PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 133/2005 • Slijedom iznijetog Vijeće je zaključilo da je riječ o državnoj potpori sukladnoj Zakonu o državnim potporama. Stoga je dalo suglasnost na Prijedlog Odluke Vlade Republike Hrvatske o stjecanju udjela Republike Hrvatske u temeljnom kapitalu društva Slavonija modna konfekcija d.d. Osijek, kako je to odlučeno kao u točki II. izreke ovoga rješenja.
NN 133/2005 • Temeljem članka 20. Uredbe, državnim potporama za sanaciju i restrukturiranje upravlja Ministarstvo gospodarstva. Sukladno odredbi članka 18. stavka 4. Uredbe, davatelj državne potpore obvezan je jednom godišnje Agenciji dostaviti izvješće o provedbi plana restrukturiranja.
NN 133/2005 • Osim toga, Agencija je temeljem odredbe članka 10. stavak 1. ZDP-a u svezi s člankom 6. stavak 1. slovo b ZDP-a, u obavljanju nadzora nad provedbom i učincima dodijeljene državne potpore, ovlaštena od davatelja državne potpore i/ili korisnika državne potpore pisanim aktom zahtijevati sve podatke i dokumentaciju koju smatra potrebnim za provedbu zakona.
NN 133/2005 • Kako bi dodatno naglasilo značaj dostavljanja podataka za obavljanje funkcije nadzora, Vijeće je naložilo Ministarstvu gospodarstva kao davatelju državne potpore, i poduzetniku Slavonija d.d., kao korisniku državne potpore, da Agenciji dostavlja godišnja financijska izvješća i izvješća o provedbi plana restrukturiranja za proteklu godinu. Izvješća moraju biti dostavljena Agenciji najkasnije do 31. ožujka tekuće godine. Ta obveza traje kroz cijelo vrijeme provedbe plana restrukturiranja, kako je to odlučeno u točki III. izreke ovoga rješenja.
NN 133/2005 • Dodatno povezujući obvezu dostavljanja izvješća o provedbi plana restrukturiranja Agenciji s izuzetnim značajem zadaće nadzora Agencije nad dodijeljenim državnim potporama, Vijeće smatra da je davatelju i korisniku predmetne državne potpore potrebno skrenuti pozornost na određene činjenice.
NN 133/2005 • To je ponajprije činjenica da je potpora za restrukturiranje jednokratna intervencija kojom se prvenstveno treba osigurati održavanje poslovanja poduzetnika tijekom ograničenog razdoblja. Stoga se takva vrsta državne potpore dodjeljuje se samo jednom, po načelu «prvi i zadnji put». Naime, kad se državna potpora za restrukturiranje dodijeli poduzetniku koji je već primio državnu potporu za restrukturiranje, smatrat će se da se teškoće korisnika neprestano ponavljaju, te da ponovljene intervencije države dovode do narušavanja tržišnog natjecanja. Kako je narušavanje tržišnog natjecanja na opisani način suprotno zajedničkom interesu, takve su potpore nedopuštene.
NN 133/2005 • Međutim, sukladno odredbi iz članka 18. stavka 2. Uredbe, državna potpora za restrukturiranje može se ponovo dodijeliti, ali tek nakon proteka deset godina od dana dodjele posljednje državne potpore za restrukturiranje. Iznimno, državna potpora za restrukturiranje može se ponovo dodijeliti i ranije, ali samo u slučaju nastupanja iznimnih okolnosti na koje poduzetnik nije mogao utjecati.
NN 133/2005 • Vijeće skreće pozornost i na činjenicu da u slučaju da prilikom obavljanja nadzora provedbe državne potpore utvrdi nepravilnosti, Agencija donosi rješenje kojim se davatelju državne potpore i/ili korisniku državne potpore određuje rok od najdulje 3 mjeseca za otklanjanje utvrđenih nepravilnosti, sukladno članku 14. ZDP-a. Ako davatelj ili korisnik državne potpore u utvrđenom roku ne otklone nepravilnosti, Agencija rješenjem ukida danu suglasnost i nalaže davatelju i/ili korisniku državne potpore povrat potpore iznosa dodijeljene potpore u dijelu u kojem je utvrđena nepravilnost, uvećan za iznos zakonskih zateznih kamata. Kamate teku od dana koji je utvrđen kao dan na koji je nepravilnost započela.
NN 133/2005 • Sukladno odredbi članka 17. ZDP-a u svezi s člankom 9. stavkom 2. slova a. ZDP-a, rješenja Agencije kojima se daje suglasnost na prijedlog akta kojim se namjerava odobriti ili dati pojedinačna potpora, objavljuju se u »Narodnim novinama«. Stoga je odlučeno kao u točki IV. izreke ovog rješenja.
NN 133/2005 • Protiv ovog rješenja žalba nije dopuštena, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovog rješenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 133/2005 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u Prvom vijeću za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Željko Potočnjak, predsjednik Vijeća, te suci Ivan Matija, Agata Račan, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst i Milan Vuković, članovi Vijeća, odlučujući o ustavnoj tužbi V. P. i D. P. iz V., koje zastupaju odvjetnici iz Zajedničkog odvjetničkog ureda Š. & Š., na sjednici održanoj 20. listopada 2005. godine, jednoglasno je donio
NN 133/2005 • II. Općinski sud u Zagrebu dužan je donijeti odluku u predmetu koji se vodi pred tim sudom pod poslovnim brojem: Pn-4416/98 u najkraćem mogućem roku, ali ne duljem od šest (6) mjeseci, računajući od prvog idućeg dana nakon objave ove odluke u »Narodnim novinama«.
NN 133/2005 • III. Na temelju članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst), podnositeljima ustavne tužbe određuje se primjerena naknada zbog povrede ustavnog prava iz članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 41/01. – pročišćeni tekst) i to:
NN 133/2005 • IV. Naknada iz točke III. izreke ove odluke bit će isplaćena iz državnog proračuna u roku od tri mjeseca od dana podnošenja zahtjeva podnositelja Ministarstvu financija Republike Hrvatske za njezinu isplatu.
NN 133/2005 • 1. Temeljem članka 63. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), podnositelji su dana 28. lipnja 2004. podnijeli ustavnu tužbu smatrajući da im je nerazumno dugim trajanjem parničnog postupka koji se vodi pred Općinskim sudom u Zagrebu pod brojem: Pn-4416/98 povrijeđeno ustavno pravo na suđenje u razumnom roku.
NN 133/2005 • 2. Ustavni sud je u postupku pokrenutom ustavnom tužbom, primjenom članka 63. Ustavnog zakona, na temelju navoda ustavne tužbe, očitovanja Općinskog suda u Zagrebu od 14. siječnja 2005. te uvida u presliku spisa Općinskog suda u Zagrebu broj: Pn-4416/98, utvrdio sljedeće činjenice koje su pravno relevantne za odlučivanje o povredi ustavnog prava podnositelja, zajamčenog člankom 29. stavkom 1. Ustava.
NN 133/2005 • Dana 3. lipnja 1998. podnositelji su Općinskom sudu u Zagrebu podnijeli tužbu protiv Hrvatskog ureda za osiguranje i drugih, radi naknade štete.
NN 133/2005 • Na ročištu održanom 7. lipnja 1999. podnositelji su proširili tužbeni zahtjev i priložili novu liječničku dokumentaciju, a sud je raspravnim rješenjem odredio provođenje liječničkog vještačenja.
NN 133/2005 • Dopisom od 26. kolovoza 1999. sud je pozvao vještake da preuzmu spis.
NN 133/2005 • Podneskom od 30. rujna 1999. V. P. (prvotužitelj u tom postupku) je proširio tužbeni zahtjev te dostavio daljnju dokumentaciju.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 53/91, Broj 52/01,
Broj 44/05, Broj 123/00,
Broj 150/08, Broj 134/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE