PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 125/2005 • See overleaf for selected extracts from ILO Convention 180 and the STCW Convention.
NN 125/2005 • 2[2] U ovoj tablici se mora koristiti isto nazivlje za radna mjesta/zvanja koja su navedena u popisu minimalnog broja članova posade za sigurnu plovidbu.
NN 125/2005 • For those positions/ranks that are also listed in the ship’s safe manning document, the terminology used should be the same as in that document.
NN 125/2005 • 3[3] Za članove posade u straži, dio za napomene se može koristiti kako bi označio predviđeni broj sati izvan planiranog radnog vremena i takvi sati trebaju biti uključeni na odgovarajući način u stupac ukupnog broja sati odmora.
NN 125/2005 • For watchkeeping personnel, the comments section may be used to indicate the anticipated number of hours to be devoted to unscheduled work and any such hours should be included in the appropriate total daily work hours column.
NN 125/2005 • Selected texts from ILO Convention 180 and the STCW Convention/
NN 125/2005 • Čl. 5. st. 1. Ograničenja u svezi sati odmora ili rada bit će kako slijedi: (a) maksimalni broj sati rada neće prelaziti: (i) 14 sati u bilo kojem periodu od 24 sata; i (ii) 72 sata u bilo kojem periodu od 7 dana; ili (b) minimalni broj sati odmora neće biti manji od: (i) 10 sati u bilo koja 24 sata; i (ii) 77 sati u bilo kojem periodu od 7 dana.
NN 125/2005 • Čl. 5. st. 2. Sati odmora mogu se podijeliti u najviše 2 perioda, od kojih jedan neće biti manji od šest sati, da periodi između uzastopnih odmora neće prelaziti 14 sati.
NN 125/2005 • Art 5 par. 2 Hours of rest may be divided into no more than two periods, one of which shall be at least 6 hours in length, and the interval between consecutive periods of rest shall not exceed 14 hours.
NN 125/2005 • Čl. 7. st. 3. Nakon povratka u redovno stanje, zapovjednik će što je prije moguće osigurati da bilo koji pomorac koji je radio za vrijeme perioda odmora dobije odgovarajući odmor.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 125/2005 • 1.Svakoj osobi koja je određena za dužnost odgovornog časnika straže ili člana posade koji je u sastavu straže mora se osigurati odmor od najmanje 10 sati tijekom razdoblja od svaka 24 sata.
NN 125/2005 • All persons who are assigned duty as officer in charge of a watch or as a rating forming part of a watch shall be provided a minimum of 10 hours rest in any 24-hours period.
NN 125/2005 • 2. Sati odmora mogu se podijeliti u najviše dva dijela, od kojih jedan mora biti najmanje 6 sati. The hours of rest may be divided into no more than two periods, one of which shall be at least 6 hours in length.
NN 125/2005 • 3.Uvjeti za razdoblja odmora iz stavaka 1. i 2. ne moraju se ispuniti u slučaju opasnosti, vježbe ili drugim izvanrednim radnim okolnostima.
NN 125/2005 • 4.Unatoč odredbama stavaka 1. i 2., razdoblje od 10 sati može se skratiti na ne manje od 6 sati, uz uvjet da nijedno takvo skraćenje ne potraje dulje od dva dana, te da nije kraće od 70 sati odmora tijekom svakog tjedna.
NN 125/2005 • Notwithstanding the provisions of paragraphs 1 and 2, the minimum period of 10 hours may be reduced to not less than 6 consecutive hours provided that any such reduction shall not extend beyond 2 days and not less than 70 hours of rest are provided each 7-day period.
NN 125/2005 • 5.Vlasti moraju zahtijevati da se rasporedi straže postavljaju na lako pristupačnim mjestima.
NN 125/2005 • Administrations shall require that watch schedules be posted where they are easily accessible.
NN 125/2005 • 3.Kod primjene propisa VIII/1 treba voditi računa o sljedećem:
NN 125/2005 • In applying regulation VIII/1, the following should be taken into account:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 29/02, Broj 126/02,
Broj 71/04, Broj 80/08,
Broj 12/06, Broj 8/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE