PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 127/2007 • U odjelima za utvrđivanje poreza i doprinosa u ostalim Područnim uredima obavljaju se upravni i drugi stručni poslovi koji se odnose na praćenje provedbe propisa o izravnim i neizravnim porezima i doprinosima te drugih propisa; predlaganje i poduzimanje radnji za učinkovitije ostvarivanje prihoda; koordiniranje poslova koji se odnose na djelovanje informacijskog sustava i njegovo korištenje; davanje uputa i stručne pomoći poreznim obveznicima; izradu mišljenja po upitima poreznih obveznika; organiziranje seminara za zaposlenike ispostave; osiguravanje provedbe uputa i mišljenja koja dolaze iz Središnjeg ureda u ispostave; suradnju s tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, odnosno s nadležnim tijelima za druga javna i ostala davanja.
NN 127/2007 • U odjelima za nadzor u ostalim Područnim uredima obavljaju se upravni i drugi stručni poslovi koji se odnose na inspekcijski nadzor poreznih obveznika; provođenje uputa Središnjeg ureda Porezne uprave; izvješćivanje Središnjeg ureda o provedenom nadzoru i utvrđenim činjenicama o uočenim pojavnostima; provođenje akcija koje koordinira Središnji ured. Poslovi odjela obavljaju se unutar odsjeka.
NN 127/2007 • U odjelima za ovrhu u ostalim Područnim uredima obavljaju se upravni i drugi stručni poslovi koji se odnose na provođenje postupka ovrhe; predlaganje pokretanje stečajeva i likvidacija putem nadležnog tijela i prijavljuje potraživanja u stečajnim i likvidacijskim postupcima; praćenje naplate po svim računima na razini područnog ureda; izradu financijskih izvješća o naplati po svim računima; izradu financijskih izvješća o naplati za područni ured; vođenje potrebne evidencije, priprema financijske dokumentacije, predlaže načine bolje naplate prihoda.
NN 127/2007 • U odjelima za prekršajni postupak u ostalim Područnim uredima obavljaju se upravni i drugi stručni poslovi koji se odnose na zaprimanje zahtjeva za pokretanje prekršajnog postupka koji dolaze iz ispostava ili samog područnog ureda te Financijske policije; vođenje prekršajnog postupka u prvom stupnju i donošenje rješenja o prekršaju zbog povreda zakonskih propisa; vođenje evidencije o prekršajnim postupcima i o izvršenju prekršajnih kazni i izrečenih mjera; sastavljanje izvješća o prekršajnim postupcima i obavlja ostale poslove.
NN 127/2007 • U ostalim Područnim uredima Porezne uprave opće poslove obavljaju samostalni izvršitelji.
NN 127/2007 • Samostalni izvršitelj osigurava sigurno obavljanje poslovnih aktivnosti Područnog ureda vezanih uz informacijski sustav; osigurava pružanje pomoći korisnicima iz područja korištenja računalne opreme novorazvijenih programskih rješenja (help-desk); obavlja poslove prijamne kancelarije, prijepisa, pismohrane i otpreme pošte; obavlja poslove u svezi s nekretninama, opremom, prijevoznim sredstvima i ostalom imovinom Područnog ureda; obavlja poslove u svezi s nabavom uredskog materijala; obavlja kadrovske i materijalno-financijske poslove.
NN 127/2007 • U ispostavama u ostalim Područnim uredima Porezne uprave obavljaju se upravni i drugi stručni poslovi koji se odnose na zaprimanje poreznih prijava, bilježenje poreznih obveza u poreznom knjigovodstvu i praćenje naplate poreza i doprinosa; utvrđivanje pravodobnosti, zakonitosti i pravilnosti podnesenih poreznih prijava; utvrđivanje porezne osnovice i porezne obveze u prvom stupnju; prikupljanje podataka o poreznom obvezniku, utvrđivanju porezne snage poreznog obveznika, nadzor PDV-a osobito nadzor povrata PDV-a te obavljanje malih ciljanih nadzora poslovanja poreznih obveznika; provođenje ovrhe radi naplate poreza i doprinosa pljenidbom novčanih sredstava; podnošenje prijava za pokretanje prekršajnog postupka; izdavanje isprava o činjenicama o kojima Porezna uprava vodi službenu evidenciju; provođenje ovrhe radi naplate drugih javnih davanja po zahtjevima tijela državne uprave i sudova u skladu s posebnim zakonima; vođenje evidencija o zaduženim i naplaćenim obvezama poreznih obveznika; vođenje upisnika poreznih obveznika; administrativno-tehničke poslove.
NN 127/2007 • U ispostavama u ostalim Područnim uredima u kojima su ustrojeni pododsjeci obavljaju se poslovi u pododsjecima i to:
NN 127/2007 • Pododsjek obavlja upravne i druge stručne poslove za pravne osobe koji se odnose na zaprimanje poreznih prijava, bilježenje poreznih obveza u poreznom knjigovodstvu i praćenje naplate poreza i doprinosa; utvrđivanje pravodobnosti, zakonitosti i pravilnosti podnesenih poreznih prijava; utvrđivanje porezne osnovice i porezne obveze u prvom stupnju; provođenje ovrhe radi naplate poreza i doprinosa pljenidbom novčanih sredstava; podnošenje prijava za pokretanje prekršajnog postupka; izdavanje isprava o činjenicama o kojima Porezna uprava vodi službenu evidenciju; provođenje ovrhe radi naplate drugih javnih davanja po zahtjevima tijela državne uprave i sudova u skladu s posebnim zakonima; vođenje evidencija o zaduženim i naplaćenim obvezama poreznih obveznika; vođenje upisnika poreznih obveznika; administrativno-tehničke poslove.
NN 127/2007 • Pododsjek obavlja upravne i druge stručne poslove za fizičke osobe koji se odnose na zaprimanje poreznih prijava, bilježenje poreznih obveza u poreznom knjigovodstvu i praćenje naplate poreza i doprinosa; utvrđivanje pravodobnosti, zakonitosti i pravilnosti podnesenih poreznih prijava; utvrđivanje porezne osnovice i porezne obveze u prvom stupnju; provođenje ovrhe radi naplate poreza i doprinosa pljenidbom novčanih sredstava; podnošenje prijava za pokretanje prekršajnog postupka; izdavanje isprava o činjenicama o kojima Porezna uprava vodi službenu evidenciju; provođenje ovrhe radi naplate drugih javnih davanja po zahtjevima tijela državne uprave i sudova u skladu s posebnim zakonima; vođenje evidencija o zaduženim i naplaćenim obvezama poreznih obveznika; vođenje upisnika poreznih obveznika; administrativno-tehničke poslove.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 127/2007 • Pododsjek obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na prikupljanje podataka o poreznom obvezniku, utvrđivanju porezne snage poreznog obveznika, nadzor PDV-a osobito nadzor povrata PDV-a te obavljanje malih ciljanih nadzora poslovanja poreznih obveznika.«
NN 127/2007 • U Službi za financijsko-knjigovodstvene poslove i poslove izgradnje i održavanja carinskih objekata ustrojavaju se:
NN 127/2007 • 3.1. Odjel za naplatu carinskog i poreznog duga i nabavu roba i usluga
NN 127/2007 • 3.2. Odjel za financijsko-računovodstvene poslove i analitičko-planske poslove
NN 127/2007 • 3.1. Odjel za naplatu carinskog i poreznog duga i nabavu roba i usluga
NN 127/2007 • U okviru Odjela za naplatu carinskog i poreznog duga i nabavu roba i usluga, obavljaju se sljedeći poslovi: praćenje naplate carinskog i poreznog duga i ovrhe, praćenje i analiziranje rezultata u naplati carinskog i poreznog duga i ovrhe, davanje prijedloga rješavanja povodom zahtjeva za odgodom plaćanja i za obročno plaćanje carinskog duga, praćenje izvršenja obveza po navedenim rješenjima u suradnji s carinarnicama, obrada i knjiženje izvoda uplatnih računa, sustavno praćenje svih zakonskih osnova naplate carinskog i poreznog duga, primjena propisa iz područja financijsko-materijalnog poslovanja, izrada uputa i davanje naputaka o provedbi propisa i izrada potrebnih pojašnjenja carinarnicama vezanih za obračun i naplatu carinskog i poreznog duga, praćenje i analiza stanja naplaćenih i nenaplaćenih potraživanja carinskog i poreznog duga, izrada Plana nabave, provođenja postupka javne nabave sukladno zakonskim propisima, izrada prijedloga odluke o imenovanju stručnog povjerenstva za provođenje postupka javne nabave, pripreme kompletne natječajne dokumentacije za postupke javnih nadmetanja, pozivnih nadmetanja, izravnih pogodbi, ograničenih prikupljanja ponuda i ostalih načina nabave sukladno važećim zakonskim propisima za nabavu robe, usluga i radova, objava postupaka javne nabave, prikupljanje ponuda i otvaranje istih uz vođenje zapisnika o otvaranju ponuda, te zapisnika o pregledu, usporedbi i ocijeni ponuda, donošenje prijedloga odluke o odabiru najpovoljnije ponude, odnosno prijedloga odluke o poništenju postupka nabave, izrada prijedloga ugovora o nabavi roba, usluga i radova, te priprema istih za zaključivanje, objava zaključenih ugovora nakon provedenih postupaka javne nabave, vođenje evidencije o provedenim postupcima javne nabave, vođenje evidencije o zaključenim ugovorima, nadzor rada u niže ustrojstvenim jedinicama i pružanje stručne pomoći; suradnja s carinarnicama u području svoga djelokruga.
NN 127/2007 • 3.2. Odjel za financijsko-računovodstvene poslove i analitičko-planske poslove
NN 127/2007 • U okviru Odjela za financijsko-računovodstvene poslove i analitičko-planske poslove obavljaju se slijedeći poslovi: praćenje primjene propisa iz djelokruga financijskog poslovanja, priprema stručnih podloga za poduzimanje i provedbu mjera iz djelokruga rada Odjela, kao i izrada uputa iz djelokruga rada Odjela, priprema i predlaganje nacrta normativnih akata o primjeni financijskog poslovanja, izrada mjesečne i godišnje analize ostvarenih prihoda, izrada mjesečne i godišnje analize vanjsko trgovinske razmjene, praćenje i izrada analize ostvarenih prihoda po posebnim namjenama, izrada trogodišnje projekcije plana proračuna, sukladno izvršenju plana rashoda, priprema za eventualne izmjene i dopune proračuna, izrada mjesečnih financijskih planova, kao i mjesečna korekcija financijskih planova sukladno izvršenju i izvanrednim potrebama, te ostali poslovi vezani uz područnu državnu riznicu, izvršavanje plaćanja sukladno izvršenoj nabavi roba i uslugama za sve ustrojstvene jedinice i odobrenim proračunskim sredstvima, mjesečna obrada i isplata plaće, kao i ostalih rashoda za zaposlene, poslovi vezani uz službena putovanja (izdavanje i obrada naloga za službeni put, obračun putnih troškova), kunske i devizne isplate gotovine, poslovi ekonomata, priprema godišnjeg popisa imovine, rashod imovine nakon obavljenog godišnjeg popisa imovine, praćenje troškova službenih vozila, poslovi vezani uz izradu i distribuciju pečata carinarnicama, poslovi knjigovodstva, izrada financijskih izvještaja sukladno institucionalnom okviru proračunskog računovodstva, nadzor rada u nižeustrojstvenim jedinicama i pružanja stručne pomoći; suradnja s carinarnicama u području svoga djelokruga.
NN 127/2007 • U okviru Odjela za izgradnju i održavanje carinskih objekata obavljaju se svi poslovi i radnje vezani uz izgradnju, održavanje i modernizaciju objekata, te poslovi vezani uz izradu projektnih zadataka i ustupanje izrade investicijsko-tehničke dokumentacije za izvođenje svih potrebnih dozvola za izgradnju i rekonstrukciju objekata, poslovi održavanja i nabave kompletne opreme za redovit rad svih službi na objektima, pripreme i praćenja radova na izgradnji, rekonstrukciji i adaptaciji objekata, nadzire i koordinira sve sudionike tijekom izgradnje ili rekonstrukcije, sukladno Zakonu o carinskoj službi daje suglasnosti iz područja izgradnje i rekonstrukcije objekata, sudjeluje u sastavljanju projektnih zadataka i elaborata, provodi postupke javnog nadmetanja u skladu s propisima o nabavi roba, usluga i ustupanju radova, za koje pribavlja potrebne suglasnosti, dozvole i odobrenja, provodi stručni nadzor nad izvođenjem radova, izrađuje godišnje periodične planove nabave i provodi javna nadmetanja, nadzor rada u nižeustrojstvenim jedinicama i pružanja stručne pomoći; surađuje sa carinarnicama u području svoga djelokruga.
NN 127/2007 • U okviru Odjela za osiguranje carinskog duga, obavljaju se sljedeći poslovi: zaprimanje, provjera i verificiranje te registriranje zajedničkog bankovnog jamstva za osiguranje carinskog duga, usklađenje stanja vrijednosti bankovnog jamstva sa obveznicima, putem pisanog izvješća svakom obvezniku, te izvješćivanje carinarnica o istom, praćenje važenja i korištenje instrumenata osiguranja carinskog duga, deaktiviranje bankovnih jamstava u Informacijskom sustavu na zahtjev banke izdavatelja bankovnog jamstva ili na zahtjev carinarnica, postupanje po zahtjevu obveznika za ostvarivanje povlaštenog statusa, odnosno polaganje mjenice kao instrumenta osiguranja carinskog duga sukladno zakonskim propisima, rješavanje zahtjeva o povlaštenom statusu, odnosno donošenje odobrenja, rješenja o odbijanju zahtjeva ili rješenja o ukidanju odobrenja, zaprimanje mjenice i mjeničnog očitovanja u Kontrolnik mjenica, kao instrument osiguranja duga u slučajevima kada je doneseno odobrenje o povlaštenom statusu u svim carinskih postupcima, izdavanje odobrenja za uporabu zajedničkog jamstva u provoznom postupku, donošenje odluke o visini referentnog iznosa i visini jamstva u provoznom postupku, zaprimanje, provjera i verificiranje, te dodjeljivanje evidencijskog broja zajedničkom jamstvu u provoznom postupku, izdavanje potvrda o zajedničkom jamstvu u provoznom postupku, te produženje valjanosti potvrda o zajedničkom jamstvu u provoznom postupku, izdavanje potvrda o oslobođenju od jamstva u provoznom postupku, praćenje i provjeravanje odobrene visine referentnog iznosa za sva odobrena zajednička jamstva, ukidanje odobrenja za uporabu zajedničkog jamstva, nadzor rada u nižeustrojstvenim jedinicama i pružanja stručne pomoći; surađuje sa carinarnicama u području svoga djelokruga.«
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 39/06, Broj 171/04,
Broj 47/92, Broj 63/07,
Broj 5/97, Broj 173/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE