PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 154/2008 • Opseg problema vezan uz postupak prenosivosti brojaETSI EG 202 057-1 ETSI EG 202 057-1
NN 154/2008 • Izvješće o vrijednostima pokazatelja razine kakvoće javnih komunikacijskih usluga u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži
NN 154/2008 • 1.1 Vrijeme uspostave usluge na fiksnoj lokacijiza 95 % ostvarenih priključaka u promatranom razdoblju(dani)
NN 154/2008 • 1.2 Omjer kvarova po pristupnom voduza 100 linija u promatranom periodu%
NN 154/2008 • 1.3 Vrijeme uklanjanja kvara za pristupne vodoveza 80% kvarova na pristupnom vodu u promatranom razdoblju(sati)
NN 154/2008 • za 95% kvarova na pristupnom vodu u promatranom razdoblju(sati)
NN 154/2008 • 1.4 Odzivno vrijeme službe za korisnikeprosječno vrijeme odgovora u promatranom periodu (sekunde)
NN 154/2008 • 1.5 Odzivno vrijeme za pristup popisu korisnika javne govorne uslugeprosječno vrijeme odgovora u promatranom razdoblju(sekunde)
NN 154/2008 • 1.6 Omjer broja javnih telefonskih govornica u ispravnom stanju% u promatranom razdoblju%
NN 154/2008 • 1.7 Učestalost prigovora/pritužbi u svezi ispravnosti računa% u promatranom razdoblju%
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 154/2008 • 1.8 Učestalost prigovora/pritužbi u svezi ispravnosti računa za korisnike unaprijed plaćene usluge (pre-paid korisnik)% u promatranom razdoblju%
NN 154/2008 • 1.9 Vrijeme uspostave internet uslugeprosječno vrijeme uspostave internet usluge u promatranom razdoblju za dail-up(dani)
NN 154/2008 • prosječno vrijeme uspostave internet usluge u promatranom razdoblju za širokopojasni pristup internetu(dani)
NN 154/2008 • 1.10 Opseg problema vezan uz postupak prenosivosti brojaBroj odbijenih (i odgođenih) zahtjeva za prijenos broja podijeljen s ukupnim brojem podnesenih zahtjeva%
NN 154/2008 • Potpisom ovog obrasca potvrđujemo da su svi navedeni podaci istiniti i potpuni odnosno vjerodostojni. Za podatke i njihovu vjerodostojnost preuzimamo potpunu materijalnu i kaznenu odgovornost.
NN 154/2008 • POKAZATELJI KAKVOĆE JAVNIH KOMUNIKACIJSKIH USLUGA U POKRETNOJ ELEKTRONIČKOJ KOMUNIKACIJSKOJ MREŽI
NN 154/2008 • Operatori javnih komunikacijskih usluga u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži moraju obavljati o vlastitom trošku mjerenja onih pokazatelja kakvoće usluge koji se nalaze u OBRASCU 2. koji utvrđuje Vijeće Agencije. Mjerenja pokazatelja kakvoće usluge obavljaju se na način i prema postupku utvrđenom ETSI uputama EG 202 057-1, EG 202 057-3 i TS 102 250-2, u skladu s Tablicom 2. Mjerenja pokazatelja kakvoće usluge obuhvaćaju:
NN 154/2008 • – odzivno vrijeme službe za korisnike (response time for operator services)
NN 154/2008 • – odzivno vrijeme za pristup popisu korisnika javne govorne usluge (response time for directory enquiry services)
NN 154/2008 • – učestalost prigovora/pritužbi u vezi ispravnosti računa (bill corretness complaints)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 107/93, Broj 72/94,
Broj 106/98, Broj 33/03,
Broj 82/06, Broj 122/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE