PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-02-23-515 NN 23/2009

• Uvidom u podatke kojima raspolaže Agencija (obavijest Društva od dana 2. veljače 2009. o prestanku radnog odnosa sa Sanjom Manojlović, koja je zaprimljena u Agenciji pod klasom: 451-04/09-17/08), utvrđeno je da od dana 1. veljače 2009. pa nadalje, u Društvu nije zaposlen nijedan broker.


Stranica 2009-02-23-515 NN 23/2009

• Nadalje, uvidom u dopis Središnje depozitarne agencije d.d., Zagreb od 13. veljače 2009. godine, poslovnog broja U – 292/01-1021/TU, Agencija je utvrdila kako je na dan 13. veljače 2009. godine sa Društvom registrirano 760 vlasničkih pozicija kod Središnje depozitarne agencije d.d., Zagreb, koje se odnose na 694 klijenta.


Stranica 2009-02-23-515 NN 23/2009

• Agencija je obavila neposredni nadzor nad Društvom dana 16. veljače 2009., na način da je pokušala pristupiti u poslovne prostorije Društva, i to na adresi sjedišta koja je upisana u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, Ilica 1 A, kao i na adresi izdvojenog ureda na Trgu žrtava fašizma 5. Međutim, niti na jednoj adresi nisu zatečeni djelatnici, niti je bilo moguće pristupiti u prostorije Društva budući su iste bile zaključane. Također, tijekom nadzora nije bilo moguće stupiti u kontakt s jedinim osnivačem i direktorom društva Nikolom de Frankopanom.


Stranica 2009-02-23-515 NN 23/2009

• S obzirom na utvrđeno činjenično stanje, odnosno da Društvo nema nijednu osobu zaposlenu na poslovima brokera, dok u isto vrijeme drži financijske instrumente i novčana sredstva za 694 klijenta, Agencija je upravo u svrhu zaštite interesa klijenata Društva, donijela mjeru iz izreke ovog Rješenja.


Internet NN 23/2009
• Sukladno odredbama članka 262. stavak 1. i 2. Zakona o tržištu kapitala (dalje u tekstu: Zakon), ako investicijsko društvo posluje u suprotnosti s odredbama iz članka 54. do 59. Zakona, a potrebno je zaštititi interese klijenata investicijskog društva, Agencija je ovlaštena rješenjem privremeno zabraniti investicijskom društvu držanje i/ili raspolaganje financijskim instrumentima i novčanim sredstvima klijenata.

Internet stranice NN 23/2009
• Člankom 54. stavak 1. Zakona propisano je kako je investicijsko društvo, prilikom pružanja investicijskih usluga i/ili pomoćnih usluga klijentima, dužno postupati u najboljem interesu klijenta, korektno i u skladu s pravilima struke, poštujući odredbe Zakona i propisa donesenih na temelju Zakona. Sukladno odredbi članka 5. stavak 1. točka 6. Pravilnika o sadržaju zahtjeva za izdavanje odobrenja za rad investicijskom društvu, te o uvjetima i sadržaju zahtjeva za izdavanje odobrenja za rad brokeru i investicijskom savjetniku (»Narodne novine« 5/2009) investicijsko društvo dužno je na neodređeno vrijeme zaposliti brokera.

Internet stranice NN 23/2009 • Nadalje, člankom 554. Zakona propisano je da Agencija o izricanju mjere iz članka 262. stavka 2. točka 2. Zakona može odlučiti po skraćenom postupku, ukoliko je isto potrebno radi urednog funkcioniranja tržišta i/ili zaštite ulagatelja, a radi se o mjerama koje se ne mogu odgađati te su činjenice na kojima se mjera temelji utvrđene ili barem učinjene vjerojatnima.
Internet stranice NN 23/2009 • Jednako tako, odredbom članka 141. stavak 1. točka 4. Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine« br. 53/91, 103/96) propisano je da se upravna stvar može riješiti po skraćenom postupku kada se radi o poduzimanju u javnom interesu hitnih mjera koje se ne mogu odgađati, a činjenice na kojima rješenje treba biti utemeljeno su utvrđene ili barem učinjene vjerojatnima.
Internet stranice NN 23/2009 • Nadalje, odredbom članka 262. stavak 3. Zakona propisano je da će Agencija Rješenjem iz stavka 2. istog članka odrediti i mjere koje je Društvo dužno poduzeti kako bi posebne nadzorne mjere iz tog stavka prestale vrijediti. Iz tog je razloga odlučeno kao u točki II izreke ovog rješenja.
Internet stranice NN 23/2009 • Sukladno članku 262. stavak 6. Zakona, točkom III. izreke ovog Rješenja naloženo je Središnjoj depozitarnoj agenciji d.d., Zagreb, Heinzelova 62 A da, bez odgode, provede točku I. ovog Rješenja te o tome obavijesti Agenciju. Središnjoj depozitarnoj agenciji d.d., Zagreb, također je točkom IV izreke Rješenja naloženo da na zahtjev klijenta izvrši otkaz registracije vlasničke pozicije s Društvom, a u cilju zaštite interesa klijenata.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 23/2009 • Slijedom navedenog, valjalo je odlučiti kao u izreci ovog Rješenja.
Informacije NN 23/2009 • Sukladno odredbama članka 8. stavka 3. Zakona o Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (»Narodne novine« br. 140/05) ovo Rješenje će se objaviti u »Narodnim novinama«.
Poslovne stranice NN 23/2009 • Protiv ovog Rješenja žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor podnošenjem tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske u roku 30 dana od dana primitka ovog rješenja.
Pregledi NN 23/2009 • Na temelju članka 35. stavka 7. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« broj 73/08) Vijeće Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije donosi
Besplatno NN 23/2009 • Pravilnikom o univerzalnim uslugama u elektroničkim komunikacijama (u daljnjem tekstu: Pravilnik) propisuje se način i uvjeti pružanja te mjerila kakvoće univerzalnih usluga, kao i sadržaj, oblik i način objavljivanja obavijesti i podataka o uvjetima pružanja univerzalnih usluga.
Glasnik NN 23/2009 • U smislu ovoga pravilnika pojedini pojmovi imaju sljedeće značenje:
Propis NN 23/2009 • 1. Agencija: Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije
Propis NN 23/2009 • 2. ispravna prijava kvara: prijava prekida, smetnje ili narušavanja kakvoće usluge, uzrokovanog kvarom u elektroničkoj komunikacijskoj mreži operatora ili u drugoj javnoj komunikacijskoj mreži povezanoj s tom mrežom, a koja je zaprimljena pri nadležnoj službi operatora univerzalnih usluga, što ne podrazumijeva kvarove i smetnje na korisničkoj ili pretplatničkoj terminalnoj opremi,
Propis NN 23/2009 • 3. neostvareni poziv: poziv na ispravan broj, koji je ispravno odaslan nakon dobivanja signala slobodnoga biranja, a pri kojem pozivatelj nije, u roku od 30 sekunda od trenutka kad je javna komunikacijska mreža zaprimila sve podatke potrebne za uspostavu veze, dobio signal zauzeća, signal pozivanja ili signal javljanja,
Propis NN 23/2009 • 4. operator univerzalnih usluga: operator javno dostupnih telefonskih usluga kojega je Vijeće Agencije obvezalo, u skladu s odredbama Zakona, na obavljanje jedne ili više usluga unutar opsega univerzalnih usluga,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 9/07, Broj 62/91, Broj 12/97, Broj 5/05, Broj 178/04, Broj 112/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled