PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 155/2009 • Unutarnja revizija prati i dokumentira otklanjanje nepravilnosti uočenih u obavljenoj reviziji unutar određenog vremenskog perioda. U slučaju da nepravilnosti nisu pravovremeno otklonjene, donose se procedure za odgovarajuće postupanje.
NN 155/2009 • Radi osiguranja efikasnog funkcioniranja svih sastavnica sustava upravljanja rizicima, potrebno je uspostaviti odgovarajuće kontrole nad upravljanjem rizicima. Funkcioniranje je potrebno verificirati najmanje jednom godišnje. Kontrolne slabosti sustava moraju se ocijeniti i bez odgode otkloniti.
NN 155/2009 • 7. Upravljanje rizicima povezanim s ugovaranjem izdvojenih poslova
NN 155/2009 • Na osnovi analize rizika, društvo ocjenjuje koje su aktivnosti i procesi prikladni za ugovaranje prijenosa izdvojenih poslova, s osnove upravljanja rizicima. Na temelju analize rizika uprava društva donosi odluku o ugovaranju prijenosa izdvojenih poslova. Pri analizi rizika uključuju se sve relevantne poslovne jedinice uključujući i unutarnju reviziju.
NN 155/2009 • Kriteriji koji se uzimaju u obzir za izdvajanje određenih poslova, su uz ostalo i:
NN 155/2009 • – jasna određenost poslova te obveza osobe koja preuzima na sebe obavljanja izdvojenih poslova,
NN 155/2009 • – utemeljenost prava unutarnje i vanjske revizije na obaviještenost i provjeru (sukladno Zakonu o osiguranju),
NN 155/2009 • – prava Agencije na obaviještenost, provjeru i mogućnosti kontrole,
NN 155/2009 • – jasno određeno pravo za izdavanjem uputa od strane društva,
NN 155/2009 • – jasna pravila glede osiguranja zaštite svih podataka, a posebno osobnih podataka,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 155/2009 • – mora se osigurati usklađenost tvrtke koja preuzima izdvojene poslove s nadzornom regulativom.
NN 155/2009 • Osoba kojoj su povjereni izdvojeni poslovi, informira društvo o razvoju događaja koji utječu ili bi mogli imati utjecaj na izdvojene poslove.
NN 155/2009 • Rizik povezan s izdvojenim poslovima se identificira, analizira i procjenjuje te se njime upravlja na odgovarajući način, a provedbu izdvojenih poslova potrebno je uredno nadzirati.
NN 155/2009 • Ovo se posebice odnosi na operativne rizike. Nadzor nad provedbom izdvojenih poslova znači i redovitu procjenu ispunjenja ugovornih obveza osobe koja je preuzela obavljanje izdvojenih poslova uz pomoć prethodno određenih kriterija. Društvo osigurava jasno određenu odgovornost za praćenje i upravljanje izdvojenim poslovima. Ako društvo namjerava raskinuti ugovor o prijenosu obavljanja izdvojenih poslova, prethodno se poduzimaju mjere u cilju osiguranja kontinuiteta i kvalitete izdvojenih poslova.
NN 155/2009 • Proces upravljanja kontinuitetom poslovanja je proces koji treba osigurati kontinuitet poslovanja i koji ograničava gubitke u slučajevima znatnijeg narušavanja ili prekida poslovanja. U sklopu upravljanja kontinuitetom poslovanja društvo utvrđuje ključne/kritične poslovne aktivnosti, procese, sustave (uključujući i izdvojene poslove) i razinu usluge koju društvo mora održavati ili pravovremeno obnoviti te s tim u svezi:
NN 155/2009 • – procijeniti utjecaj njihova narušavanja ili prekida na poslovanje društva i utvrditi s tim povezane rizike,
NN 155/2009 • – odrediti prioritete, vremenski okvir i strategiju za održavanje/obnovu utvrđenih ključnih poslovnih aktivnosti, procesa, sustava i razine usluge.
NN 155/2009 • Upravljanje kontinuitetom poslovanja sastavni je dio upravljanja operativnim rizikom i upravljanja rizikom u cjelini te se u tom smislu integriraju metode upravljanja operativnim rizikom u proces upravljanja kontinuitetom poslovanja.
NN 155/2009 • 8.1. Planovi postupanja u nepredviđenim i kriznim situacijama
NN 155/2009 • Društvo donosi plan kontinuiteta poslovanja i plan za slučaj nepredviđenih okolnosti kojima se osigurava kontinuitet poslovanja odnosno pravodobna ponovna uspostava ključnih poslovnih aktivnosti, procesa, sustava i razine usluge te ograničuju gubici u slučajevima znatnijeg narušavanja ili prekida poslovanja. Cilj plana za postupanje u nepredviđenim i kriznim situacijama nastavak je obavljanja poslovnih aktivnosti u okviru definiranih procesa, te zaštita osoba i stvari kao i imovine koja se koristi u stvaranju vrijednosti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 60/05, Broj 54/04,
Broj 73/91, Broj 18/93,
Broj 36/02, Broj 128/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE