PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 61/2008 • (vi) fizikalno-kemijska svojstva tvari, a posebno talište, vrelište, tlak pare, površinsku napetost, topljivost u vodi, koeficijent raspodjele n-oktanol/voda;
NN 61/2008 • (viii) moguće putove do dijelova okoliša te sposobnost apsorpcije/desorpcije i razgradnje;
NN 61/2008 • 3.4. Pri provođenju procjene izloženosti posebna pozornost posvećuje se raspoloživim dobro izmjerenim reprezentativnim podacima o izloženosti. Kad se za procjenu razina izloženosti upotrebljavaju računske metode, primjenjuju se odgovarajući modeli. Kad je potrebno, i na temelju razmatranja od slučaja do slučaja, također se razmatraju bitni podaci o praćenju tvari sa sličnom uporabom i modelima izloženosti ili sa sličnim svojstvima.
NN 61/2008 • 4.1. Za svaki dani dio okoliša karakterizacija rizika što je moguće više podrazumijeva usporedbu vrijednosti PEC s vrijednošću PNEC, tako da se može izvesti omjer PEC/ PNEC. Ako je omjer PEC/ PNEC jednak ili manji od jedan, rezultat je karakterizacije rizika da trenutačno nisu potrebne daljnje informacije ni/niti ispitivanje, kao ni mjere za smanjenje rizika, osim onih koje su već bile primijenjene. Ako je omjer veći od jedan, na temelju veličine tog omjera i drugih bitnih čimbenika prosuđuje se:
NN 61/2008 • (ii) oblik krivulje toksičnost/vrijeme u ispitivanju ekotoksičnosti;
NN 61/2008 • (iii) znakove drugih nepovoljnih učinaka na temelju studija toksičnosti, npr. njihovo razvrstavanje na mutagene, otrovne ili veoma otrovne ili štetne s oznakom rizika R 40 (»ograničena saznanja o karcinogenim učincima«) ili R 48 (»opasnost od ozbiljnog oštećenja zdravlja pri duljem izlaganju«);
NN 61/2008 • da li se zahtijevaju daljnje informacije i/ili ispitivanje da bi se razjasnilo razmatranje ili jesu li potrebne mjere za smanjenje.
NN 61/2008 • 4.2. Ako nije bilo moguće izvesti omjer PEC/PNEC, karakterizacija rizika povlači za sobom kvalitativnu ocjenu vjerojatnosti da učinak nastaje pod sadašnjim uvjetima izloženosti ili će nastati pod očekivanim uvjetima izloženosti. Nakon izrade takve ocjene i uzimajući u obzir bitne čimbenike, kao što su oni popisani u stavku 4. točki 1., navode se rezultati karakterizacije rizika u odnosu na te učinke.
NN 61/2008 • Sukladno odredbi članka 13. ovoga Pravilnika, karakterizacija rizika može se a može se i u odnosu na više dijelova okoliša. Za svaki dio prosuđuju se rezultati procjene rizika. Nakon upotpunjenja procjene rizika preispituju se različiti rezultati te izrađuju zbirni rezultati u odnosu na sveukupne okolišne učinke tvari.
NN 61/2008 • 1. Rezultati dobiveni sukladno točki 5. Dijela B Priloga V. ovoga Pravilnika , točki 4. Dijela B Priloga VI. ovoga Pravilnika i točki 5. Priloga VII. ovoga Pravilnika ponovno se pregledavaju i spajaju u odnosu na ukupnost rizika utvrđenih u procjeni rizika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 61/2008 • 2. Daljnji podaci /ispitni zahtjevi ili preporuke za razmatranje mjera za smanjenje rizika moraju biti opravdane.
NN 61/2008 • 1. Ocjenjivanje rizika tvari na prioritetnim popisima na razini države članice Europske unije koja je imenovana izvjestiteljem
NN 61/2008 • 1. Za ocjenjivanje svake tvari koja se nalazi na prioritetnom popisu zadužit će se po jedna država članica, pri čemu treba osigurati pravednu raspodjelu tereta između država članica.
NN 61/2008 • Izvjestitelj će vrednovati podatke koje dostavi proizvođač (proizvođači) odnosno uvoznik (uvoznici), sukladno odredbama ovoga Pravilnika kao i sve ostale raspoložive informacije te utvrditi, nakon savjetovanja s proizvođačima odnosno uvoznicima u pitanju, je li za potrebe ocjenjivanja rizika nužno zahtijevati da spomenuti proizvođači odnosno uvoznici prioritetnih tvari dostave dodatne podatke i/ili provedu dodatna ispitivanja.
NN 61/2008 • 2. Izvjestitelj će obavijestiti Komisiju ako smatra da je potrebno zahtijevati dodatne informacije i/ili ispitivanja. Odluka o tome hoće li se uvoznicima i proizvođačima nametnuti zahtjev pružanja dodatnih informacija i/ili dodatnih ispitivanja te o rokovima za ispunjenje toga zahtjeva donosi Europska komisija.
NN 61/2008 • 3. Izvjestitelj koji je zadužen za određenu prioritetnu tvar ocijeniti će rizik te tvari za ljude i okoliš.
NN 61/2008 • On će prema potrebi predložiti strategiju za ograničenje tih rizika, uključujući mjere kontrole i/ili programe nadzora. Ako te mjere kontrole uključuju preporuke za ograničenja vezana uz prodaju ili uporabu tvari u pitanju, izvjestitelj će dostaviti analizu prednosti i nedostataka tvari i raspoloživosti zamjenskih tvari.
NN 61/2008 • Izvjestitelj će preporučenu ocjenu rizika i strategiju proslijediti Europskoj komisiji.
NN 61/2008 • 4. Stvarni ili potencijalni rizik za ljude i okoliš procjenjuje se na temelju načela za procjenu rizika za čovjeka i okoliš iz Priloga VI i VII. ovoga Pravilnika
NN 61/2008 • 5. Kad se od proizvođača odnosno uvoznika zatraže dodatne informacije i/ili ispitivanja, oni su s obzirom na potrebu za ograničenjem praktičnih pokusa na kralješnjacima dužni provjeriti mogu li se informacije potrebne za ocjenjivanje tvari dobiti od bivših proizvođača ili uvoznika prijavljene tvari, eventualno uz naknadu. Ako su pokusi prijeko potrebni, treba provjeriti mogu li se ispitivanja na životinjama zamijeniti ili ograničiti primjenom drugih metoda.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 99/95, Broj 51/09,
Broj 152/08, Broj 65/04,
Broj 24/03, Broj 75/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE
Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Hosting