PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 141/2008 • Uredba (EEZ-a) br. 1107/70 ovime je izmijenjena i dopunjena:
NN 141/2008 • 1. Članak 3., točka 1. (e), treba biti izmijenjena i dopunjena i glasiti:
NN 141/2008 • – u prvom i trećem podstavku, umjesto 31. prosinca 1995. treba stajati 31. prosinca 1997.
NN 141/2008 • – u četvrtoj alineji prvog podstavka, brišu se riječi 'preko Austrije'.
NN 141/2008 • '2. Potpora iz članka 3., točke 1. (e) izuzima se iz postupka koji je predviđen u članku 93. stavku 3. Ugovora; o potpori se početkom svake godine obavještava Komisija na osnovi procjene, i potom, u obliku izvješća, na kraju financijske godine.
NN 141/2008 • Ova Uredba stupa na snagu na dan objave u Službenom listu Europskih zajednica.
NN 141/2008 • Ova Uredba u cijelosti obvezuje i neposredno se primjenjuje u svim državama članicama.«,
NN 141/2008 • »Priopćenje Komisije C(2004) 43 – Smjernice Zajednice o državnim potporama u pomorskom prometu
NN 141/2008 • Bijela knjiga »Europska prometna politika do 2010.: vrijeme odluke« naglašava ključnu važnost usluga pomorskog prometa za gospodarstvo Zajednice. U trgovini između Zajednice i ostatka svijeta 90% robe prevozi se morskim putem. Kratkopružni pomorski promet predstavlja 69% prometa robom između država članica (ovaj postotak iznosi 41% ako se uključi domaći promet). Pomorski promet u Zajednici i s njime povezane djelatnosti i dalje su među najvažnijima na svijetu.
NN 141/2008 • Brodarski poduzetnici iz država članica još uvijek upravljaju s oko jednom trećinom svjetske flote. Pristupanje Cipra i Malte[45] 2004. vodit će daljnjem širenju pomorske dimenzije Unije budući da registri brodova ovih dviju država trenutno predstavljaju oko 10% svjetske tonaže.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 141/2008 • Od 1970-ih godina europska je flota suočena s konkurencijom plovila registriranih u trećim zemljama koje ne vode mnogo brige o socijalnim i sigurnosno-tehničkim normama koje vrijede na međunarodnoj razini.
NN 141/2008 • Manjak konkurentnosti plovila sa zastavom iz Zajednice prepoznat je krajem 1980-ih godina, te je, u nedostatku harmoniziranih europskih mjera, nekoliko država članica uvelo različita pravila o državnim potporama u pomorskom prometu. Usvojene strategije i proračuni za podupiranje mjera razlikuju se od jedne do druge države, odražavajući odnos tih država prema državnim potporama ili važnost koju pridaju pomorskom sektoru.
NN 141/2008 • Pored toga države članice olabavile su pravila u području sastava posade, posebice putem stvaranja sekundarnih registara kako bi potaknule povratak brodova pod njihove zastave.
NN 141/2008 • Sekundarnim registrima pripadaju s jedne strane »offshore registri« područja koja imaju veću ili manju samostalnost u odnosu na državu članicu, te s druge strane »međunarodni registri«, koji su izravno povezani s državom koja ih je stvorila.
NN 141/2008 • Usprkos učinjenim naporima velik dio flote Zajednice i dalje je registriran pod zastavama trećih zemalja. Registri trećih zemalja, koje primjenjuju politiku otvorene registracije – neke od tih zastava se nazivaju »zastave iz usluge« – i dalje imaju značajnu konkurentsku prednost u odnosu na registre država članica.
NN 141/2008 • Najvažniji razvoj posljednjih godina u području mjera potpore država članica pomorskom prometu jest opće širenje sustava paušalnog oporezivanja tonaže (»porez na tonažu«) u Europi. Porez na tonažu stupio je na snagu vrlo rano u Grčkoj, te je postupno uveden u Nizozemskoj (1996.), Norveškoj (1996.), Njemačkoj (1999.), Ujedinjenom Kraljevstvu (2000.), Danskoj, Španjolskoj i Finskoj (2002.), te Irskoj (2002.). Godine 2002. odlučile su ga uvesti i Belgija i Francuska, dok talijanska vlada razmatra tu mogućnost.
NN 141/2008 • Rezultati mjera koje su predložile države članice i koje je potvrdila Komisija u usporedbi s općim ciljevima iz prerađenih Smjernica iz 1997.
NN 141/2008 • (a) Razvoj flote pod zastavom Zajednice (konkurentnost flote)
NN 141/2008 • Tijekom istog razdoblja, međutim, udio registara država članica u ukupnoj svjetskoj tonaži lagano je pao. Dok se svjetska flota povećavala, brzina rasta flote koja je bila pod kontrolom Zajednice, ali registrirana pod zastavom trećih zemalja bila je veća od brzine rasta flote registrirane pod zastavama država članica.
NN 141/2008 • – prvo, produktivnost po pojedinom plovilu nastavila je rasti. U skladu s time, manja posada može prevoziti isti, ako ne i veći teret nego što je to ranije bio slučaj,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 119/06, Broj 154/08,
Broj 49/06, Broj 91/96,
Broj 43/95, Broj 111/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE