PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 129/2007 • Struktura tržišta naklade općeinformativnih tjednika i tržišni udjeli u 2006. prikazani su u tablici 6.
NN 129/2007 • Tablica 6. Struktura tržišta naklade općeinformativnih tjednika prema broju primjeraka prodanih na teritoriju Republike Hrvatske (prema podacima nakladnika, u komadima) u 2006. godini
NN 129/2007 • Izvor: podaci preuzeti iz predmeta Agencije pod poslovnim brojem, klasa: 031-02/2007-01/08
NN 129/2007 • Prije provedbe predmetne koncentracije u 2006. poduzetnik EPH d.o.o. je ostvarivao tržišni udjel od [20-30] posto, dok je poduzetnik Šibenski list d.o.o. ostvarivao tržišni udjel od [<2] posto.
NN 129/2007 • Nakon provedbe predmetne koncentracije tržišni udjel poduzetnika EPH d.o.o. na mjerodavnom tržištu u 2006. godini na teritoriju Republike Hrvatske se s [20-30] posto povećava za [<2] posto (tržišni udjel poduzetnika Šibenski list d.o.o.) što iznosi [20-30] posto tržišnog udjela.
NN 129/2007 • Iz analiziranih podataka je razvidno da u 2006. godini, provedbom predmetne koncentracije, poduzetnik EPH d.o.o. neznatno jača svoj tržišni položaj. Međutim, na taj se način ne sprječava, ograničava ili narušava tržišno natjecanje na mjerodavnom tržištu. Tržišni udjeli ostalih poduzetnika koji izdaju općeinformativne tjednike ostaju nepromijenjeni.
NN 129/2007 • 8.1.1. Obilježja mjerodavnog tržišta naklade općeinformativnih tjednika u Republici Hrvatskoj
NN 129/2007 • Mjerodavno tržište naklade općeinformativnih tjednika na teritoriju Republike Hrvatske je vrlo dinamično i potpuno otvoreno, te nema ograničenja za pristup poduzetnicima koji ispunjavaju uvjete propisane ZOM i drugim propisima.
NN 129/2007 • Uspjeh pojedine tiskovine ovisi isključivo o kvaliteti te tiskovine, kao i o kvaliteti marketinga koji stoji iza nove tiskovine.
NN 129/2007 • S obzirom da je odredbom članka 38. stavka 1. ZOM propisano da distributeri tiska ne smiju odbiti distribuciju tiska drugog nakladnika koji to zatraži i izjavi da prihvaća od strane distributera javno objavljene Opće uvjete za distribuciju tiska, razvidno je da ni u tom smislu ne postoje zakonske ili druge zapreke pristupa tržištu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 129/2007 • 8.2. Analiza povezanog tržišta oglašavanja u općeinformativnim tjednicima u Republici Hrvatskoj
NN 129/2007 • Prema podacima Hrvatske gospodarske komore, koji su zaprimljeni u predmetu Agencije pod poslovnim brojem klase: UP/I 030-02/2005-02/54, o tome koliki se dio ukupnog prihoda od oglašavanja odnosi na pojedine medije, proizlazi da najveći dio prihoda od oglašavanja ostvaruje televizija (65 posto), zatim tiskani mediji (24 posto), vanjsko oglašavanje (6 posto) i radio (5 posto). U Republici Hrvatskoj je na oglašavanje u 2004. potrošeno oko 426 milijuna eura, a taj iznos je u sljedećoj 2005. godini povećan za 28,17 posto.
NN 129/2007 • Agencija je povezano tržište oglašavanja u općeinformativnim tjednicima analizirala prema kriteriju ostvarenog prihoda (u kunama, bez PDV-a), koji su ostvarili nakladnici tjednika.
NN 129/2007 • Agenciji podatke nisu dostavili poduzetnici Lasica d.o.o., Slavonski Brod, Narodni list d.d., Zadar, Vox Ragusae d.o.o. i Mlini. Budući da je riječ o tjednicima s malim prodanim nakladama, odnosno s tržišnim udjelima manjim od tri (3) posto, razvidno je da se i bez podataka o ostvarenim prihodima tih poduzetnika može dobiti realna slika strukture tržišta oglašavanja u tjednicima. U tom smislu je taj uzorak reprezentativan.
NN 129/2007 • Sa stanovišta oglašivača uz oglašavanje u tisku postoje i alternativni načini oglašavanja. To su: televizija, radio, vanjsko oglašavanje, te u novije vrijeme internetsko oglašavanje.
NN 129/2007 • Struktura povezanog tržišta oglašavanja u općeinformativnim tjednicima i tržišni udjeli na tom povezanom tržištu u mjerodavnoj 2005. godini prikazani su u tablici 7.
NN 129/2007 • Tablica 7. Struktura tržišta oglašavanja u općeinformativnim tjednicima na temelju prihoda nakladnika (u kunama) na teritoriju Republike Hrvatske u 2005. godini
NN 129/2007 • Izvor: podaci preuzeti iz predmeta Agencije pod poslovnim brojem, klase: 031-02/2007-01/08
NN 129/2007 • Poduzetnik Slobodna Dalmacija d.d. nije izravno prisutan na tržištu oglašavanja u općeinformativnim tjednicima. Međutim, budući da je rečeni poduzetnik povezan s poduzetnikom EPH d.o.o., te na taj način neizravno prisutan na rečenom, povezanom tržištu, analiziran je tržišni udjel tog poduzetnika, koji je ostvaren na temelju prihoda od oglašavanja u tjedniku »Globus«.
NN 129/2007 • Drugi po veličini tržišni udjel ostvario je tjednik »Nacional«, kojeg izdaje nakladnik NCL Media Grupa d.o.o. Navedeni tjednik na povezanom tržištu odnosno tržištu oglašavanja u općeinformativnim tjednicima ostvaruje [30-40] posto tržišnog udjela.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 136/05, Broj 117/07,
Broj 198/03, Broj 147/08,
Broj 45/97, Broj 178/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE