PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 51/2005 • Veza između broda i odgovornih osoba terminala mora biti uspostavljena i održavana cijelo vrijeme, dok je brod privezan uz operativnu obalu terminala. Takva veza mora omogućiti kvalitetnu komunikaciju u svezi s operacijama ukrcaja ili iskrcaja tereta, a posebice u slučajevima kada zapovjednik ili odgovorna osoba terminala izdaju nalog za zaustavljanje operacija ukrcaja ili iskrcaja tereta.
NN 51/2005 • Zapovjednik i odgovorna osoba terminala moraju obavljati operacije ukrcaja ili iskrcaja tereta u skladu s dogovorenim planom. Odgovorna osoba terminala je odgovorna za ukrcaj ili iskrcaj tereta u smislu: redoslijeda brodskih skladišta, količina i rata ukrcaja ili iskrcaja tereta sukladno planu. Odgovorna osoba na terminalu ne smije odstupati od dogovorenog ukrcajnog ili iskrcajnog plana, bez prethodnog usuglašavanja i pisanog pristanka zapovjednika broda.
NN 51/2005 • Po završetku ukrcaja ili iskrcaja, zapovjednik i odgovorna osoba terminala moraju se usuglasiti pisanim putem da je ukrcaj ili iskrcaj obavljen u skladu s planom, uključujući i eventualne izmjene plana. U slučaju iskrcaja, takav sporazum mora sadržavati zapis o tome da su skladišta tereta odgovarajuće ispražnjena i očišćena sukladno zahtjevima zapovjednika, kao i zapise o eventualnim oštećenjima broda i obavljenim popravcima.
NN 51/2005 • Kada je Kapetanija obaviještena o nesuglasju u postupku između zapovjednika broda i terminala u provođenju postupaka iz članka 159. ovoga Pravilnika, poduzet će odgovarajuće mjere kad je potrebno, u cilju sigurnosti plovidbe i zaštite morskog okoliša.
NN 51/2005 • Ako prilikom ukrcaja ili iskrcaja tereta dođe do oštećenja brodske strukture, predstavnik terminala mora o tome izvjestiti zapovjednika broda te popraviti oštećenje ako je potrebno.
NN 51/2005 • Ako je oštećenje takve prirode da može ugroziti sposobnost broda za plovidbu ili su oštećena bitna brodska postrojenja, zapovjednik broda i/ili odgovorna osoba terminala trebaju o tome odmah izvijestiti Kapetaniju.
NN 51/2005 • Rasuti teret mora se razmijestiti na brodu tako da se izbjegnu preopterećenja brodske konstrukcije i da se zadovolji zahtjevima za stabilitet u svim navedenim uvjetima korištenja broda, vodeći računa o fizičkim i kemijskim svojstvima tereta.
NN 51/2005 • Zapovjednik broda dužan je prije isplovljenja broda, kapetaniji dostaviti račun stabiliteta broda u pismenom obliku.
NN 51/2005 • Pod žitom podrazumijevaju se: pšenica, kukuruz, ovas (zob), raž, ječam, riža, grahorica, sjemenje, kao i njihove prerađevine koje se ponašaju na sličan način kao i žitarice u prirodnom obliku.
NN 51/2005 • Prilikom prijevoza žita osim mjera sigurnosti propisanih ovim Pravilnikom, odgovarajuće se primjenjuju Pravila Priznate organizacije, SOLAS konvencija i odredbe Međunarodnog kodeksa o sigurnom prijevozu žitarica u rasutom stanju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 51/2005 • Svaki brod koji prevozi žito treba kroz čitavo putovanje zadovoljavati sljedeće uvjete stabilnosti:
NN 51/2005 • 1. kut bočnog nagiba broda zbog pomicanja žitarica ne smije biti veći od 12 stupnjeva ili kut uranjanja ruba palube, što je manje;
NN 51/2005 • 2. rezervni dinamički stabilitet ne smije pri nijednom stanju krcanja biti manji od 0,075 metar radijana;
NN 51/2005 • 3. poprečna metracentarska visina nakon ispravka za učinak slobodnih površina tekućina u tankovima ne smije biti ispod 0,30 metara.
NN 51/2005 • Prije krcanja žita u rasutom stanju, zapovjednik broda dužan je dokazati u pismenom obliku da je brod u svim fazama svojeg putovanja sposoban udovoljiti uvjetima stabiliteta koji se zahtijevaju u članku 166. ovoga Pravilnika.
NN 51/2005 • Brod koji prevozi žito mora imati svjedodžbu o sposobnosti za prijevoz žita u rasutom stanju izdanu od Priznate organizacije, kao i upute za krcanje žita odobrene od Priznate organizacije.
NN 51/2005 • Brodu koji nema svjedodžbu iz odredbe članka 168. ovoga Pravilnika može se dopustiti krcanje žita u rasutom stanju uz posebno propisane uvjete.
NN 51/2005 • Pod drvom podrazumijeva se rezano ili građevno drvo, djelomično obrađeni trupci, trupci, stupovi, celulozno drvo i sve druge vrste drva u rasutom ili pakiranom obliku.
NN 51/2005 • Teret drva na palubi jest drvo koje se prevozi na nepokrivenom dijelu palube nadvođa ili palube nadgrađa.
NN 51/2005 • Prilikom prijevoza drva na palubi broda, osim mjera sigurnosti propisanih ovim Pravilnikom, odgovarajuće se primjenjuju i Pravila priznate organizacije, odredbe SOLAS konvencije, Međunarodnog kodeksa o sigurnom postupanju na brodovima koji prevoze teret drva na palubi i Međunarodne konvencije o teretnim linijama.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 77/08, Broj 112/04,
Broj 7/04, Broj 79/07,
Broj 14/03, Broj 90/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE
Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Hosting