka 214. stavka 2. Uredbe, zamjenjuje se novom tablicom s okvirnim brojem državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga ministarstva, koja postaje sastavni dio Uredbe, a ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 64/06, Broj 3/06,
Broj 114/02, Broj 57/07,
Broj 12/07, Broj 123/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE