PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 74/2009 • VII. SASTAV I OBOJENOST ISPUŠNIH PLINOVA NA MOTORNIM VOZILIMA
NN 74/2009 • (1) Motori s unutarnjim izgaranjem na motornim vozilima, osim na mopedima, mopedima s tri kotača, motociklima, motociklima s bočnom prikolicom, motociklima s tri kotača, lakim četverociklima, četverociklima, radnim strojevima, traktorima i motornim vozilima oružanih snaga Republike Hrvatske osim osobnih vozila, ne smiju ispuštati u atmosferu:
NN 74/2009 • 1) Benzinski motori bez katalizatora i lambda sonde odnosno benzinski motori s katalizatorom ali bez lambda sonde – koncentracija ugljičnog monoksida (CO), pri brzini vrtnje motora na praznom hodu, ne smije prelaziti:
NN 74/2009 • – 4,5% volumnih udjela (za vozila proizvedena 1986. godine i starija) pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80 °C;
NN 74/2009 • – 3,5% volumnih udjela (za vozila proizvedena 1987. godine i kasnije) pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80 °C.
NN 74/2009 • 3) Dizelski motori – nakon što je motor postigao radnu temperaturu propisanu od strane proizvođača vozila, srednji koeficijent zacrnjenja ispušnog plina (k) nakon tri ili više slobodnih ubrzanja neopterećenog motora od brzine vrtnje na praznom hodu do najveće brzine vrtnje ne smije prelaziti vrijednost propisanu od strane proizvođača vozila. Ako podaci proizvođača o srednjem koeficijentu zacrnjenja i radnoj temperaturi motora nisu poznati onda srednji koeficijent zacrnjenja ispušnog plina »k« ne smije prelaziti vrijednost:
NN 74/2009 • (2) Količine štetnih tvari navedene u prvom stavku ne odnose se na sljedeća vozila:
NN 74/2009 • – vozila opremljena benzinskim motorima ako su proizvedena prije 1970. godine;
NN 74/2009 • – vozila opremljena benzinskim motorima ako im konstrukcijska brzina nije veća od 50 km/h;
NN 74/2009 • – vozila opremljena dizelskim motorima ako su proizvedena prije 1980. godine;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 74/2009 • – vozila opremljena dizelskim motorima ako im konstrukcijska brzina nije veća od 30 km/h;
NN 74/2009 • – vozila s alternativnim pogonskim motorom ili izvorom energije (vodik, metan, propan-butan, gorive ćelije, alkohol i sl.).
NN 74/2009 • VIII. TEHNIČKI UVJETI KOJIMA MORAJU ODGOVARATI POJEDINI URE?AJI NA VOZILIMA
NN 74/2009 • (1) Pod tehničkim uvjetima kojima moraju odgovarati pojedini uređaji na vozilima, prema ovom Pravilniku, razumijevaju se tehnički normativi što se propisuju za pojedine vrste tih uređaja.
NN 74/2009 • (2) Tehnički normativi efikasnosti kočnih sustava motornih vozila i priključnih vozila ispitivanih u statičkim uvjetima ispitivanja na valjcima za ispitivanje kočne sile iznose:
NN 74/2009 • (3) Normativi iz stavka 2. ovog članka primjenjuju se na vozila pod sljedećim uvjetima:
NN 74/2009 • – vozila se ispituju u statičkim uvjetima ispitivanja na valjcima za ispitivanje kočne sile;
NN 74/2009 • – površina valjaka na kojima se ispituju kočnice mora biti dovoljnog koeficijenta trenja (µ 0,5);
NN 74/2009 • – temperatura diska ili vanjske površine bubnja kočnice ne smije iznositi više od 100 °C;
NN 74/2009 • – kod ispitivanja vozila s dvostrukom ili višestrukom osovinom mora biti osigurano da razina ispitivane osovine ne bude niža od ostalih osovina.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 149/04, Broj 130/07,
Broj 21/07, Broj 15/06,
Broj 60/08, Broj 93/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE