PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 120/2007 • Protiv rješenja Ministarstva o oduzimanju dopusnice ne može se uložiti žalba, ali se može pokrenuti upravni spor.
NN 120/2007 • Posrednik kojem je oduzeta dopusnica ne može zatražiti izdavanje nove dopusnice u roku od najmanje 5 godina od dana oduzimanja dopusnice.
NN 120/2007 • Na sva druga pitanja u svezi inspekcijskog nadzora koja nisu uređena ovim Pravilnikom na odgovarajući se način primjenjuju propisi kojima je uređen inspekcijski nadzor.
NN 120/2007 • Pravne osobe koje u trenutku stupanja na snagu ovog Pravilnika obavljaju poslove posredovanja pri zapošljavanju pomoraca, u bilo kojem obliku, dužne su u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika podnijeti Ministarstvu zahtjev za izdavanje dopusnice za obavljanje poslova posredovanja pri zapošljavanju pomoraca.
NN 120/2007 • Pravne osobe iz stavka 1. ovog članka koje ne podnesu ili ne podnesu pravovremeno zahtjev za izdavanje dopusnice ili im zahtjev bude odbijen, ne smiju više obavljati poslove posredovanja pri zapošljavanju pomoraca.
NN 120/2007 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
NN 120/2007 • MINISTARSTVO ZAŠTITE OKOLIŠA, PROSTORNOG URE?ENJA I GRADITELJSTVA
NN 120/2007 • Na temelju članka 177. stavka 6. Zakona o zaštiti okoliša (»Narodne novine«, broj 110/2007), ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva donosi
NN 120/2007 • O DOSTUPNOSTI PODATAKA O EKONOMIČNOSTI POTROŠNJE GORIVA I EMISIJI CO NOVIH OSOBNIH AUTOMOBILA
NN 120/2007 • Ovim se Pravilnikom propisuju sadržaj podataka i način informiranja potrošača o ekonomičnosti potrošnje goriva i emisiji CO2 novih osobnih automobila koji su stavljeni na tržište u Republici Hrvatskoj radi prodaje ili davanja u leasing, te sadržaj i način izrade vodiča o ekonomičnosti potrošnje goriva i emisiji CO2.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 120/2007 • Pojedini pojmovi u smislu ovoga Pravilnika imaju sljedeća značenja:
NN 120/2007 • – osobni automobil je motorno vozilo kategorije M1 sukladno propisima o homologaciji vozila u Republici Hrvatskoj;
NN 120/2007 • – novi osobni automobil je bilo koji osobni automobil koji prethodno nije bio prodavan osobi koja ga kupuje u svrhu drukčiju od prodaje ili dobavljanja;
NN 120/2007 • – potvrda o sukladnosti vozila je pisana izjava proizvođača ili njegovog ovlaštenog predstavnika izdana na temelju certifikata o homologaciji vozila koji glasi na njegovo ime, kojom se (korisniku) jamči sukladnost vozila s tipom vozila homologiranim u Republici Hrvatskoj, a navedena je u Prilogu IX. Pravilnika o homologaciji tipa vozila (»Narodne novine«, broj 115/2004);
NN 120/2007 • – prodajno mjesto je zatvoreni ili otvoreni prostor u kojem su novi osobni automobili izloženi ili ponuđeni na prodaju ili na leasing. Prodajna mjesta su i sajamske priredbe i javne prezentacije na kojima se novi osobni automobili javno predstavljaju;
NN 120/2007 • – službena potrošnja goriva i službena specifična emisija CO2 za pojedini osobni automobil su podaci potvrđeni u postupku homologacije sukladno propisima o homologaciji, navedeni u Prilogu VIII. Pravilnika o homologaciji tipa vozila (»Narodne novine«, broj 115/2004), a priloženi certifikatu o homologaciji vozila ili potvrdi o sukladnosti pregledanog vozila;
NN 120/2007 • – oznaka ekonomičnosti potrošnje goriva je oznaka koja sadrži podatke za potrošače o službenoj potrošnji goriva i službenoj specifičnoj emisiji CO2 osobnih automobila na koji se oznaka odnosi;
NN 120/2007 • – vodič o ekonomičnosti potrošnje goriva i emisiji CO2 je zbirka podataka o službenoj potrošnji goriva i slubenim specifičnim emisijama CO2 za svaki model dostupan na tržištu novih osobnih automobila;
NN 120/2007 • – promotivna literatura je svaki tiskani materijal koji se koristi pri prodaji, oglašavanju i promidžbi osobnih automobila u javnosti, a obuhvaća tehničke priručnike, brošure, oglase u novinama, časopisima i specijaliziranom tisku te plakate;
NN 120/2007 • – marka automobila je trgovački opis marke i tipa osobnog automobila i, ako je moguće, varijante i izvedbe;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 43/93, Broj 11/99,
Broj 154/04, Broj 108/95,
Broj 73/05, Broj 179/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE