PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-01-9-228 NN 9/2006

• Svježe juneće mesoJuneće meso dobiva se klanjem junadi uzgojenih na vlastitim farmama ili, ukoliko se ukaže potreba, nabavom od uzgajivača i klaonica junadi. Stroga veterinarska kontrola kao i vlastiti sustavi kontrole jamče zdravstvenu ispravnost mesa. Meso se upućuje na tržište ohlađeno ili smrznuto – u rinfuzi, pakirano u plastične folije s podlošcima i u kartonskim kutijama.


Stranica 2006-01-9-228 NN 9/2006

• KobasiceTrajne kobasice (salame, kuleni, prima salame, suđuk, čajna, srijemska i bečka kobasica i zimska salama) proizvode se od mesa i začina, a aromu dobivaju dugotrajnim zrenjem u kontroliranim uvjetima. Polutrajne kobasice (jeger, kranjske kobasice, mortadele, šunkarice, pariška, somerica, hrenovke, tirolske kobasice i kobasice za roštilj) proizvode se od kvalitetnog mesa, mesnog tijesta i začina, posebnim tehnološkim postupkom proizvodnje. Svježe kobasice (tlačenice, krvavice i slično) proizvode se posebnim tehnološkim postupkom, od mesa i začina.


Stranica 2006-01-9-228 NN 9/2006

• Mesne prerađevine u limenkamaPolutrajni proizvodi u limenkama (kuhana šunka u vlastitom soku, mini šunka i mini šunka za pizzu, šunka u crijevu i šunka za pizzu i slično) proizvode se od manjih komada mesa i začina, posebnim tehnološkim procesom proizvodnje. Velika pakiranja ovih proizvoda najčešće se koriste za pripremu pizza i drugih ugostiteljskih specijaliteta. Ovoj skupini proizvoda pripadaju i trajni proizvodi u limenkama: čajne paštete, jetrene paštete, juneće paštete, goveđi mesni obrok, naresci, sječena šunka u limenci i slično.


Stranica 2006-01-9-228 NN 9/2006

• Gotova jelaGotova jela (goveđi gulaši, grah s hamburgerom, grah s kobasicom i sl.) proizvode se od mesa, začina te dodatnih sastojaka. Gotova se jela prije konzumiranja zagrijavaju.


Internet NN 9/2006
• U smislu članka 7., stavka 1. ZZTN-a, članka 3. i članka 6. Uredbe o mjerodavnom tržištu, sva navedena mjerodavna tržišta u zemljopisnom smislu obuhvaćaju cjelokupan teritorij Republike Hrvatske. Mjerodavno tržište trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo (u nespecijaliziranim prodavaonicama: prodavaonicama, samoposluživanjima, supermarketima i hipermarketima) u zemljopisnom smislu, pored teritorija Republike Hrvatske u cjelini, obuhvaća i dio njezinog teritorija, odnosno sljedeće županije u Republici Hrvatskoj: Grad Zagreb, Zagrebačka, Brodsko-posavska, Osječko-baranjska, Zadarska, Požeško-slavonska, Šibensko-kninska, Bjelovarsko-bilogorska i Varaždinska županija, s obzirom da je riječ o županijama u kojima djelatnost trgovine na malo mješovitom robom obavljaju oba sudionika koncentracije, odnosno s njima povezani poduzetnici (tzv. preklapajuće djelatnosti).

Internet stranice NN 9/2006
• Naime, preklapajuće djelatnosti su one djelatnosti sudionika koncentracije koje se u cijelosti ili u nekim dijelovima preklapaju, odnosno riječ je o istovrsnim ili bitno sličnim djelatnostima sudionika koncentracije.

Internet stranice NN 9/2006 • Pri takvom utvrđivanju mjerodavnog tržišta u zemljopisnom smislu uzeto je u obzir i regionalno oglašavanje poduzetnika Konzum d.d. (na lokalnim radio postajama i lecima u poštanskim sandučićima) i činjenica da Konzum d.d. provodi promotivne tjedne »HIT« akcije asortimana prehrane koje su svaki drugi tjedan različite za pet regija u njegovoj trgovini na malo: regija Zagreb, Central, Istok, Zapad i regija Jug, kao i »VIKEND« akciju za područje cijele Hrvatske koja se provodi na nacionalnoj televiziji i radio postajama te u dnevnim novinama.
Internet stranice NN 9/2006 • S obzirom da je u proizvodnom smislu utvrđeno više mjerodavnih tržišta, Agencija je posebno utvrđivala i analizirala strukturu svakog pojedinog od navedenih tržišta, te izvršila ocjenu prijavljene koncentracije sa stajališta mogućih pozitivnih i negativnih učinaka predmetne koncentracije na tržišno natjecanje. Kod izračunavanja tržišnih udjela sudionika koncentracije prije i poslije provedbe predmetne koncentracije uzeti su u obzir ostvareni tržišni udjeli njezinih sudionika kao i poduzetnika koji su s njima kapitalno povezani.
Internet stranice NN 9/2006 • Također, uzeto je u obzir da će provedbom koncentracije struktura koncerna Agrokor i djelatnosti koje obavljaju članice koncerna obuhvaćati sve faze proizvodnog ciklusa, i to od faze proizvodnje poljoprivrednih kultura, skladištenja i prerade žitarica te proizvodnje stočne hrane, farme (faza uzgoja i klanja stoke), proizvodnje mesa i mesnih prerađevina do plasiranja tih proizvoda putem trgovine na veliko drugim poduzetnicima, sve do faze trgovine na malo u vlastitim nespecijaliziranim prodavaonicama, odnosno Konzumove mreže trgovine na malo.
Internet stranice NN 9/2006 • Agencija je za izračun tržišnih udjela na mjerodavnim tržištima pribavila podatke od:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 9/2006 • – gospodarsko interesnog udruženja Croatiastočar iz Zagreba (podaci se odnose na 17 najvećih poduzetnika, članova navedenog udruženja);
Informacije NN 9/2006 • – poduzetnika kao što su Gavrilović, Sljeme i Jambo, koji nisu članovi udruženja Croatiastočar;
Poslovne stranice NN 9/2006 • – od poduzetnika, koji su prema podacima Ministarstva financija, Carinske uprave ostvarili najveći uvoz mesa i mesnih proizvoda;
Pregledi NN 9/2006 • – HGK, Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo;
Besplatno NN 9/2006 • – Hrvatskog stočarskog centra (specijalizirane ustanove za poslove selekcije u stočarstvu i poljoprivredi);
Glasnik NN 9/2006 • – podatke o strukturi tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom i higijenskim proizvodima za domaćinstvo za 2003. iz predmeta praćenja navedenog tržišta, klasa: UP/I 031-02/2004-01/32, te za 2004., klasa: 031-02/2005-01/11.
Propis NN 9/2006 • a) Mjerodavno tržište svježeg mesa i mesnih prerađevina na teritoriju Republike Hrvatske
Propis NN 9/2006 • Tablica 3. STRUKTURA TRŽIŠTA PROIZVODNJE I UVOZA SVJEŽEG JUNEĆEG I SVINJSKOG MESA (KOLIČINSKI U TONAMA) NA TERITORIJU REPUBLIKE HRVATSKE (U 2004. GODINI)
Propis NN 9/2006 • Izvor: Croatiastočar GIU, Zagreb, podaci za 2004. godinu te dopisi poduzetnika
Propis NN 9/2006 • Na mjerodavnom tržištu svježeg mesa i mesnih prerađevina na teritoriju Republike Hrvatske prisutni su poduzetnik PIK VRBOVEC d.d., kao i do kraja 2004. godine poduzetnik AGROKOR d.d. putem poduzetnika BIM d.o.o. Prema navodima podnositelja prijave koncentracije, namjera je poduzetnika AGROKOR d.d., budući da je trenutna iskorištenost kapaciteta poduzetnika PIK VRBOVEC d.d. za proizvodnju svježeg mesa manja od 30 posto, utrostručiti postojeću proizvodnju mesa čime će u potpunosti postići iskorištenost proizvodnih kapaciteta PIK VRBOVCA te tako poboljšati ponudu svoga maloprodajnog lanca. Budući da je kao mjerodavna godina analizirana 2004., analizirani su podaci o prihodima koje je do trenutka obustave proizvodnje ostvarivao BIM d.o.o.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 90/02, Broj 140/05, Broj 83/09, Broj 16/01, Broj 112/08, Broj 82/96


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled