PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 152/2009 • Tablica 5.2-10: Potencijal smanjenja emisije NO2 u 2010., 2015. i 2020. godini
NN 152/2009 • Energetska postrojenja 1 A 1 aProizvodnja električne energije i topline 0,00,03,1
NN 152/2009 • Industrija 1 A 2 f iIzgaranje goriva u industriji i graditeljstvu 0,30,50,9
NN 152/2009 • Tablica 5.2-11: Emisija NO2 ključnih podsektora sektora Energetika za scenarij s mjerama
NN 152/2009 • Energetska postrojenja 1 A 1 aProizvodnja električne energije i topline 9,310,112,28,4
NN 152/2009 • Industrija 1 A 2 f iIzgaranje goriva u industriji i graditeljstvu 7,37,07,68,2
NN 152/2009 • Promet1 A 3 b iCestovni promet: Osobna vozila 15,714,614,815,4
NN 152/2009 • Tablica 5.2-12: Potrošnja goriva ključnih podsektora za scenarij s mjerama sektora Energetika, za PM2,5
NN 152/2009 • Energetska postrojenja 1 A 1 aProizv. električne energije i topline 74.6967.64101.03118.96
NN 152/2009 • Industrija 1 A 2 f iIzgaranje goriva u ind.i i graditeljstvu 50.1050.5354.9759.91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 152/2009 • Promet1 A 3 b iCestovni promet: Osobna vozila 55.4670.5981.2386.23
NN 152/2009 • Potrošnja goriva ključnih izvora za proračun emisije PM2,5 će u 2020. godini iznositi 356,9 PJ što je smanjenje u iznosu od 3% s obzirom na BAU scenarij. U tablici 5.2-13 prikazane su primijenjene mjere za pojedini NFR sektor uz odgovarajuće zakonodavstvo dok su u tablici 5.2-14 prikazani potencijali za projicirane godine. Negativan utjecaj primjene određene mjere na emisiju prikazan je sa predznakom minus.
NN 152/2009 • Emisija scenarija s mjerama je veća u svim promatranim godinama od emisije BAU scenarija. U 2020. godini ta razlika iznosi 48%. Razlog tome je planirano povećanje udjela biomase u sektorima neposredne potrošnje. Planirano je da bi se udio biomase u sektoru Industrija i graditeljstvo (promatrajući samo podsektore okarakterizirane kao ključne) povećao 9,6 puta u 2020. godini, a u sektoru Kućanstva za 4,8 puta, što znatno povećava emisiju čestica iz spomenutih sektora. No i uz to povećanje emisije zadovoljit će se propisane vršne emisije pa stoga nije potrebno uvoditi dodatne mjere.
NN 152/2009 • Tablica 5.2-13: Primijenjene mjere te njihova veza sa zakonodavstvom
NN 152/2009 • NFR ključni izvor emisijeMJERE SCENARIJA S MJERAMAVEZA SA ZAKONODAVSTVOM
NN 152/2009 • Uredba o postupku utvrđivanja objedinjenih uvjeta u zaštiti okolišam (NN 114/08)
NN 152/2009 • Korištenje obnovljivih izvora energije• Strategija energetskog razvoja Republike Hrvatske (NN 130/09)
NN 152/2009 • Uredba o graničnim vrijednostima emisija onečišćujućih tvari u zrak iz stacionarnih izvora (NN 21/07, 150/08, isp. 05/09)
NN 152/2009 • Zakon o učinkovitom korištenju energije u neposrednoj potrošnji (NN 152/08)
NN 152/2009 • Uredba o minimalnom udjelu električne energije proizvedene iz obnovljivih izvora energije i kogeneracije čija se proizvodnja potiče (NN 33/07)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 25/08, Broj 114/06,
Broj 24/97, Broj 87/08,
Broj 120/05, Broj 88/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE