PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 64/2009 • – šteta koja se sastoji od troška privremenog uspostavljanja prometa
NN 64/2009 • (2) Štetu na željezničkim vozilima obračunava, utvrđuje i potražuje vlasnik, a štetu na željezničkoj infrastrukturi obračunava, utvrđuje i potražuje upravitelj infrastrukture, na način kako slijedi:
NN 64/2009 • – u slučaju totalne štete vlasnik vučnog vozila i vlasnik putničkog vagona ima pravo naknade totalne štete u cijelosti po tržišnoj vrijednosti i to u iznosu ne manjem od 30% od tekuće vrijednosti novog takvog sredstva na dan nastanka štete istih ili sličnih tehničkih karakteristika umanjene za vrijednost povraćenog materijala, a uvećane za troškove kasacije
NN 64/2009 • – u slučaju totalne štete vlasnik teretnog vagona ima pravo naknade totalne štete u cijelosti po tržišnoj vrijednosti i to u iznosu ne manjem od 20% od tekuće vrijednosti novog takvog sredstva na dan nastanka štete istih ili sličnih tehničkih karakteristika umanjene za vrijednost povraćenog materijala, a uvećane za troškove kasacije
NN 64/2009 • – u slučaju štete sa popravkom osnovnog sredstva ukupni troškovi uključuju sve račune oštećenika potrebne za otklanjanje štete oštećenog sredstva, troškove raščišćavanja, troškove kasacije, troškove pomoćnog vlaka, troškove osposobljavanja i prijevoza oštećenih sredstava i demontaže i odvoza uporabljenih dijelova i sklopova tih sredstava nakon štetnog događaja u domicil ili do odgovarajuće radionice radi popravka ili kasacije, te troškove tih sredstava nakon popravka, troškove za potrebne mjere i radnje radi otklanjanja posljedica štetnog događaja ili smanjenja obujma štete pri štetnom događaju, pa i onda kad te mjere nisu bile uspješne, troškovi čuvanja, vještačenja, nadzora i rekonstrukcije štetnog događaja, te ostali potrebni troškovi
NN 64/2009 • (3) Štetu zbog troška zastoja u prometu za vučna vozila utvrđuje, obračunava i potražuje vlasnik vučnog vozila sukladno podacima o zastoju vlakova iz Prijave o izvanrednom događaju ili druge odgovarajuće dokumentacije i to:
NN 64/2009 • – za vlak pokretan električnom lokomotivom u iznosu od 5,30 EUR-a
NN 64/2009 • – u iznosu od 1,50 EUR-a po minuti za vlak sa dizel-lokomotivom
NN 64/2009 • – u iznosu od 1,24 EUR-a po minuti za vlak sa električnom lokomotivom
NN 64/2009 • Šteta zastoja u prometu se sastoji i od dodatnih troškova zamjene oštećenih vučnih vozila (EMV, DMV) drugim vučnim vozilom, koje također obračunava, utvrđuje i potražuje vlasnik vučnog vozila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 64/2009 • (4) Štetu koja se sastoji od troška zastoja u prometu za željezničkog prijevoznika utvrđuje, obračunava i potražuje željeznički prijevoznik od osobe odgovorne za štetu sukladno podacima o zastoju vlakova iz Prijave o izvanrednom događaju ili druge odgovarajuće dokumentacije i to temeljem odštete (regres) koju treba isplatiti korisniku prijevoza ili trećim osobama za neizvršeni ili nepravovremeno izvršeni prijevoz osoba i stvari.
NN 64/2009 • (5) Štetu koja se sastoji od troška privremenog uspostavljanja prometa obračunava, utvrđuje i potražuje upravitelj infrastrukture.
NN 64/2009 • (6) Štetu na ime izmakle koristi za vučno vozilo u iznosima iz ovog članka utvrđuje, obračunava i potražuje isključivo vlasnik vučnog vozila u visini svih troškova i za cjelokupno vrijeme neuporabe vučnog vozila, potrebno da se vučno vozilo dovede u stanje prije štetnog događaja:
NN 64/2009 • a) za DMV svaki dan neuporabe (24 sata) u iznosu od 3.618,00 EUR-a
NN 64/2009 • – za EMV svaki dan neuporabe (24 sata) u iznosu od 3.380,00 EUR-a
NN 64/2009 • – dizel lokomotive svaki dan neuporabe (24 sata) u iznosu od 3.760,00 EUR-a
NN 64/2009 • – električne lokomotive svaki dan neuporabe (24 sata) u iznosu od 3.130,00 EUR-a
NN 64/2009 • – za manevarske lokomotive svaki dan neuporabe (24 sata) u iznosu od 2.400,00 EUR-a
NN 64/2009 • U slučaju da je lokomotiva, EMV ili DMV izvan pogona za razdoblje kraće od jednog dana, iznos se proporcionalno smanjuje, sukladno broju sati.
NN 64/2009 • (7) Štetu na ime izmakle koristi za željezničkog prijevoznika utvrđuje, obračunava i potražuje željeznički prijevoznik u visini svih troškova i za cjelokupno vrijeme neuporabe željezničkog vozila potrebno da se željezničko vozilo (vagoni i dr., osim vučnih vozila) dovede u stanje prije štetnog događaja kako slijedi:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 73/98, Broj 131/09,
Broj 29/02, Broj 34/90,
Broj 34/95, Broj 141/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE