PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 133/2007 • Uvidom u presliku konkretnog sudskog spisa, Ustavni sud je utvrdio da podnositelji N. H., M. Č. i H. M. nisu, nakon smrti pok. B. H., preuzeli postupak u povodu revizije, pa prema tome nisu ni stranke postupka na čiju nerazumnu duljinu ukazuju ustavnom tužbom.
NN 133/2007 • 10. Prema odredbi članka 72. Ustavnog zakona, Ustavni sud će rješenjem odbaciti ustavnu tužbu ako nije nadležan, ako je ustavna tužba nepravodobna, nepotpuna, nerazumljiva ili nedopuštena. Tužba je nedopuštena, između ostalog, ako ju je podnijela osoba koja nije ovlaštena za njezino podnošenje.
NN 133/2007 • 11. Budući da podnositelj N. H., M. Č. i H. M. nisu stranke u postupku na koji se odnosi ustavna tužba, to oni nisu ovlašteni za podnošenje ustavne tužbe, u smislu odredbe članka 62. u svezi s člankom 63. Ustavnog zakona.
NN 133/2007 • 12. Slijedom navedenoga, na temelju odredbe članka 32. Ustavnog zakona, riješeno je kao u izreci rješenja.
NN 133/2007 • 13. Objava ove odluke i rješenja temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.
NN 133/2007 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Davor Krapac, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst i Vice Vukojević, odlučujući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti Poslovnika Hrvatskog sabora s Ustavom, na sjednici održanoj 14. studenoga 2007. godine, donio je
NN 133/2007 • I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom sljedećih odredaba Poslovnika Hrvatskog sabora (»Narodne novine«, broj 71/00., 129/00., 117/01., 41/02., 91/03. i 58/04.):
NN 133/2007 • – članka 119. u dijelu koji glasi: », te daje vjerodostojna tumačenja«,
NN 133/2007 • – članka 129. stavka 1. u dijelu koji glasi: »vjerodostojna tumačenja zakona«,
NN 133/2007 • 1. Petar Marija Radelj iz Zagreba podnio je prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom odredbe članka 59. podstavka 7. Poslovnika Hrvatskog sabora (»Narodne novine«, broj 71/00., 129/00., 117/01., 41/02., 91/03. i 58/04. – u daljnjem tekstu: Poslovnik), odredbe članka 119. u dijelu koji glasi », te daje vjerodostojna tumačenja«, odredbe članka 129. stavka 1. u dijelu koji glasi »vjerodostojna tumačenja zakona« i odredaba članaka 173. do 175. Poslovnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 133/2007 • – razmatra prijedloge za davanje vjerodostojnog tumačenja zakona ili drugog akta kojeg je donio Sabor
NN 133/2007 • Sabor na temelju prava i ovlaštenja utvrđenih Ustavom Republike Hrvatske i ovim Poslovnikom, donosi Ustav, zakone, državni proračun, odluke, deklaracije, rezolucije, povelje, preporuke i zaključke, te daje vjerodostojna tumačenja zakona.
NN 133/2007 • Ustav, zakoni i drugi propisi te akti Sabora, vjerodostojno tumačenje zakona, odluke o izboru odnosno imenovanju, razrješenju i opozivu dužnosnika koje bira ili imenuje Sabor, odluka o obrascu zastupničke iskaznice, deklaracije i rezolucije objavljuju se u »Narodnim novinama«.
NN 133/2007 • Prijedlog za davanje vjerodostojnog tumačenja zakona može podnijeti ovlašteni predlagatelj zakona.
NN 133/2007 • Prijedlog za davanje vjerodostojnog tumačenja zakona podnosi se predsjedniku Sabora, a mora sadržavati naziv zakona, naznaku odredbe za koju se traži tumačenje i razloge za to.
NN 133/2007 • Predsjednik Sabora upućuje prijedlog za davanje vjerodostojnog tumačenja zakona Odboru za zakonodavstvo, matičnom radnom tijelu i Vladi, ako ona nije podnositelj prijedloga, radi ocjene njegove osnovanosti.
NN 133/2007 • Matično radno tijelo i Vlada dužni su, u roku od 15 dana, dostaviti mišljenje Odboru za zakonodavstvo. Ako matično radno tijelo i Vlada ne dostave mišljenje u propisanom roku smatrat će se da su suglasni s prijedlogom za davanje vjerodostojnog tumačenja.
NN 133/2007 • Odbor za zakonodavstvo, nakon što pribavi mišljenja matičnoga radnog tijela te Vlade, ili nakon isteka roka iz članka 174. stavka 3. ovoga Poslovnika, ocjenjuje je li prijedlog za davanje vjerodostojnog tumačenja zakona osnovan te u roku od 15 dana izvješćuje o svom stajalištu Sabor.
NN 133/2007 • Ako utvrdi da je prijedlog osnovan, Odbor za zakonodavstvo utvrdit će prijedlog teksta vjerodostojnog tumačenja koji sa svojim izvješćem podnosi Saboru.
NN 133/2007 • Ako Odbor za zakonodavstvo ocijeni da prijedlog za davanje vjerodostojnog tumačenja nije osnovan, on će o tome izvijestiti Sabor koji povodom toga izvješća donosi odluku.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 33/01, Broj 82/04,
Broj 26/94, Broj 100/09,
Broj 44/96, Broj 81/97
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE