PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/2006 • Stoga je neutemeljena tvrdnja da je jedinicama lokalne i područne samouprave uskraćeno pravo samostalnog odlučivanja o ustrojstvu svojih tijela, pa Ustavni sud ne nalazi da su osporene odredbe članka 17. stavka 4. i članka 30. stavka 2. Zakona o vatrogastvu u suprotnosti s odredbama članaka 135. i 136. Ustava.
NN 20/2006 • 6.3. Osporene odredbe članka 45. stavaka 1., 2. i 3. Zakona o vatrogastvu, koje se odnose na sustav financiranja vatrogasne djelatnosti, također, po ocjeni Ustavnog suda, nisu u nesuglasju s odredbom članka 137. Ustava to jest ne narušavaju financijsku autonomiju jedinica lokalne i područne samouprave.
NN 20/2006 • Pravo na vlastite prihode i slobodno raspolaganje tim prihodima odnosi se, prema Ustavu, na poslove iz vlastitog djelokruga jedinica lokalne i područne samouprave, ti prihodi moraju biti razmjerni njihovim ustavnim i zakonskim ovlastima, a država je dužna pomagati financijski slabije jedinice.
NN 20/2006 • Već je istaknuto da je vatrogastvo humanitarna djelatnost od interesa za Republiku Hrvatsku, pa ta činjenica jasno upućuje na potrebu i obvezu solidarnog sudjelovanja svih društvenih subjekata u podmirivanju troškova obavljanja te djelatnosti, a što je sukladno i odredbama članka 51. stavka 1. i članka 69. stavka 3. Ustava.
NN 20/2006 • Kvalitetno i pravodobno funkcioniranje vatrogastva u općem je i neposrednom interesu svake fizičke i pravne osobe u Republici Hrvatskoj, pa je stoga u neposrednom interesu i jedinica lokalne i područne samouprave. Protupožarna zaštita na području tih jedinica, po prirodi stvari, nije i ne može biti sustav izdvojen i neovisan o sustavima protupožarne zaštite u drugim jedinicama odnosno o cjelini sustava protupožarne zaštite u Republici Hrvatskoj.
NN 20/2006 • Stoga Ustavni sud ocjenjuje da sustav financiranja uređen osporenim odredbama članka 45. Zakona o vatrogastvu nije u nesuglasju s odredbom članka 137. Ustava.
NN 20/2006 • 7. Slijedom svega izloženog, a na temelju odredaba članka 128. alineje 1. Ustava, te članka 43. stavaka 1. i 2. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99, 29/02 i 49/02 – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), doneseno je rješenje kao u točki I. izreke.
NN 20/2006 • 8. Objava rješenja (točka II. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.
NN 20/2006 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u Vijeću za rješavanje postupovnih pretpostavki za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Milan Vuković, predsjednik Vijeća, te suci Ivan Matija i Nevenka Šernhorst, članovi Vijeća, u postupku koji je ustavnom tužbom pokrenuo N. l. d.d., Z., na sjednici održanoj dana 27. siječnja 2006. godine, jednoglasno je donio
NN 20/2006 • 1. Podnositelj je podnio ustavnu tužbu protiv rješenja Vrhovnog suda Republike Hrvatske, broj: Grl-30/05 od 28. veljače 2005. godine, kojim je za postupanje u predmetu tužiteljice S. P. iz Z. protiv podnositelja kao I. tuženika i N. P. kao II. tuženika određen Općinski sud u Šibeniku, kao drugi stvarno nadležni sud.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 20/2006 • 2. Odredba članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj: 99/99, 29/02 i 49/02 – pročišćeni tekst, u nastavku: Ustavni zakon) propisuje:
NN 20/2006 • Sukladno tome, samo ona odluka kojom je nadležni sud meritorno odlučio o biti stvari, odnosno o pravu ili obvezi ili o sumnji ili optužbi zbog kažnjivog djela podnositelja, jest pojedinačni akt u smislu članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona u povodu kojega je Ustavni sud Republike Hrvatske, u postupku pokrenutom ustavnom tužbom, nadležan štititi ljudska prava i temeljne slobode podnositelja, zajamčene Ustavom Republike Hrvatske.
NN 20/2006 • 3. U ustavnosudskom postupku ocijenjeno je da osporavano rješenje ne predstavlja pojedinačni akt u smislu članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona protiv kojeg bi Ustavni sud bio nadležan pružiti ustavnosudsku zaštitu.
NN 20/2006 • 4. Slijedom iznijetoga, a na temelju članka 72. Ustavnog zakona, riješeno je kao u izreci.
NN 20/2006 • 5. Objava ovog rješenja temelji se na članku 29. stavku 1. Ustavnog zakona.
NN 20/2006 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Vice Vukojević i Milan Vuković, rješavajući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj 8. veljače 2006. godine, donio je
NN 20/2006 • I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona o zaštiti od nasilja u obitelji (»Narodne novine«, broj 116/03.).
NN 20/2006 • 1. Petar Marija Radelj iz Zagreba podnio je prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona o zaštiti od nasilja u obitelji (»Narodne novine«, broj 116/03.) u cijelosti.
NN 20/2006 • 2. Smatrajući da je Zakon o zaštiti od nasilja u obitelji organski zakon, predlagatelj ističe da je za njegovo donošenje, prema odredbi članka 82. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske, bila potrebna većina glasova svih zastupnika u Hrvatskom saboru.
NN 20/2006 • Obrazlažući svoje stajalište da je osporavani Zakon organski zakon, predlagatelj navodi da Zakon o zaštiti od nasilja u obitelji razrađuje ljudska prava i slobode sadržana u člancima 14., 16., 22., 23., 24., 26., 28., 29., 32., 34., 35., 48., 50., 61. i 63. Ustava.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 118/09, Broj 112/04,
Broj 91/96, Broj 40/91,
Broj 59/96, Broj 32/92
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE