PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 75/2008 • U blizini pravokutnika je ‘osnovni broj homologacije’ koji se nalazi u 4. dijelu broja homologacije tipa prema objašnjenju u Prilogu VII. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila, kojemu prethode dvije znamenke koje označuju redoslijedni broj dodijeljen najnovijim glavnim tehničkim izmjenama i dopunama Direktive 72/245/EEZ. Redoslijedni broj izmjena i dopuna i broj homologacije tipa sastavnoga dijela koji je prikazan na certifikatu moraju biti odvojeni jednim razmakom. U ovome pravilniku taj je redoslijedni broj ‘03’.
NN 75/2008 • 5.3 Oznaka homologacije tipa mora biti postavljena na glavnome dijelu ESA podsklopa (npr. elektronička upravljačka jedinica) tako da bude jasno čitljiva i neizbrisiva.
NN 75/2008 • 5.4 Primjer oznake homologacije tipa prikazan je u Dodatku 8.
NN 75/2008 • 5.5 Označivanje se ne zahtijeva za električke/elektroničke sustave obuhvaćene tipovima vozila koji su homologirani prema ovome pravilniku.
NN 75/2008 • 5.6 Oznake na ESA podsklopovima prema točki 5.3. ne moraju biti vidljive kad je ESA podsklop ugrađen u vozilo.
NN 75/2008 • 6.1.1 Vozilo i njegovi električni/elektronički sustav(sustavi) ili ESA podsklopovi moraju biti konstruirani, proizvedeni i ugrađeni tako da omogućavaju da vozilo u uobičajenim uvjetima uporabe zadovoljava zahtjeve ovoga pravilnika.
NN 75/2008 • 6.1.1.1 Vozilo se mora ispitati na zračene emisije i na otpornost na zračene smetnje. Ispitivanja za emisije koje se šire vođenjem ili otpornosti na smetnje koje se šire vođenjem nisu potreba za homologaciju tipa vozila.
NN 75/2008 • 6.1.1.2 ESA podsklopovi moraju se ispitati na zračene emisije i emisije koje se šire vođenjem te na otpornost na zračene smetnje i smetnje koje se šire vođenjem.
NN 75/2008 • 6.1.2 Tehnička služba prije ispitivanja mora pripremiti program ispitivanja u suradnji s proizvođačem koji sadrži najmanje postupak rada, funkciju (funkcije) pobude, funkciju (funkcije) praćenja, kriterij (kriterije) zadovoljava/ne zadovoljava i predviđene emisije.
NN 75/2008 • 6.2 Zahtjevi za širokopojasno elektromagnetsko zračenje vozila
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 75/2008 • Elektromagnetsko zračenje koje proizvodi vozilo predstavnik određenoga tipa mjeri se uporabom metode opisane u Prilogu IV. Metodu mjerenje mora odrediti proizvođač vozila u suglasnosti s tehničkom službom.
NN 75/2008 • 6.2.2.1 Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u Prilogu IV. s razmakom vozilo/antena od 10,0 ± 0,2 m, granice su 32 dB mikrovolta/m u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 32 do 43 dB mikrovolta/m u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz te, kako je prikazano u Dodatku 2. ovoga priloga, ta se granica povećava logaritamski s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu od 400 do 1000 MHz granica je stalna na 43 dB mikrovolta/m.
NN 75/2008 • 6.2.2.2 Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u Prilogu IV. s razmakom vozilo/antena od 3,0 ± 0,05 m, granice su 42 dB mikrovolta/m u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 42 do 53 dB mikrovolta/m (od 160 do 562 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz te, kako je prikazano u Dodatku 3. ovoga priloga, ta se granica povećava logaritamski s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu od 400 do 1000 MHz granica je stalna na 53 dB mikrovolta/m.
NN 75/2008 • 6.2.2.3 Na vozilu predstavniku određenoga tipa izmjerene vrijednosti izražene u dB mikrovolta/m moraju biti ispod granica za homologaciju tipa.
NN 75/2008 • Elektromagnetsko zračenje koje proizvodi vozilo predstavnik određenoga tipa mjeri se uporabom metode opisane u Prilogu V. Metodu mora odrediti proizvođač vozila u suglasnosti s tehničkom službom.
NN 75/2008 • 6.3.2.1 Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u Prilogu V. s razmakom vozilo/antena od 10,0 ± 0,2 m, granice su 22 dB mikrovolta/m u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 22 do 33 dB mikrovolta/m u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz te, kako je navedeno u Dodatku 4. ovoga priloga, ta se granica povećava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu od 400 do 1000 MHz granica je stalna na 33 dB mikrovolta/m.
NN 75/2008 • 6.3.2.2 Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u Prilogu V. s razmakom vozilo/antena od 3,0 ± 0,05 m, granice su 32 dB mikrovolta/m u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 32 do 43 dB mikrovolta/m u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz te, kako je navedeno u Dodatku 5. ovoga priloga, ta se granica povećava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu od 400 do 1000 MHz granica je stalna na 43 dB mikrovolta/m.
NN 75/2008 • 6.3.2.3 Na vozilu predstavniku određenoga tipa izmjerene vrijednosti izražene u dB mikrovolta/m moraju biti ispod granica za homologaciju tipa.
NN 75/2008 • 6.3.2.4 Usprkos granicama određenim u točkama 6.3.2.1, 6.3.2.2 i 6.3.2.3 ovoga priloga, kad je tijekom početnog koraka opisana u točki 1.3 Priloga V. jakost signala izmjerena na širokopojasnoj radijskoj anteni vozila manja od 20 dB mikrovolta/m u frekvencijskome području od 76 do 108 MHz izmjerenom detektorom prosječne vrijednosti, tada se za to vozilo treba smatrati da zadovoljava ograničenja za uskopojasne emisije i ne zahtijeva se daljnje ispitivanje.
NN 75/2008 • 6.4 Zahtjevi za otpornost vozila na elektromagnetsko zračenje
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 78/99, Broj 59/92,
Broj 36/95, Broj 75/09,
Broj 44/07, Broj 81/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE