PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 144/2005 • Red. br.Nositelj financiranjaBroj učenika u školskoj godini 2005./2006.Godišnji iznos (6.300 kn × kolona 3)
NN 144/2005 • RASHODI ZA MATERIJAL, DIJELOVE I USLUGE TEKUĆEG I INVESTICIJSKOG ODRŽAVANJA I RASHODI ZA NABAVU PROIZVEDENE DUGOTRAJNE IMOVINE I DODATNA ULAGANJA NA NEFINANCIJSKOJ IMOVINI
NN 144/2005 • A) Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini
NN 144/2005 • Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na skupinu 42 – Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 – Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:
NN 144/2005 • B) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola
NN 144/2005 • Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 - Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 - Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti, i to:
NN 144/2005 • C) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova
NN 144/2005 • Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 - Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 - Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti upisanih učenika u tim domovima u školskoj godini 2005./2006.:
NN 144/2005 • Na osnovi kriterija utvrđenih pod A), B) i C) ukupna sredstva za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u 2006. godini po županijama iznose:
NN 144/2005 • Broj učenika u školskoj godini 2005./2006.Broj raz. odjela u škol. godini 2005./2006.Broj škola Broj uč. u uč. dom. 2005./ 2006.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 144/2005 • Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini, županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi planova rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatnih ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2006. godinu, u kojem se planiraju kapitalni projekti školstva koji će se realizirati tijekom 2006. godine.
NN 144/2005 • Realizacija ovih rashoda (u dijelu koji se odnosi na pomoći iz državnog proračuna) moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno. Nadležna tijela županija i Grada Zagreba dužna su Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donijeti najkasnije do 31. ožujka 2006. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa. Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini minimalno mora sadržavati škole na koje se odnose ulaganja, vrstu i opis ulaganja, ukupno planirani iznos potreban za realizaciju svih ulaganja obuhvaćenih projektom od početka do kraja projekta i planirani iznos u 2006. godini.
NN 144/2005 • Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola, županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi operativnih planova za 2006. godinu, u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava.
NN 144/2005 • Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova, županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi operativnih planova za 2006. godinu, u kojima se specificiraju učenički domovi, namjene i iznosi sredstava.
NN 144/2005 • Nadležna tijela županija i Grada Zagreba dužna su Plan rashoda za nabavu materijala, dijelova i usluga investicijskog održavanja škola i domova donijeti najkasnije do 31. siječnja 2006. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa.
NN 144/2005 • Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija srednjih škola i učeničkih domova, županije i Grad Zagreb ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 2,0%.
NN 144/2005 • Ako županije i Grad Zagreb ne ostvare sredstva za ukupno bilancirana prava za financiranje decentraliziranih funkcija srednjeg školstva iz dodatnog udjela u porezu za dohodak po stopi od 2,0%, razliku do ukupno bilanciranih sredstava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2006. godinu. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.
NN 144/2005 • Županije i Grad Zagreb dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija srednjih škola i učeničkih domova za 2006. godinu u okvirima bilanciranih prava-sredstava i po namjenama utvrđenim u točkama V., VI. i VII. ove Odluke.
NN 144/2005 • Županije i Grad Zagreb dužni su Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa dostavljati izvješća za razdoblje siječanj-lipanj 2006. godine, te siječanj-prosinac 2006. godine na obrascu SŠ-DEC-IZVJEŠĆE, koji je sastavni dio ove Odluke.
NN 144/2005 • Županije i Grad Zagreb dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 115/07, Broj 108/96,
Broj 120/05, Broj 34/91,
Broj 49/02, Broj 151/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE