PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2007 • Oružane snage trenutno raspolažu s 39400 tona zaliha ubojnih sredstava (UbS), koje se trenutno čuvaju u 29 skladišnih kompleksa, što je daleko iznad potreba Oružanih snaga i znatno usložnjava proces skladištenja, čuvanja i distribucije. Trenutno stanje ispravnosti, sigurnosti i pouzdanosti zaliha ubojnih sredstava je na donjoj granici uporabljivosti, prije svega radi njihove starosti (od 20 do 40, pa i više godina), te neposjedovanja ulaznih parametara za praćenje njihova životnog ciklusa. Kao važan napredak izdvaja se ustrojavanje Središta za nadzor ispravnosti zaliha UbS-a u Zapovjedništvu za logistiku, čime su ostvareni preduvjeti za planiranje, propisivanje i praćenje provedbe propisanih provjera ispravnosti zaliha ubojnih sredstava, uključujući laboratorijska i balistička ispitivanja.
NN 38/2007 • Tijekom 2006. napušteno je osam vojnih skladišta za ubojna sredstva i pripremljeno je napuštanje još tri vojna skladišta. Započeta je izgradnja novih skladišnih objekata radi centraliziranja zaliha ubojnih sredstava na ukupno šest lokacija na području Republike Hrvatske.
NN 38/2007 • Izrađen je prijedlog veličine ukupnih zaliha raketa u Oružanim snagama, Naputak za produljenje resursa raketa i prijedlog njihova razmještaja, što će biti verificirano početkom 2007. i otpočet će se s implementacijom. Pokrenut je postupak usuglašavanja ukupne količine zaliha klasičnih ubojnih sredstava u Oružanim snagama i očekuje se donošenje konačne odluke tijekom 2007.
NN 38/2007 • Pokrenuto je zbrinjavanje neperspektivnih i viška perspektivnih ubojnih sredstava prodajom putem Agencije ALAN d.o.o. i vlastitim kapacitetima. Tijekom 2006. stavljeno je na raspolaganje za prodaju Agenciji ALAN d.o.o. 1000 t viška ubojnih sredstava, a vlastitim kapacitetima uništeno je 1050 t i delaborirano 510 t otpisanih ubojnih sredstava. Posebni napori bili su dani na plansko izvršenje nadzorno-tehničkih pregleda (dovršeno na oko 35% ukupnih zaliha ubojnih sredstava).
NN 38/2007 • Jedna od temeljnih zadaća podsustava opskrbe i održavanja UbS-a u budućem razdoblju bit će potpuna reorganizacija koncepta sustava skladištenja.
NN 38/2007 • Uvođenje alata za logističko izvješćivanje (LOGREP) je u tijeku. Automatska obrada logističkih podataka i uvezivanje svih razina Oružanih snaga, ali i Oružane snage s nadležnim NATO zapovjedništvom (što je partnerski cilj) i završit će se do 2008.
NN 38/2007 • Središte za upravljanje i koordinaciju prometa (National Movement Control Centre, NMCC) je prihvaćeno kao funkcija koja se razvija u sklopu Zapovjedništva za logistiku sa zadaćama normativno usklađenim s NATO standardima.
NN 38/2007 • Oružane snage nemaju razvijenu sposobnost strateškog prijevoza nacionalnih postrojbi i takva se sposobnost ne predviđa. Strateški prijevoz u područje operacije rješava se potpisanim dugoročnim ugovorima s nacionalnim zračnim prijevoznicima, pojedinačnim ugovorimaovorimanokratne potrebe, ugovorom s NATO-vom agencijom za održavanje i opskrbu (NAMSA), te korištenjem kapaciteta zemalja partnera u skladu s bilateralnim sporazumima (SAD, SR Njemačka, Kanada) što se pokazalo uspješnim.
NN 38/2007 • Hrvatska je potporom postrojbama u misiji ISAF pokazala sposobnost pružanja logističke potpore izdvojenim sastavima u NATO vođenim operacijama. Uspostavljeni su kanali popune opremom, koordinacija logističke potpore s nadležnim NATO zapovjedništvima i drugim nacionalnim kontingentima te osigurana održivost kontingenta u području operacija za 30 dana. Naglasak je stavljen na razvoj sposobnosti organske logistike upućenih postrojbi u korištenju svih oblika potpore predviđene u međunarodnom okruženju.
NN 38/2007 • Republika Hrvatska nastavlja s daljnjim razvojem sposobnosti potpore u slučajevima prihvata snaga NATO-a i zemalja partnera. Navedeni je koncept obujmom i značajem nadišao razinu Oružanih snaga te je Ministarstvo obrane iniciralo dodatno uključenje svih relevantnih resornih ministarstava u nastavak procesa. Unatoč nedovršenoj regulaciji toga područja, praktična provedba potpore zemlje domaćina pokazala se uspješnom prema nizu zemalja partnera u tranzitu ili u dolasku na teritorij Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/2007 • Demokratski nadzor oružanih snaga koji politička vlast, a posredno i društvo u cjelini ostvaruju, neupitan je standard demokratskih zemalja. Republika Hrvatska, provodeći nadzor nad Oružanim snagama, polazi upravo od tih demokratskih standarda, te promiče model utemeljen na depolitiziranoj vojsci koja prihvaća civilni nadzor.
NN 38/2007 • Demokratski nadzor nad Oružanim snagama provodi Hrvatski sabor neposredno te putem nadležnog tijela Odbora za unutarnju politiku i nacionalnu sigurnost.
NN 38/2007 • U ostvarivanju svoje ustavne uloge, rukovodeći se nadležnostima propisanima Zakonom o obrani Hrvatski sabor, između ostaloga, odlučuje o visini sredstava za financiranje obrane (donosi proračun), usvaja Dugoročni plan razvoja Oružanih snaga, odlučuje o izlasku ili djelovanju Oružanih snaga izvan granica Republike Hrvatske. Upravo je na tim područjima tijekom 2006., Hrvatski sabor dao ključan doprinos. Prihvaćajući prošlogodišnje izvješće o spremnosti obrambenog sustava, provođenju kadrovske politike i ukupnom stanju u Oružanim snagama Hrvatski sabor je obvezao Vladu Republike Hrvatske da predloži Dugoročni plan razvoja Oružanih snaga. Time je, s jedne strane, dan ključni poticaj za izradu tog strateški važnog, a nedostajućeg dokumenta, a s druge strane, Hrvatski sabor je pružio potporu operacionalizaciji programa Vlade u području obrane i nacionalne sigurnosti.
NN 38/2007 • Usvajajući proračun za 2007. u okvirima prethodno usvojenog Dugoročnog plana razvoja Oružanih snaga, Hrvatski sabor je još jednom iskazao punu potporu razvoju obrambenog sustava, ali time i povećao očekivanja od učinaka djelovanja toga sustava. Obrambeni sustav Republike Hrvatske je tijekom 2006. po prvi puta počeo funkcionirati u uvjetima jasno definiranih parametara, čime je Ministarstvu obrane i Oružanim snagama omogućeno sustavnije i konzistentnije djelovanje, ali je istodobno i povećana odgovornost.
NN 38/2007 • Konačno, i svojom odlukom iz prosinca 2006. o sudjelovanju pripadnika Oružanih snaga u mirovnoj misiji u Afganistanu, kojom je broj pripadnika povećan na 200 u 2007., te na 300 u 2008. Hrvatski sabor je učinio još jedan korak iz svoje nadležnosti kojim se dosljedno ostvaruje Dugoročni plan razvoja Oružanih snaga, a Republika Hrvatska pitanje svoje sigurnosti smješta u širi globalni kontekst. Time je vrlo jasno pokazano kako se Republika Hrvatska iz konzumenta mehanizama međunarodne sigurnosti definitivno prometnula u aktivnog čimbenika koji konkretno pridonosi međunarodnom miru i stabilnosti.
NN 38/2007 • Tijekom 2006. značajno je povećan broj aktivnosti u odnosu na 2005. S porastom kvantitete došlo je i do rasta kvalitete bilateralne međunarodne obrambene suradnje, te do optimiziranja područja i razine suradnje s dosadašnjim partnerima. Ministar obrane imao je tijekom godine 20 sastanaka s ministrima obrane, a načelnik Glavnog stožera Oružanih snaga 33 susreta s načelnicima glavnih stožera iz drugih zemalja. Najznačajniji bilateralni partneri bile su članice NATO-a i susjedne zemlje s kojima je i ostvaren najveći dio bilateralne obrambene suradnje.
NN 38/2007 • Po opsegu i razvijenosti suradnje Sjedinjene Američke Države su i nadalje najvažniji bilateralni partner s kojim je nastavljena intenzivna suradnja u gotovo svim područjima. U skladu s planom bilateralne suradnje tijekom 2006., ostvarena je suradnja s ukupno 43 države i vojno-diplomatskim zborom akreditiranim u Republici Hrvatskoj.
NN 38/2007 • Tijekom 2006. provedeno je više od 400 bilateralnih aktivnosti. Suradnja se odvijala kroz sljedeće oblike: razmjenu iskustava iz područja obrambene i sigurnosne politike, zajedničke vojne vježbe, posjete stranih brodova, izobrazbu i obuku, susrete na dužnosničkim i ekspertnim razinama, te vojno-tehničku suradnju. Ostvaren je velik broj susreta na visokoj razini u Republici Hrvatskoj i bilateralnih posjeta predstavnika Ministarstva obrane inozemnim partnerima, uključujući i bilateralne sastanke na marginama multilateralnih skupova.
NN 38/2007 • Potpisano je devet sporazuma sa sedam zemalja o suradnji na području obrane, od čega četiri opća sporazuma s tri zemlje (s SAD-om,BiH i Estonijom). Republika Hrvatska je potkraj 2006. u 32 zemlje imala akreditiranih 17 vojnih izaslanika, 2 vojna savjetnika i 2 pomoćnika vojnog izaslanika. Otvoreni su uredi VIZ-a u Bukureštu i Kopenhagenu, a u Ured VIZ-a u Beču upućen je pomoćnik VIZ-a. Izvršena je redovita zamjena vojnih izaslanika u Beneluksu te vojnog savjetnika u Stalnoj misiji Republike Hrvatske pri UN-u.
NN 38/2007 • Vojno-diplomatski zbor u Republici Hrvatskoj potkraj 2006. imao je 30 akreditiranih vojnih izaslanika, 2 granska vojna izaslanika, 3 zamjenika vojnih izaslanika i 6 pomoćnika vojnih izaslanika. U Republici Hrvatskoj je sjedište 20 vojnih izaslanika, dok 10 vojnih izaslanika pokriva Republiku Hrvatsku iz drugih zemalja (Italije, Austrije, Mađarske, BiH, Rumunjske i Velike Britanije).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 148/08, Broj 55/01,
Broj 72/92, Broj 52/99,
Broj 50/94, Broj 57/96
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE