PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 134/2009 • Ukoliko je nekoliko spremnika pod tlakom ili grupa spremnika pod istim tlakom povezano u skladišnu jedinicu, tada je dovoljan samo po jedan uređaj za isključivanje na plinskom cjevovodu kojim je spojena skladišna jedinica.
NN 134/2009 • Uređaj za isključenje mora biti postavljen na način da je za rukovanje lako dostupan.
NN 134/2009 • Automatski zaporni ventil (uređaj kojim se obustavlja mogućnost punjenja ili pražnjenja SPP-a aktiviran isključivanjem napajanja električnom energijom) mora biti ugrađen na svakom plinskom cjevovodu kojim se plin dovodi ili odvodi iz skladišta plina.
NN 134/2009 • Automatski zaporni ventil (uređaj za isključivanje na izlaznoj strani skladišta plina) mora biti povezan s prekidačem za slučaj nužde postavljenim u prostoru blagajne kao i s prekidačem za slučaj nužde na kompresorskoj jedinici.
NN 134/2009 • Nije dopušteno korištenje sigurnosnog mehanizma zaštitne mjerne i kontrolne opreme (Zaštitna mjerna i kontrolna oprema i njoj pripadajući uređaji za mjerenje, upravljanje i nadzor) u cilju isključivanja skladišta plina ili isključivanja pojedinih spremnika pod tlakom, a iz razloga što ona svojim zaštitnim djelovanjem mora spriječiti porast tlaka iznad razine maksimalnog dopuštenog radnog tlaka.
NN 134/2009 • Za svaku skladišnu jedinicu je potrebno osigurati pokazivač tlaka oznakom granične vrijednosti radnog tlaka skladišne jedinice.
NN 134/2009 • Zaštitna mjerna i kontrolna oprema – Uređaj za ograničavanje razine tlaka pri punjenju spremnika na vozilu
NN 134/2009 • Pri punjenju spremnika pod tlakom u vozilu sigurnosni mehanizam sustava SPP-a treba stupiti u djelovanje najkasnije u trenutku dostizanja maksimalnog dopuštenog radnog tlaka, i služi za sprječavanje dotoka SPP-a pod tlakom većim od maksimalno dopuštenog tlaka punjenja.
NN 134/2009 • Sigurnost od prekoračenja tlaka se treba osigurati uzimajući u obzir razine tlaka koje nastaju u uvjetima dopuštenih radnih odstupanja sigurnosnog mehanizma koji se koristi.
NN 134/2009 • Za vozila s pogonom na prirodni plin koja se pune stlačenim prirodnim plinom i čiji spremnici pod tlakom odgovaraju zahtjevima za ugradnju u vozila prema dokumentu UNECE-R-110 ili 84/525/EEC maksimalno dopušteni tlak pri punjenju spremnika se mora uskladiti i ograničiti tako da se u spremnicima pod tlakom motornog vozila ne prekorači:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 134/2009 • – tlak od 20 Mpa (200 bara) u uvjetima pri punjenju spremnika koji odgovaraju ustaljenom stanju prirodnog plina u spremniku vozila pri temperaturi 15 °C,
NN 134/2009 • – tlak od 26 Mpa (260 bara) koji po punjenju spremnika može nastati u spremniku vozila izloženog maksimalnim očekivanim temperaturama okoline bez obzira na temperaturu okoline i prirodnog plina u spremniku vozila pri punjenju.
NN 134/2009 • Opskrbu gorivom vozila iz stavka 3. ovog članka, na javnim postajama za opskrbu gorivom, smije obaviti kupac samostalno, a u skladu s uputama za punjenje vozila iz članka 67. ovoga Pravilnika.
NN 134/2009 • U slučajevima gdje je sustav opskrbe motornih vozila SPP-om postavljen na lokaciji gdje temperatura okolnog zraka prelazi 30 °C, maksimalno dopušteni tlak pri punjenju vozila se mora prilagoditi na način da tlak od 26 Mpa (260 bara) u spremniku pod tlakom na vozilu ne bude prekoračen pri temperaturi spremnika od 65 °C (npr. na temperaturi okoline od minus 40 °C tlak punjenja bi trebao biti ograničen na 18 Mpa).
NN 134/2009 • Iznimno od stavka 3. i 5. ovoga članka opskrba motornih vozila SPP-om je moguća i pri višim tlakovima, ukoliko su sustav opskrbe motornih vozila SPP-om kao i spremnici pod tlakom motornih vozila prilagođeni za više tlakove punjenja uzimajući u obzir sigurnost rada komponenata, odnosno sigurnosne udaljenosti, mehaničku čvrstoću i provjeru sigurne ugradnje opreme pod tlakom.
NN 134/2009 • Vozila s pogonom na prirodni plin koja se pune SPP-om, a čiji spremnici pod tlakom ne odgovaraju zahtjevima dokumenta UNECE-R-110 i/ili 84/525/EEC pune se uz posebne mjere opreza.
NN 134/2009 • Vozila navedena u stavku 7. ovog članka se mogu puniti SPP-om samo od strane radno osposobljene osobe koja je zaposlenik na postaji za opskrbu prijevoznih sredstava gorivom i isključivo na takav način da se maksimalno dopušteni tlak pri punjenju vozila ograniči obzirom na dopušteni radni tlak u spremniku pod tlakom u vozilu, i uz uvjet ako se pri tom na postaji mogu poduzeti mjere opreza koje će osigurati da se ni u kom slučaju ne prekorači dopuštena razina tlaka u spremniku vozila.
NN 134/2009 • Zaštitna mjerna i kontrolna oprema – Uređaji za isključenje u slučaju nužde
NN 134/2009 • Na prostoru postaje za opskrbu motornih vozila SPP-om moraju biti osigurani sljedeći minimalni uvjeti za isključenje sustava i prekid isporuke SPP-a u slučaju nužde:
NN 134/2009 • – Na postajama sa blagajnom, uz stalnu prisutnost radno osposobljene osobe, koja je ujedno i zaposlenik na postaji za opskrbu prijevoznih sredstava gorivom, na lokaciji blagajne se treba postaviti tipkalo za isključenje u slučaju nužde (ESD).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 139/09, Broj 20/90,
Broj 116/03, Broj 15/91,
Broj 16/92, Broj 52/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE