PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-01-8-186 NN 8/2006

• – sigurnosni pojas mora biti ugrađen na svim sjedalima u skladu s Pravilnikom ECE-R 16,


Stranica 2006-01-8-186 NN 8/2006

• – sva sjedala moraju imati naslone za ruke, osim u slučaju autobusa I. razreda,


Stranica 2006-01-8-186 NN 8/2006

• – da mjesta za stajanje, a ako se koristi autobus I. i II. razreda, mjesta za stajanje se ne smiju koristiti.


Stranica 2006-01-8-186 NN 8/2006

• Instalacija za napajanje pogonskog motora gorivom mora biti tako izvedena, da u slučaju bilo kakvog curenja goriva iz instalacije i spojnih elemenata, gorivo ne smije curiti ni kapati po cijevima ispušnog sustava, već slobodnim padom istjecati na površinu kolnika.


Internet NN 8/2006
• (1) U autobusu mora biti ugrađena sigurnosna sklopka namijenjena za smanjenje opasnosti od požara nakon zaustavljanja vozila, sa sljedećim značajkama:

Internet stranice NN 8/2006
• – mora biti postavljena tako da je izravno dostupna vozaču kad sjedi u vozačkom sjedalu,

Internet stranice NN 8/2006 • – mora biti jasno označena i opremljena zaštitnim poklopcem ili prikladnom zaštitom, radi onemogućavanja nenamjernog uključivanja. Uz sklopku moraju biti jasno ispisane upute o postupku rukovanja (npr. »Skinuti poklopac i povući ručicu prema dolje« ili »Uključiti samo kad je vozilo zaustavljeno na stajalištu«).
Internet stranice NN 8/2006 • (2) Uključivanje sklopke omogućava izvršenje sljedećih funkcija:
Internet stranice NN 8/2006 • – uključivanje sklopke za isključivanje akumulatora, koja mora biti ugrađene što bliže akumulatorima, kojom se odvaja iz električnog kruga barem jedan pol akumulatora, izuzimajući krug koji obavlja funkciju uključivanja svih pokazivača smjera vozila, krugove koji osiguravaju neprekinuti rad tahografa kao i uređaja čije bi naglo isključivanje iz rada moglo prouzročiti veću opasnost od one koja se izbjegava (unutrašnja sigurnosna rasvjeta, dovod svježeg zraka u pomoćne grijače, centralno elektroničko zaključavanje vrata itd.)
Internet stranice NN 8/2006 • (1) U autobusu mora biti previđen prostor za smještaj jednoga ili više vatrogasnih aparata, od kojih jedan mora biti u blizini vozačeva sjedala. Dimenzije prostora predviđenog za svaki aparat ne smiju biti manje od 600 mm × 200 mm × 200 mm.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 8/2006 • (2) Prostor za smještaj vatrogasnih aparata mora biti vidljivo označen.
Informacije NN 8/2006 • (3) U autobusu mora biti previđen prostor za smještaj najmanje dvije kutije prve pomoći u skladu s hrvatskom normom HRN 1112, a prostor mora biti vidljivo označen.
Poslovne stranice NN 8/2006 • Najmanje jedan izlaz za slučaj opasnosti mora biti smješten na stražnjoj ili prednjoj strani autobusa, dok je kod autobusa I. razreda ovom uvjetu udovoljeno ako je na krovu ugrađen otvor za spašavanje.
Pregledi NN 8/2006 • (1) Otvori za spašavanje, kao dodatak vratima i prozorima za izlaz u slučaju opasnosti, moraju biti ugrađeni u krov autobusa. Autobusi čiji je ukupan broj putnika 50 mora imati ugrađen najmanje jedan otvor za spašavanje, odnosno, ako je broj putnika veći od 50 moraju imati najmanje dva otvora za spašavanje.
Besplatno NN 8/2006 • (2) Otvori za spašavanje moraju biti postavljeni na sljedeći način: kad u autobusu postoji samo jedan otvor za spašavanje, isti mora biti postavljen u središnjoj trećini krova; u slučaju kad postoje dva otvora za spašavanje, moraju biti udaljeni jedan od drugog najmanje 2 m, mjereći između najbližih rubova otvora duž pravca usporednog s uzdužnom osi vozila.
Glasnik NN 8/2006 • (3) Površina otvora ne smije biti manja od 4 000 cm2. U tu površini mora biti moguće upisati pravokutnik stranica 50 × 70 cm.
Propis NN 8/2006 • (4) Svaki otvor za spašavanje mora biti takav da ne ometa slobodni prolaz iz autobusa i u autobus. Funkcioniranje izbacivog otvora za spašavanje mora biti takvo, da je djelotvorno onemogućeno nenamjerno izbacivanje.
Propis NN 8/2006 • (5) Otvori za spašavanje moraju biti takvi da ih je moguće lako otvoriti ili skinuti izvana ili iznutra, s mogućnošću zaključavanja otvora za spašavanje u cilju osiguranja vozila kad nije pod nadzorom, pod uvjetom da se otvor za spašavanje uvijek može otvoriti ili skinuti iznutra pomoću uobičajenoga mehanizma za otvaranje ili skidanje.
Propis NN 8/2006 • Kad izravna vidljivost nije odgovarajuća, moraju biti ugrađene optičke ili druge naprave koje omogućavaju vozaču autobusa da sa svoga mjesta provjeri prisutnost putnika u izravnoj unutarnjoj ili vanjskoj blizini svih vrata za putnike.
Propis NN 8/2006 • Otvaranje vrata za putnike sa servo upravljanjem u slučaju opasnosti
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 53/08, Broj 42/05, Broj 74/06, Broj 164/98, Broj 143/08, Broj 5/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled