PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-07-89-2253 NN 89/2009

• Tražitelj usluge koji je primio nalaz i upute telekonzultanta ne smije ih potpisati, niti postupiti na način da primatelj usluge može shvatiti da mu je uslugu pružio tražitelj usluge. Nalaz i upute potpisuje telekonzultant.


Stranica 2009-07-89-2253 NN 89/2009

• Upute dane telemedicinskim putem telekonzultanti su obvezni dostaviti tražitelju usluga pisano, telefaksom:


Stranica 2009-07-89-2253 NN 89/2009

• – najkasnije do 16.00 sati, ako je usluga zatražena u radno vrijeme telemedicinskog centra, odnosno najkasnije do 8.00 sati sljedećega dana u slučaju kada se usluga traži izvan radnog vremena telemedicinskog centra za redovne telemedicinske usluge,


Stranica 2009-07-89-2253 NN 89/2009

• – najkasnije 30 minuta nakon pružene telemedicinske usluge, ako je usluga zatražena u radno vrijeme telemedicinskog centra, odnosno najkasnije do 8.00 sati sljedećega radnog dana u slučaju kada se usluga traži izvan radnog vremena telemedicinskog centra za redovne telemedicinske usluge sa izravnom interakcijom sudionika,


Internet NN 89/2009
• – najkasnije u roku od dva radna dana, odnosno najkasnije od četiri radna dana u slučaju kompliciranog slučaja ili potrebe opsežne računalne slikovne obrade i međusobne konzultacije doktora medicine specijalista za redovne usluge bez izravne interakcije sudionika,

Internet stranice NN 89/2009
• – najkasnije 10 minuta nakon pružene telemedicinske usluge, ako je zatražena hitna telemedicinska usluga ili telemedicinska usluga nadzora aktivnom provjerom zdravstvenog stanja.

Internet stranice NN 89/2009 • Upute iz stavka 1. podstavka 1. do 4., ovoga članka daju se na obrascu koji propisuje Zavod.
Internet stranice NN 89/2009 • Za vrijeme pružanja i primanja telemedicinskih usluga u telemedicinskom centru smiju se nalaziti telekonzultanti, tražitelji usluge i primatelj usluge.
Internet stranice NN 89/2009 • Uz primatelja usluge koji nije pri svijesti ili ima težu duševnu smetnju ili je poslovno nesposoban ili maloljetan, u telemedicinskom centru smije se nalaziti i zakonski zastupnik, odnosno skrbnik primatelja usluge.
Internet stranice NN 89/2009 • Iznimno, uz pisanu suglasnost primatelja usluge ili zakonskog zastupnika, odnosno skrbnika primatelja usluge u telemedicinskom centru smiju biti prisutni zdravstveni radnici i osobna pratnja primatelja usluge navedeni u suglasnosti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 89/2009 • Obrazac pisane suglasnosti iz stavka 3. ovoga članka propisuje Zavod.
Informacije NN 89/2009 • Snimanje zvučnih i video zapisa tijekom pružanja i primanja telemedicinskih usluga dozvoljeno je samo uz pisanu suglasnost primatelja usluge.
Poslovne stranice NN 89/2009 • Za primatelja usluge koji nije pri svijesti ili ima težu duševnu smetnju ili je poslovno nesposoban ili maloljetan, pisanu suglasnost iz stavka 1. ovoga članka daje zakonski zastupnik, odnosno skrbnik primatelja usluge.
Pregledi NN 89/2009 • Pisana suglasnost iz stavka 1. ovoga članka mora sadržavati razlog snimanja, vrstu snimke i svrhu za koju će se koristiti snimka.
Besplatno NN 89/2009 • Obrazac pisane suglasnosti iz stavka 1. ovoga članka propisuje Zavod.
Glasnik NN 89/2009 • Troškove potrošnog materijala koji se koristi za pružanje telemedicinskih usluga snose ugovaratelji te su obvezni brinuti se o dostupnosti potrošnog materijala za nesmetan rad telemedicinskog centra.
Propis NN 89/2009 • Nadzor nad radom telemedicinskih centara kao i nad radom zdravstvenih radnika koji obavljaju djelatnost telemedicine provodi Zavod.
Propis NN 89/2009 • Uvjete za davanje i oduzimanje odobrenja za rad telemedicinskih centara te odobrenja za rad zdravstvenih radnika općim aktom propisuje Zavod.
Propis NN 89/2009 • Odobrenje za rad telemedicinskog centra daje se na vrijeme od tri godine uz obveznu godišnju provjeru ispunjavanja uvjeta iz stavka 1. ovoga članka.
Propis NN 89/2009 • Odobrenje za rad zdravstvenog radnika daje se na vrijeme od tri godine uz obveznu godišnju provjeru znanja i vještina sukladno uvjetima iz stavka 1. ovoga članka.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 125/08, Broj 130/06, Broj 125/06, Broj 57/06, Broj 27/01, Broj 146/98


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled