PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 22/2005 • – peljarenje brodova (osim RO-RO putničkih brodova) prilikom mijenjanja veza u luci, koje se tretira kao jedno peljarenje, osnovna naknada A se povećava za 70%;
NN 22/2005 • – u slučaju da je peljar prisiljen čekati na mjestu ugovorenom za pružanje usluge zbog kašnjenja broda u dolasku/odlasku, zbog neotkazivanja dolaska/odlaska broda, zbog čekanja na dizanje sidra, nespremnosti instalacija ili veza samog broda, zbog kašnjenja vlasti u obavljanju carinskih ili ostalih formalnosti, treba platiti naknadu u iznosu od 150,00 kuna za svaki sat čekanja;
NN 22/2005 • – kod peljarenja broda namijenjenog prijevozu nafte ili naftnih derivata, prijevoz plina i prijevoz kemikalija, naknada A se povećava za 20%, osim ako je prazan brod u posjedu »Svjedodžbe o degazaciji tankova«;
NN 22/2005 • – kod peljarenja tankera koji posjeduju tankove odvojenog balasta, iste treba izuzimati iz ukupne tonaže broda, a prema podacima sa svjedodžbe tankera;
NN 22/2005 • – kod peljarenja RO-RO putničkih brodova, naknada A se umanjuje za 40%;
NN 22/2005 • – kod peljarenja RO-RO putničkih brodova prilikom mijenjanja veza u luci, koje se tretira kao jedno peljarenje, naknada A se povećava za 50%;
NN 22/2005 • – u slučaju peljarenja broda bez upotrebe brodskog pogona (stroja), odnosno broda sa neispravnim kormilarskim uređajem, sidrenim vitlima, vitlima za pritezanje broda, tj. neispravnim tehničkim sredstvima neophodnim za obavljanje manevra, naknada A se povećava za 70%;
NN 22/2005 • – u slučaju potrebe za angažiranjem drugog peljara, naknada A se povećava za 50%;
NN 22/2005 • – prijevoz peljara s obale na brod i obrnuto do unutarnje peljarske stanice uračunat je u osnovnu tarifu;
NN 22/2005 • – za prijevoz peljara do vanjske peljarske stanice naplaćuje se naknada za upotrebu peljarske brodice u iznosu od 70,00 kuna po Nm;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 22/2005 • – za peljarenje brodova čija bruto tonaža prelazi maksimalno navedenu u odnosnoj tabeli, za svaku dodatnu tonu obračunava se 0,25 kuna.
NN 22/2005 • Naknada obalnog peljarenja u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske:
NN 22/2005 • Dodatne visine naknade za obalno peljarenje primjenjuju se na naknadu A, B, ili C navedene u točki X. ove Naredbe i to za:
NN 22/2005 • – usluge obalnog peljarenja broda namijenjenog prijevozu nafte ili naftnih derivata, prijevoz plina i prijevoz kemikalija, naknada A, B ili C povećava se za 20%, osim ako je prazan brod u posjedu »Svjedodžbe o degazaciji tankova«.
NN 22/2005 • Brodar je dužan osigurati peljaru smještaj i ishranu kao časnicima broda.
NN 22/2005 • 1. prilikom obavljanja peljarenja u sljedećim periodima dana, naknada A za lučko peljarenje, odnosno A, B ili C za obalno peljarenje povećavaju se na sljedeći način:
NN 22/2005 • 2. usluge peljarenja i čekanja, obavljene subotom i nedjeljom naplatit će se povećanjem naknade A za lučko peljarenje, odnosno A, B ili C za obalno peljarenje za 50%.
NN 22/2005 • 3. usluge peljarenja i čekanja, obavljene blagdanom naplatit će se povećanjem naknade A za lučko peljarenje, odnosno A, B ili C za obalno peljarenje za 100%.
NN 22/2005 • Prethodno navedene dodatne naknade iz točke XII. ne mogu biti kumulativne.
NN 22/2005 • Obračun naknade za peljarenje brodova hrvatske zastave obračunavat će se u kunama, kako je navedeno u Naredbi.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 121/00, Broj 67/08,
Broj 50/08, Broj 163/98,
Broj 103/97, Broj 61/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE