PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/2008 • – opis i objašnjenje metode koja je usvojena za izračun troškova amortizacije: troškovi u proteklom razdoblju ili tekući troškovi. Kad se koristi obračun na bazi tekućih troškova, treba dostaviti usporedive podatke o troškovima u proteklom razdoblju,
NN 37/2008 • – opravdanje za troškove kapitala, uključujući komponente baze imovine,
NN 37/2008 • – specifikaciju meteoroloških troškova s podjelom na direktne troškove i „troškove osnovne MET djelatnosti“ koji se definiraju kao troškovi uređaja i usluga koje također služe za meteorološke potrebe općenito. To uključuje opću analizu i prognoziranje, motrenje pomoću meteorološkog radara i satelita, mreže za prizemno motrenje i visinsko mjerenje, meteorološke komunikacijske sustave, centre za obradu podataka, osnovna istraživanja, obuku i administraciju.
NN 37/2008 • – opis metodologije korištene za raspodjelu ukupnih MET troškova i troškova osnovne MET djelatnosti za civilno zrakoplovstvo i na naplatne zone.
NN 37/2008 • 1. Jedinica rutnih usluga izračunava se kao umnožak faktora udaljenosti i faktora težine za dotični zrakoplov.
NN 37/2008 • 2. Faktor udaljenosti dobiva se tako da se broj prijeđenih kilometara na udaljenosti velikog kruga (najkraćeg puta) između ulazne i izlazne točke naplatne zone podijeli sa sto, u skladu s najnovijim poznatim planom leta, koji je dotični zrakoplov predao u svrhu reguliranja protoka zračnog prometa.
NN 37/2008 • 3. Ako su točke ulaska i izlaska nekog leta u nekoj naplatnoj zoni identične, faktor udaljenosti mora biti jednak udaljenosti velikog kruga između tih točaka i najudaljenije točke iz plana leta.
NN 37/2008 • 4. Udaljenost, koja se uzima u obračun, treba se umanjiti za 20 kilometara za svako uzlijetanje i za svako slijetanje na teritoriju Republike Hrvatske.
NN 37/2008 • 5. Težinski faktor, iskazan kao brojka s dvije decimale, treba biti drugi korijen kvocijenta dobivenog tako da se broj metričkih tona u najvećoj certificiranoj masi na polijetanju, koja je prikazana u svjedodžbi o plovidbenosti ili nekom ekvivalentnom službenom dokumentu koji predoči operator zrakoplova, podijeli s pedeset. Kad ta težina nije poznata, treba koristiti težinu najtežeg zrakoplova istog tipa za koji se zna da postoji. Kada neki zrakoplov ima više certificiranih masa na polijetanju onda treba koristiti najveću od njih. Kad neki operator zrakoplova koristi dva ili više zrakoplova koji su različite verzije istog tipa, za svaki zrakoplov tog tipa treba koristiti prosjek najvećih masa na polijetanju svih zrakoplova tog tipa. Izračun težinskog faktora po tipovima zrakoplova i prema operatorima treba izraditi najmanje jednom godišnje.
NN 37/2008 • 1. Jedinica terminalnih usluga mora biti jednaka težinskom faktoru za dotični zrakoplov.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 37/2008 • 2. Težinski faktor, iskazan kao brojka s dvije decimale, treba biti kvocijent dobiven tako da se broj metričkih tona u najvećoj certificiranoj masi na polijetanju zrakoplova iz Dodatka II, točka 5 podijeli s pedeset i digne na eksponent od 0.7. Međutim, u jednom prijelaznom razdoblju od pet godina nakon izračuna prve jedinične cijene terminalne naknade u skladu s ovom Uredbom, taj eksponent mora biti između 0,5 i 0,9.
NN 37/2008 • Tabelarni izvještaj mora biti popunjen za svaku naplatnu zonu.
NN 37/2008 • Kad se naplatne zone protežu preko zračnog prostora Republike Hrvatske i jedne ili više susjednih država, odnosne države trebaju tablicu ispuniti zajednički, u skladu s člankom 4. ovoga Pravilnika.
NN 37/2008 • Upisane brojčane vrijednosti moraju biti stvarne vrijednosti (Actual - A) za godine od (n-3) do (n-1) i planirane vrijednosti (Forecast - F) za godine od (n) nadalje. Ukupni troškovi utvrđuju se kao zbroj svih ukupnih troškova prikazanih u Tablici 1 iz Dodatka I ovoga Pravilnika, koji su pridijeljeni dotičnoj naplatnoj zoni.
NN 37/2008 • 1 Kao zbroj svih troškova prikazanih u Tablici 1 koje se pripisuju ovoj naplatnoj zoni – odgovaraju ukupnim troškovima za zonu u Tablici 1 (kada se određene usluge u zračnoj plovidbi nabavljaju od vanjskih dobavljača, u obzir se uzimaju troškovi godišnjih izdataka.
NN 37/2008 • Pored toga, moraju biti dostavljene minimalno i sljedeće informacije:
NN 37/2008 • – opis i obrazloženje za određivanje raznih naplatnih zona, posebice u odnosu na terminalne naplatne zone i potencijalne uzajamne subvencije između zračnih luka,
NN 37/2008 • – opis i objašnjenje izračuna prognoziranih naplativih jedinica usluge,
NN 37/2008 • – opis i objašnjenje metodologije korištene za poravnanje salda nastalog kao rezultat viška ili manjka sredstava od naplaćenih naknada u prethodnim godinama,
NN 37/2008 • – opis politike izuzeća i opis financijskih sredstava za pokriće troškova izuzeća,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 144/09, Broj 24/02,
Broj 42/08, Broj 2/09,
Broj 113/08, Broj 39/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE