PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-03-39-882 NN 39/2009

• Pozornost država članica također se treba usmjeriti na činjenicu da za jamstva koja nemaju karakter potpore, a dana su pojedinačno ili u sklopu programa, Komisija će, iako ne postoji obveza njihova prijavljivanja, možda morati provjeriti da jamstvo ili program ne sadrži elemente potpore, na primjer slijedom pritužbe. U tom slučaju, Komisija zahtijeva podatke slične onima koji su opisani gore za izvješća predmetne države članice.


Stranica 2009-03-39-882 NN 39/2009

• Ako se izvješća već trebaju dostavljati slijedom posebnih obveza izvješćivanja ustanovljenih uredbama o skupnom izuzeću, smjernicama ili okvirima primjenjivima u području državnih potpora, ta posebna izvješća zamjenjuju izvješća koja se trebaju dostaviti prema navedenoj obvezi izvještavanja o jamstvima, uz uvjet da su uključeni gore navedeni podaci.


Stranica 2009-03-39-882 NN 39/2009

• Komisija poziva države članice da u pogledu novih jamstava prilagode svoje postojeće mjere jamstava odredbama ove Obavijesti do 1. siječnja 2010.«


Stranica 2009-03-39-882 NN 39/2009

• Ispravak Obavijesti Komisije o primjeni članaka 87. i 88. Ugovora o Europskoj zajednici u području državnih potpora u obliku jamstava (SL C 155, 20.06.2008.) (2008/C 244/11)


Internet NN 39/2009
• Na strani 15., u točki 3.3. »Vrednovanje pojedinačnih jamstava za male i srednje poduzetnike«, tablica se zamjenjuje sljedećom:

Internet stranice NN 39/2009
• U stečaju ili blizu stečajaSDDDDCaNe može se ponuditi godišnja premija sigurne luke

Internet stranice NN 39/2009 • Dopuštenost dodjele državnog jamstva ocjenjuje se sukladno člancima 3. i 4. Zakona o državnim potporama i članku 9. Uredbe o državnim potporama temeljem materijalnih pravila iz točke I. ove Odluke sadržanih u tekstu akata iz točke II. ove Odluke.
Internet stranice NN 39/2009 • Središnja i ostala tijela državne uprave, tijela područne (regionalne) i lokalne samouprave te pravne osobe koje dodjeljuju ili upravljaju državnim potporama u obliku jamstava, prije donošenja akata iz svoje nadležnosti kojima se dodjeljuju državne potpore u obliku jamstava, dužna su dostaviti prijedlog državne potpore u obliku jamstva, na odobrenje Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja, sukladno propisima o državnim potporama.
Internet stranice NN 39/2009 • U postupku dodjele državne potpore u obliku jamstva, primjenjuju se odredbe propisa o proračunu i izvršavanju državnog proračuna Republike Hrvatske.
Internet stranice NN 39/2009 • Danom stupanja na snagu ove Odluke, prestaje važiti Odluka o objavljivanju pravila o državnoj potpori u obliku jamstava (»Narodne novine«, broj 13/2008).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 39/2009 • Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Informacije NN 39/2009 • [2] Na primjer: Odluka Komisije 2003/706/EZ od 23. travnja 2003. o programu potpora provedenom u Njemačkoj, pod nazivom »Programi jamstava u saveznoj državi Brandenburg za 1991. i 1994. godinu« – državna potpora C 45/98 (prije NN 45/97) (SL L 263, 14.10.2003., str. 1); Odluka Komisije od 16. prosinca 2003. o programima jamstava kod financiranja brodova – Njemačka (NN 512/03) (SL C 62, 11.3.2004., str. 3); Odluka Komisije 2006/599/EZ od 6. travnja 2005. o programu potpora koji Italija namjerava provesti za financiranje brodova (SL L 244., 7.9.2006., str. 17).
Poslovne stranice NN 39/2009 • [7] Za definiciju »dužničkih vrijednosnih papira« vidjeti članak 2. stavak 1. točku (b) Direktive 2004/109/EZ Europskoga parlamenta i Vijeća od 15. prosinca 2004. o usklađivanju zahtjeva za transparentnost u vezi s informacijama o izdavateljima čijim vrijednosnim papirima se trguje na uređenom tržištu, a kojom se izmjenjuje i dopunjuje Direktiva 2001/34/EZ (SL L 390, 31.12.2004., str. 38). Direktiva kako je posljednji put izmijenjena i dopunjena Direktivom 2008/22/EZ (SL L 76, 19.3.2008., str. 50).
Pregledi NN 39/2009 • [9] Kao što je tablica 1. o kreditnim ocjenama agencija koja se može naći u Radnom dokumentu Banke za međunarodna poravnanja br. 207, dostupnom na: http://www.bis.org/publ/work207.pdf
Besplatno NN 39/2009 • [12] Tablica se odnosi na klase ocjena Standard&Poor’sa, Fitcha i Moody’sa, agencija za rangiranje koje bankovni sektor najčešće koristi kako bi se povezao s vlastitim sustavom rangiranja, kao što je opisano u točki 3.2. alineji (d). Međutim, ocjene se ne moraju pribaviti baš od ovih određenih agencija za rangiranje. Nacionalni sustavi rangiranja i sustavi rangiranja koje koriste banke kako bi ocijenile vjerojatnost neizvršavanja obveza jednako su prihvatljivi, uz uvjet da pružaju jednogodišnju vjerojatnost neizvršavanja obveza budući da agencije za rangiranje koriste tu brojku u ocjenjivanju poduzetnika. Drugi bi sustavi trebali omogućiti sličnu klasifikaciju prema ovom ključu rangiranja.
Glasnik NN 39/2009 • [14] Vidjeti Obavijest spomenutu u bilješci 11 gdje se navodi: »Referentna stopa također se koristi kao diskontna stopa u izračunu sadašnjih vrijednosti. U tu se svrhu, u načelu koristi osnovna stopa uvećana za fiksni iznos od 100 baznih bodova“ (str. 4).
Propis NN 39/2009 • [16] Odgovara obveznom kapitalu utvrđenom u članku 75. Direktive 2006/48/EZ Europskoga parlamenta i Vijeća od 14. lipnja 2006. koja se odnosi na osnivanje i poslovanje kreditnih institucija (SL L 177, 30.6.2006., str. 1) uz uzimanje u obzir njezinog Priloga VI. (stavak 41. i dalje).
Propis NN 39/2009 • [19] Ovo uključuje odredbu prema kojoj je za male i srednje poduzetnike koji nemaju kreditnu povijest ili ocjenu zasnovanu na bilančnom pristupu, premija sigurne luke postavljena na 3,8%, ali nikad ne može biti niža od premije koja bi se primijenila na društva majke.
Propis NN 39/2009 • [20] Ovo se temelji na pretpostavci da poduzetnik pruža odgovarajuće instrumente osiguranja državi i kreditnoj instituciji.
Propis NN 39/2009 • [23] Ovaj izračun može se sažeti, za svaku klasu rizika, kao razlika između (a) neotplaćenog iznosa pokrivenog jamstvom, pomnoženog faktorom rizika za klasu rizika (gdje je »rizik« vjerojatnost neizvršavanja ugovornih obveza nakon uključivanja administrativnih i kapitalnih troškova), što predstavlja tržišnu premiju, i (b) plaćene premije, to jest (iznos jamstva x rizik) – plaćena premija.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 52/03, Broj 10/90, Broj 45/07, Broj 80/92, Broj 64/99, Broj 90/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled