PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2006 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu u roku od 8 dana od dana objave u »Narodnim novinama« Republike Hrvatske.
NN 112/2006 • Skupština Udruženja hrvatskih arhitekata na sjednici održanoj 14. 5. 2005. godine na temelju članka 7. stavka 2. i članka 16. Statuta Udruženja hrvatskih arhitekata (UHA), donijela je pročišćeni tekst ovog Pravilnika
NN 112/2006 • Odbor Razreda arhitekata Hrvatske komore arhitekata i inženjera u graditeljstvu na sjednici 24. ožujka 2006. godine donio je pročišćeni tekst ovog Pravilnika.
NN 112/2006 • (1) Natječaji na područjima arhitekture, urbanizma, krajobraznog uređenja i unutarnjeg uređenja mogu postavljati funkcionalne, oblikovne, ekološke, tehničke i ekonomske zadatke, s različitim težištima i razinama razrade.
NN 112/2006 • Natječaji se mogu organizirati na jednom ili više stručnih područja.
NN 112/2006 • (2) Kod natječaja od posebnog javnog interesa u kojima je dominantna kulturna i umjetnička komponenta potrebna je participacija Udruženja hrvatskih arhitekata (UHA) u organiziranju natječaja.
NN 112/2006 • Natječaji trebaju omogućiti pronalaženje dobrih rješenja putem različitih prijedloga. Rješenja moraju u jednakoj mjeri zadovoljiti različite zahtjeve, a naročito oblikovanje, ekonomičnost, funkcionalnost i zaštitu okoliša. U isto vrijeme natječaji služe pronalaženju sposobnih arhitekata i urbanista, krajobraznih arhitekata i arhitekata unutarnjeg uređenja.
NN 112/2006 • Najbolja rješenja natječajnog zadatka dobivaju nagrade ili se otkupljuju, o čemu odlučuje neovisni Ocjenjivački sud.
NN 112/2006 • Idejni i materijalni ulog natjecatelja u natječaju treba biti nagrađen primjerenim nagradama, otkupom radova ili obeštećenjima za rad, čija visina ovisi o složenosti zadatka. Kod natječaja koji služe za realizaciju, a prema odluci Ocjenjivačkog suda, posao daljnje razrade prvonagrađenog rješenja u pravilu treba dobiti autor prvonagrađenog rada.
NN 112/2006 • (1) Svaki natječaj treba brižno pripremiti, tako da se pri raspisivanju zadatak detaljno i jasno opiše, te da se predani radovi mogu ocijeniti prema zadanim kriterijima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2006 • (2) Tijekom svakog natječaja treba jednako postupati sa svim natjecateljima, te im zadati iste uvjete i rokove.
NN 112/2006 • (3) Nitko ne smije biti isključen iz natječaja zbog prebivališta ili sjedišta tvrtke.
NN 112/2006 • (4) Uvjete za pristupanje natječaju treba urediti tako da i manja poduzeća i početnici mogu sudjelovati u natječaju.
NN 112/2006 • (1) Autori natječajnih radova moraju ostati anonimni do završetka sjednice Ocjenjivačkog suda.
NN 112/2006 • (2) Nijednom sudioniku natječaja nije dozvoljeno iznositi pretpostavke o identitetu autora nekog natječajnog rada.
NN 112/2006 • Prema cilju natječaja razlikujemo anketne natječaje i natječaje za realizaciju.
NN 112/2006 • (1) U anketnim natječajima teži se prikupljanju raznovrsnih idejnih rješenja zadatka, bez namjere realizacije. Anketni natječaj može služiti i kao priprema natječaja za realizaciju, ili za odabir autora koji će sudjelovati u ograničenom natječaju.
NN 112/2006 • (2) Anketni natječaj raspisuje se za građevine ili područje za koje nije utvrđen program namjene i sadržaja. Natječaj se raspisuje radi utvrđivanja prostornih, oblikovnih i namjenskih osobitosti zgrade, te radi analize i istraživanja mogućnosti prostornog uređenja područja, koje je predmetom natječajnog zadatka. Podaci dobiveni natječajem koriste se za daljnje utvrđivanje namjene i sadržaja predmeta natječaja.
NN 112/2006 • Natječaji za realizaciju trebaju na temelju detaljno određenog programa, uvjeta i zahtjeva, dovesti do realizacije natječajnog zadatka.
NN 112/2006 • (1) Rješenje postavljenog zadatka može se postići u samo jednom stupnju natječaja (jednostupanjski natječaji) ili postupno, kroz najmanje dva, u članku 7. navedena, natječaja (višestupanjski natječaji).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 138/05, Broj 128/99,
Broj 49/90, Broj 102/04,
Broj 98/07, Broj 77/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE