PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 9/2006 • Temeljem navedene Odluke Vlade Republike Hrvatske, 7. ožujka 2005. godine, sklopljen je Ugovor o prodaji i prijenosu dionica poduzetnika PIK VRBOVEC d.d., Vrbovec, broj: 3100928/9000, između HFP-a, Zagreb, Ivana Lučića 6, Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, Ministarstva financija RH, Ministarstva gospodarstva – Ravnateljstva za robne rezerve, Ministarstva poljoprivrede i šumarstva, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Hrvatskih voda i Hrvatskih šuma, svih zastupanih po HFP-u, prema javno ovjerovljenim suglasnostima za prodaju i prijenos dionica i poduzetnika AGROKOR d.d., poslovni broj: OV-1494/05.
NN 9/2006 • Slijedom navedenog, poduzetnik AGROKOR d.d. (podnositelj prijave) je 22. ožujka 2005. dostavio Agenciji prijavu namjere koncentracije poduzetnika AGROKOR d.d. i PIK VRBOVEC d.d.
NN 9/2006 • Budući da je dostavljena prijava namjere koncentracije poduzetnika (dalje: prijava namjere koncentracije) bila nepotpuna, u smislu članka 11. i članka 13. Uredbe o načinu prijave i kriterijima za ocjenu koncentracija poduzetnika (»Narodne novine«, broj 51/04; dalje: Uredba o koncentracijama), Agencija je zatražila dopunu iste.
NN 9/2006 • Poduzetnik AGROKOR d.d. je podnescima od 12. travnja 2005., zaprimljenog u Agenciji istog dana, od 19. travnja 2005., zaprimljenog u Agenciji 21. travnja 2005. i od 31. svibnja 2005., zaprimljenog u Agenciji 3. lipnja 2005. dopunio prijavu namjere koncentracije.
NN 9/2006 • Posljednja dopuna prijave namjere koncentracije zaprimljena je 3. lipnja 2005., stoga se, u smislu članka 45. stavka 3. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine« broj 122/2003), navedeni dan smatra danom podnošenja potpune prijave koncentracije, o čemu je Agencija izdala pisanu potvrdu, klasa: UP/I-030-02/2004-01/90, urbroj: 580-02-05-12-40, od 3. lipnja 2005., u obliku propisanom člankom 18. Uredbe o koncentracijama.
NN 9/2006 • Agencija je u provedbi postupka ocjene koncentracije primijenila odredbe Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj 122/03; dalje: ZZTN), Uredbu o načinu utvrđivanja mjerodavnog tržišta (»Narodne novine«, broj 51/2004; dalje: Uredba o mjerodavnom tržištu) i Uredbu o načinu prijave i kriterijima za ocjenu koncentracija poduzetnika (»Narodne novine«, broj 51/04; dalje: Uredba o koncentracijama). U dijelu upravnog postupka pred Agencijom, koji nije propisan odredbama ZZTN kao posebnog zakona, primijenjene su odredbe Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91 i 103/96; dalje: ZoUP).
NN 9/2006 • Agencija je, sukladno odredbama ZZTN, pri ocjeni je li u konkretnom slučaju riječ o koncentraciji poduzetnika u smislu odredaba ZZTN, te u ocjeni učinaka koncentracije i odgovarajućih mjera za uklanjanje njenih protutržišnih učinaka, u dijelu u kojem to nije uređeno hrvatskim propisima, na odgovarajući način primjenjivala kriterije i standarde poredbenog prava Europske zajednice (dalje: EZ). Naime, člankom 35. stavkom 3. ZZTN utvrđeno je da Agencija u ocjeni svih oblika sprječavanja, ograničavanja ili narušavanja tržišnog natjecanja koji mogu utjecati na trgovinu između Republike Hrvatske i Europskih zajednica, u skladu s člankom 70. Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju između Europskih zajednica i njihovih država članica i Republike Hrvatske (»Narodne novine – Međunarodni ugovori«, broj 14/01; dalje: SSP) primjenjuje na odgovarajući način kriterije koji proizlaze iz pravilne primjene pravila o tržišnom natjecanju u EZ.
NN 9/2006 • Slijedom navedenoga, Agencija je u predmetnom slučaju naročito koristila standarde i kriterije iz sljedećih akata:
NN 9/2006 • i) Uredba Vijeća broj 139/2004 o kontroli koncentracija između poduzetnika (EC Merger Regulation, OJ 2004/L 24/1) i Uredba Komisije broj 802/2004 kojom se provodi Uredba Vijeća br. 139/2004 o kontroli koncentracija poduzetnika (OJ L 133, od 30. travnja 2004.),
NN 9/2006 • ii) Obavijest Komisije o konceptu koncentracije poduzetnika (Commission Notice on the Concept of Concentration; OJ C 66, od 2. ožujka 1998.),
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 9/2006 • iii) Smjernice za ocjenu horizontalnih koncentracija (Guidelines on the Assessment of Horizontal Mergers; OJ 2004/C 31/03),
NN 9/2006 • iv) Obavijest o ograničenjima koja su neophodna i izravno se odnose na koncentracije (Notice on Restrictions Directly Related and Necessary to Concentrations; OJ 2001/C 188/03),
NN 9/2006 • v) Obavijest Komisije o prihvatljivim mjerama za restrukturiranje koncentracija poduzetnika (Commission notice on remedies acceptable; OJ C 68).
NN 9/2006 • U svrhu provođenja sveobuhvatne ekonomske i pravne analize, te određivanja odgovarajućih mjera za uklanjanje mogućih negativnih učinaka nastalih provedbom koncentracije Agencija se, temeljem odredaba članka 35. stavak 3. ZZTN, vodila komparativnom praksom Europske komisije i zemalja članica EU. U tu svrhu Agencija je provela analizu relevantne prakse Europske komisije i odgovarajuće komparativne prakse europskih zemalja u provedbi prava i politike tržišnog natjecanja. Kontaktiran je veći broj europskih tijela za zaštitu tržišnog natjecanja radi prikupljanja podataka o primjerima vertikalnih koncentracija poduzetnika sa horizontalnim učincima na mjerodavnom tržištu. Navedenu analizu Agencija je provela kako bi utvrdila prihvatljive mjere koje su navedena tijela primjenjivala u sličnim slučajevima uvjetno dopuštenih koncentracija. Agencija je zaprimila odgovore od sljedećih zemalja: Austrije, Bugarske, Republike Češke, Danske, Finske, Francuske, Litve, Mađarske, Nizozemske, Njemačke, Poljske, Slovenije, Švedske, Švicarske i Velike Britanije.
NN 9/2006 • Pravni temelj koncentracije predstavlja Ugovor o prodaji i prijenosu dionica poduzetnika PIK VRBOVEC d.d., Vrbovec, broj: 3100928/9000, koji je sklopljen 7. ožujka 2005. godine, u Zagrebu, između HFP-a, Zagreb, Ivana Lučića 6, zastupanog po predsjedniku HFP-a, Damiru Ostoviću, Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, Ministarstva financija RH, Ministarstva gospodarstva – Ravnateljstva za robne rezerve, Ministarstva poljoprivrede i šumarstva, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Hrvatskih voda i Hrvatskih šuma, svih zastupanih po HFP-u, prema javno ovjerovljenim suglasnostima za prodaju i prijenos dionica i poduzetnika AGROKOR d.d., poslovni broj: OV-1494/05 (dalje: Ugovor).
NN 9/2006 • Navedenim ugovorom prodavatelj prodaje i prenosi sveukupno 6.348.635 dionica imatelja: HFP, HZMO, Ministarstva financija RH, Ministarstva gospodarstva RH, Ministarstva poljoprivrede i šumarstva RH, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Hrvatskih voda, Hrvatskih šuma, što čini 99,76 posto vrijednosti temeljnog kapitala poduzetnika PIK VRBOVEC d.d.
NN 9/2006 • Struktura imatelja udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika PIK VRBOVEC – MESNA INDUSTRIJA d.d. nakon provedbe koncentracije:
NN 9/2006 • Ugovorom je poduzetnik AGROKOR d.d. preuzeo obvezu ulaganja u iznosu od 60.000.000,00 kuna u razdoblju od pet (5) godina, sukladno Programu razvoja i ulaganja u poduzetnika PIK VRBOVEC d.d. Stoga je, uz ponudu za kupnju dostavljen i Poslovni plan poduzetnika PIK VRBOVEC d.d. u sljedećih pet (5) godina od preuzimanja.
NN 9/2006 • Pravni oblik koncentracije je stjecanje kontrole poduzetnika AGROKOR d.d. nad poduzetnikom PIK VRBOVEC d.d. i to stjecanjem većinskog udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika PIK VRBOVEC d.d., u smislu članka 19. stavak 1. točka 2. ZZTN.
NN 9/2006 • Poduzetnik AGROKOR d.d. kao stjecatelj 99,76 posto udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika PIK VRBOVEC d.d. stječe kontrolu nad navedenim poduzetnikom.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 27/91, Broj 56/06,
Broj 69/03, Broj 88/07,
Broj 111/03, Broj 21/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE