PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 102/2009 • Vijeće HAKOM-a je na temelju provedene javne rasprave i nakon analiza svih pristiglih komentara, prijedloga i mišljenja, a uzevši u obzir način na koji je mjerodavno tržište određeno, utvrdilo da je HT operator sa značajnom tržišnom snagom na tržištu veleprodajnog širokopojasnog pristupa te je slijedom navedenog, odlučeno kao u točki I. ove odluke. Detaljno obrazloženje primijenjenih mjerila na temelju kojih je utvrđeno postojanje nedostatnog tržišnog natjecanja na ovom tržištu i na temelju kojeg je određen operator sa značajnom tržišnom snagom, nalazi se u poglavlju 5. dokumenta.
NN 102/2009 • Na temelju članka 56. stavka 2. i 3. ZEK-a, a zbog postojećih i mogućih zapreka razvoju tržišnog natjecanja koje se u odsustvu regulacije pojavljuju na ovom mjerodavnom tržištu i na pripadajućem maloprodajnom tržištu na koje operator sa značajnom tržišnom snagom može prenijeti svoju značajnu tržišnu snagu, Vijeće HAKOM-a odredilo je regulatorne obveze operatoru sa značajnom tržišnom snagom, kako je detaljno obrazloženo u poglavljima 6. i 7. dokumenta koji je u cijelosti sastavni dio odluke
NN 102/2009 • Vijeće HAKOM-a je HT-u odredilo sljedeće regulatorne obveze: obvezu pristupa i korištenja posebnih dijelova mreže; obvezu nediskriminacije; obvezu transparentnosti; obvezu nadzora cijena i vođenja troškovnog računovodstva i obvezu računovodstvenog razdvajanja, te je odlučeno kao u točki II. ove odluke. HT je obvezan izvršavati sve regulatorne obveze na način, pod uvjetima i u rokovima kako je propisano u dokumentu. Slijedom navedenog, Vijeće HAKOM-a odlučilo je kao u točki III. ove odluke.
NN 102/2009 • Sukladno članku 54. stavku 5. ZEK-a, HAKOM je zatražio mišljenje Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja. Mišljenje Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja o načinu na koji je HAKOM odredio mjerodavno tržište i utvrdio operatore sa značajnom tržišnom snagom na tom tržištu sačinjava prilog A dokumenta i njegov je sastavni dio.
NN 102/2009 • Tijekom javne rasprave provedene u razdoblju od 2. ožujka 2009. do 20. travnja 2009. godine, HAKOM je na objavljeni dokument zaprimio mišljenja, primjedbe i prijedloge sudionika javne rasprave. Odgovori HAKOM-a koji sadrže detaljnu stručnu obradu navedenih komentara, prijedloga i mišljenja, kao i razloge i pojašnjenja prihvaćanja odnosno neprihvaćanja istih, sadržani su u prilogu B dokumenta koji je njegov sastavni dio. Također, razlozi izmjena prvobitno predloženih načina provođenja regulatornih obveza, obrazloženi su u samom tekstu dokumenta. Dokument sadrži detaljno obrazloženje predmeta i tijeka postupka, utvrđenih činjenica, pravnih propisa i razloga koji su bili odlučni pri donošenju svih elemenata ove odluke.
NN 102/2009 • Radi kontinuiteta i pravne sigurnosti sudionika tržišta elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga, Vijeće HAKOM-a odredilo je da Dodatak standardnoj ponudi HT-Hrvatskih telekomunikacija d.d. za davatelje usluga pristupa internetu koji se odnosi na širokopojasni pristup internetu od 11. prosinca 2007. godine ostaje na snazi do dana objave nove standardne ponude na način određen dokumentom. Slijedom navedenog, Vijeće HAKOM-a odlučilo je kao u točki IV. ove odluke.
NN 102/2009 • U svezi s navedenim, HT je obvezan najkasnije do 1. listopada 2009. godine objaviti standardnu ponudu veleprodajnog širokopojasnog pristupa u skladu s uvjetima iz dokumenta »Analiza tržišta veleprodajnog širokopojasnog pristupa«, kako je odlučeno u točki V. ove odluke.
NN 102/2009 • Nadalje, HT-u je rješenjem Vijeća HAKOM-a od 18. studenoga 2008. godine (klasa: 130-01/06-01/09, urbroj: 376-11-18) određen način provođenja obveze računovodstvenog razdvajanja i troškovnog računovodstva. Navedena obveza bila je propisana Zakonom o telekomunikacijama (»Narodne novine« br. 122/03, 158/03, 60/04, 70/05) i izvršavanje iste još je u tijeku. S obzirom da je navedena obveza zadržana HT-u i nakon provedene analize ovog tržišta, Vijeće HAKOM-a je odlučilo da navedeno rješenje ostaje na snazi i primjenjuje se u svim dijelovima osim u dijelu koji se odnosi na obvezu računovodstvenog razdvajanja na tržištu prijenosa (tranzita) poziva u nepokretnoj javnoj komunikacijskoj mreži. Slijedom navedenog, Vijeće HAKOM-a je na temelju članka 56. stavka 2. ZEK-a odlučilo kao u točki VI. ove odluke.
NN 102/2009 • U skladu s člankom 14. stavkom 4. ZEK-a, ova odluka će biti objavljena u »Narodnim novinama« i na internetskim stranicama HAKOM-a, te je odlučeno kao u točki VII. odluke.
NN 102/2009 • Protiv ove odluke žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana primitka ove odluke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 102/2009 • Na temelju članka 12. stavka 1. točke 3. i članka 56. stavka 2. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« br. 73/08), u postupku analize tržišta završavanja (terminacije) poziva u vlastitu pokretnu javnu komunikacijsku mrežu i određivanja operatora sa značajnom tržišnom snagom te određivanja regulatornih obveza operatorima sa značajnom tržišnom snagom, Vijeće Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije je na sjednici održanoj 17. srpnja 2009. godine donijelo
NN 102/2009 • I. Trgovačka društva T-Mobile Hrvatska d.o.o., Ulica grada Vukovara 23, Zagreb, Vipnet d.o.o., Vrtni put 1, Zagreb, te Tele 2 d.o.o., Ulica grada Vukovara 269D, Zagreb određuju se operatorima sa značajnom tržišnom snagom na tržištu završavanja (terminacije) poziva u vlastitu pokretnu javnu komunikacijsku mrežu.
NN 102/2009 • II. Trgovačkim društvima T-Mobile Hrvatska d.o.o., Ulica grada Vukovara 23, Zagreb i Vipnet d.o.o., Vrtni put 1, Zagreb određuju se sljedeće regulatorne obveze: obveza pristupa i korištenja posebnih dijelova mreže, obveza nediskriminacije, obveza transparentnosti uz obvezu objave standardne ponude međupovezivanja, obveza nadzora cijena i vođenja troškovnog računovodstva.
NN 102/2009 • III. Trgovačkom društvu Tele 2 d.o.o., Ulica grada Vukovara 269D, Zagreb određuju se sljedeće regulatorne obveze: obveza pristupa i korištenja posebnih dijelova mreže, obveza nediskriminacije, obveza transparentnosti uz obvezu objave minimalne ponude uvjeta međupovezivanja i obveza nadzora cijena.
NN 102/2009 • IV. Način, uvjeti i rokovi provođenja regulatornih obveza iz točke II. i točke III. ove odluke propisani su dokumentom Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije »Analiza tržišta završavanja (terminacije) poziva u određenu pokretnu javnu komunikacijsku mrežu« koji je u cijelosti sastavni dio ove odluke, a trgovačka društva iz točke I. ove odluke obvezna su u potpunosti izvršavati sve regulatorne obveze.
NN 102/2009 • V. Standardne ponude pristupa mreži i međusobnog povezivanja trgovačkog društva T-Mobile Hrvatska d.o.o. i trgovačkog društva Vipnet d.o.o. ostaju na snazi do dana objave novih standardnih ponuda međupovezivanja u skladu s uvjetima iz dokumenta »Analiza tržišta završavanja (terminacije) poziva u određenu pokretnu javnu komunikacijsku mrežu« i primjenjuje se u svim dijelovima osim u dijelu koji se odnosi na regulaciju usluge pristupa i započinjanja (originacije) poziva i usluge završavanja (terminacije) SMS poruka.
NN 102/2009 • VI. Trgovačka društva iz točke II. ove odluke obvezna su najkasnije do 1. listopada 2009. godine objaviti standardne ponude međupovezivanja u skladu s uvjetima iz dokumenta iz točke IV. ove odluke.
NN 102/2009 • VII. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama« i na internetskim stranicama Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije.
NN 102/2009 • U skladu s čl. 52. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« br. 73/08, dalje u tekstu: ZEK), Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (dalje u tekstu: HAKOM) provela je po službenoj dužnosti postupak analize tržišta završavanja (terminacije) poziva u određenu pokretnu javnu komunikacijsku mrežu. Naime, Vijeće HAKOM-a je u skladu s čl. 53. st. 1. ZEK-a, odlukom od 9. srpnja 2008. g., (klasa: UP/I-344-01/08-01/1582, urbroj: 376-11-08-01) utvrdilo mjerodavna tržišta podložna prethodnoj regulaciji, između ostalog i tržište završavanja (terminacije) poziva u određenu pokretnu javnu komunikacijsku mrežu (tržište broj 7. iz Aneksa Preporuke Europske komisije o mjerodavnim tržištima podložnima prethodnoj regulaciji). Isto tako, Vijeće HAKOM-a je odlukom od 9. srpnja 2008. g., (klasa: UP/I-344-01/08-01/1584, urbroj: 376-11-08-01) odredilo operatorima obvezu dostave svih potrebnih podataka za određivanje i analizu navedenog tržišta.
NN 102/2009 • HAKOM je kreirao jedinstveni upitnik za operatore koji pružaju elektroničke komunikacijske usluge u pokretnim mrežama koji se sastoji od tri djela. Prvi se dio odnosi na veleprodajnu razinu usluga započinjanja (originacije) poziva i SMS poruka, drugi dio se odnosi na veleprodajnu razinu usluga završavanja (terminacije) poziva i SMS poruka, a treći dio se odnosi na maloprodajno tržište u pokretnim mrežama. Podaci traženi u navedenom upitniku odnose se na vremensko razdoblje koje obuhvaća drugo polugodište 2005. godine, cijelu 2006. i 2007. godinu te prvo polugodište 2008. godine. Nakon zaprimanja i analize dostavljenih podataka, uzimajući u obzir važnost i značaj pokrenutog postupka, a u svrhu otklanjanja mogućih nejasnoća vezanih uz dostavljene podatke, HAKOM je dopisom od 15. studenoga 2008. g. od određenih operatora zatražio dodatna pojašnjenja i/ili podatke koji nisu dostavljeni, a koji su potrebni za daljnju analizu mjerodavnog tržišta te naveo rok do 28. studenoga 2008. g. za dostavu dodatnih podataka. HAKOM je 28. studenoga 2008. g. zaprimio dodatne podatke i/ili pojašnjenja od strane prethodno navedenih operatora, koji pružaju usluge u pokretnim mrežama, te je analiza nastavljena.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 6/05, Broj 72/06,
Broj 83/03, Broj 143/06,
Broj 29/98, Broj 5/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE