PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-03-25-923 NN 25/2007

• Tabela 7. Specifikacija troškova/rashoda koji će biti pokriveni odobrenim državnim jamstvom u iznosu od 847.500,00 EUR-a


Stranica 2007-03-25-923 NN 25/2007

• Izvor: dopis poduzetnika Brodosplit Brodogradilište specijalnih objekata d.o.o.


Stranica 2007-03-25-923 NN 25/2007

• (Napomena: Vrijednost jednomjesečnog i tromjesečnog EURIBOR-a na dan 18. siječnja 2007. uvećan za 2,25 posto)


Stranica 2007-03-25-923 NN 25/2007

• 2. Iznos od 18.129.619,80 EUR-a, odnosno 133.440.691,56 kn, poduzetnik će koristiti za osiguranje avansne uplate za novogradnje broj 510, 511 i 512, za koje će kupac, po dobivanju avansnih garancija, uplatiti prvi avans za tri broda u ukupnom iznosu od 1.007.201,10 EUR-a, odnosno 7.413.371,75 kn.


Internet NN 25/2007
• Tabela 8. Specifikacija troškova/rashoda koji će biti pokriveni naplaćenim avansom u iznosu od 1.007.201,10 EUR-a od ukupno odobrenog državnog jamstva u iznosu od 18.129.619,80 EUR-a

Internet stranice NN 25/2007
• Izvor: dopis poduzetnika Brodosplit Brodogradilište specijalnih objekata d.o.o.

Internet stranice NN 25/2007 • Poduzetniku je za osiguranje avansne uplate za novogradnje 510-512 od strane kupca u iznosu od 1.007.201,10 EUR-a potrebno odobrenje državnog jamstva kojim će biti osigurana ukupna vrijednost ugovorenih novogradnji u iznosu od 18.129.619,80 EUR-a. Stoga je Ministarstvo podnijelo zahtjev za odobrenje cjelokupnog iznosa državnog jamstva, ali s obzirom da tijekom provedbe sanacije odnosno do 21. ožujka 2007., dospijeva samo gore navedeni iznos od 1.007.201,10 EUR-a, poduzetnik će moći koristiti samo državno jamstvo u iznosu od 1.007.201,10 EUR-a.
Internet stranice NN 25/2007 • Ukupan iznos avansa od 1.007.201,10 EUR-a poduzetnik će koristiti za podmirenje tekućih troškova (kao što su primjerice troškovi kredita, garancija, plaća radnika) te nabavku crne metalurgije i ostalih materijala neophodnih za početak gradnje brodova.
Internet stranice NN 25/2007 • U slučaju neodobravanja predmetnog državnog jamstva od strane Agencije, poduzetnik BSO d.o.o. pretrpio bi značajne gubitke jer ne bi bio u mogućnosti nastaviti izvršavati obveze iz sklopljenog ugovora što bi uzrokovalo njihov raskid te protestiranje izdanih državnih jamstava.
Internet stranice NN 25/2007 • 4.2. Iznosi državnih jamstava iz točke 4.1. i 4.2. obrazloženja ovog rješenja predstavljaju minimalni iznos koji je poduzetniku BSO d.o.o. potreban za nastavak poslovanja u razdoblju sanacije, odnosno do zaključno 21. ožujka 2007.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 25/2007 • Razdoblje sanacije za sva hrvatska brodogradilišta pa tako i za cijelu grupu BI Split d.d., odnosno rok za izradu Plana restrukturiranja cijele grupe BI Split d.d., čiji je poduzetnik BSO d.o.o. član, traje do 21. ožujka 2007.
Informacije NN 25/2007 • Osim toga, na nivou grupe odlučeno je da će se Plan restrukturiranja osim za cijelu grupu, zbog specifičnosti svake članice grupe, izraditi i za svaku članicu grupe individualno.
Poslovne stranice NN 25/2007 • Vijeće je razmatralo Prijedlog za odobrenje državnih jamstava poduzetniku BSO d.o.o. na svojoj 75. sjednici održanoj 18. siječnja 2007.
Pregledi NN 25/2007 • Pri donošenju odluke, Vijeće je uzelo u obzir svu dostavljenu dokumentaciju i podatke, te rezultate provedenih pravnih i ekonomskih analiza.
Besplatno NN 25/2007 • 1. Razmatrajući sve dostavljene podatke i dokumentaciju utvrđeno je da predložena državna jamstva predstavljaju državnu potporu iz članka 3. stavka 1. ZDP-a; utvrđeno je da predložena jamstva predstavljaju potencijalni rashod države; odnosno da ista donose poduzetniku ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvario kroz svoje redovno i uobičajeno poslovanje; utvrđeno je kako u konkretnom slučaju postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem povlastice korisniku državne potpore, osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza RH proizašlih iz SSP-a.
Glasnik NN 25/2007 • Člankom 4. stavkom 1. ZDP-a propisana je opća zabrana davanja državnih potpora koje narušavaju ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore bez obzira na oblik državne potpore u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza RH iz SSP-a, dok su izuzeća od opće zabrane propisana člankom 4. stavkom 2. i 3. ZDP-a.
Propis NN 25/2007 • Odluka da predložena državna jamstva u ukupnom iznosu od 18.977.119,80 EUR-a predstavljaju državnu potporu prvenstveno se temelji na činjenici da ista ne ispunjavaju uvjete iz članka 74. stavka 1. Uredbe prema kojima se državno jamstvo ne smatra državnom potporom. Neispunjenje uvjeta iz članka 74. stavka 1. Uredbe naročito se odnosi na činjenicu da se poduzetnik BSO d.o.o. smatra poduzetnikom u teškoćama iz članka 16. stavka 2. Uredbe, da isti nije u mogućnosti dobiti kredite po tržišnim uvjetima bez državnog jamstva, te da rečena jamstva pokrivaju 100 posto određene financijske obveze.
Propis NN 25/2007 • Naime, Vijeće je zaključilo da sveobuhvatna analiza poslovanja opisana u točki III.3. obrazloženja ovog rješenja nedvojbeno ukazuje na to da se poduzetnik BSO d.o.o. smatra poduzetnikom u teškoćama iz članka 16. stavka 2., Uredbe, odnosno poduzetnikom koji nije sposoban vlastitim sredstvima ili sredstvima koja može pribaviti od svojih vlasnika ili vjerovnika zaustaviti negativna kretanja poslovanja, a koja bi, bez posredovanja države, ugrozila njegov opstanak.
Propis NN 25/2007 • Na državne potpore koje se dodjeljuju poduzetnicima u teškoćama može se primijeniti izuzeće iz članka 4. stavka 3. točke d) ZDP-a koje se odnosi na državne potpore namijenjene poticanju određenih gospodarskih djelatnosti ili određenih gospodarskih područja.
Propis NN 25/2007 • Da bi se primijenilo izuzeće iz članka 4. stavka 3. točke d) ZDP-a,državna potpora mora biti sukladna članku 18. stavku 1. ZDP-a, koji se odnosi na državne potpore za restrukturiranje. Državna potpora za restrukturiranje može biti dodijeljena jedino ukoliko poduzetnik u teškoćama predloži Plan restrukturiranja čiji je cilj uspostava poduzetnikove dugoročne održivosti na tržištu. Navedena državna potpora može se dodijeliti samo jednom u razdoblju od 10 godina.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 150/05, Broj 46/07, Broj 35/95, Broj 102/98, Broj 9/91, Broj 187/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled