PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 13/2007 • Vijeće je utvrdilo da mjere predviđene Prijedlogom Programa, opisane u točki 2.4. obrazloženja ovog rješenja predstavljaju državnu potporu iz članka 3. stavka 1. ZDP-a.
NN 13/2007 • Naime, sukladno članku 3. stavku 1. ZDP-a, državne potpore su svi stvarni i potencijalni rashodi ili umanjeni prihodi države dodijeljeni od davatelja državne potpore koji narušavaju ili bi mogli narušiti tržišno natjecanje davanjem povlastice na tržištu korisniku državne potpore, bez obzira na oblik državne potpore, u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetnih obveza Republike Hrvatske koje proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanja između Republike Hrvatske i Europskih zajednica i njihovih država članica (»Narodne novine – Međunarodni ugovori«, br. 14/01, 14/02, 1/05 i 7/05; dalje: SSP).
NN 13/2007 • Vijeće je utvrdilo da je u konkretnom slučaju riječ o državnim potporama jer se radi o stvarnim ili potencijalnim rashodima države, utvrđeno je da korisnici potpore ostvaruju ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvarili kroz svoje redovno i normalno poslovanje, utvrđeno je da se sredstva dodjeljuju korisnicima na selektivnoj osnovi, te da postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem povlastica na tržištu korisnicima državne potpore osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetnih obveza Republike Hrvatske koji proizlaze iz SSP-a.
NN 13/2007 • Nadalje, člankom 4. stavkom 1. ZDP-a propisana je opća zabrana davanja državnih potpora koje narušavaju ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem povlastica na tržištu korisniku državne potpore bez obzira na oblik državne potpore u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske iz SSP-a, dok su člankom 4. stavkom 2. i 3. ZDP-a propisana izuzeća od opće zabrane.
NN 13/2007 • S obzirom na to da se državne potpore predložene Prijedlogom programa odnose na kulturu, Vijeće je moralo utvrditi može li se na takve potpore primijeniti izuzeće iz članka 4. stavka 3. točke b) ZDP-a, na temelju kojeg se iznimno mogu ocijeniti sukladnim ZDP-u državne potpore namijenjene poticanju kulture i zaštiti baštine.
NN 13/2007 • Da bi postojala mogućnost primjene izuzeća iz članka 4. stavka 3. točke b) ZDP-a predložene državne potpore moraju biti sukladne članku 40. Uredbe o državnim potporama (»Narodne novine«, br. 121/03; dalje: Uredba).
NN 13/2007 • Uredba se primjenjuje na temelju članka 10. Uredbe o državnim potporama (»Narodne novine«, br. 50/06) koja je stupila na snagu 13. svibnja 2006. Sukladno članku 10. Uredbe o državnim potporama, pravila iz Uredbe primjenjuju se i nakon prestanka važenja Uredbe, sve do objavljivanja odgovarajućih pravila prema novoj Uredbi o državnim potporama.
NN 13/2007 • Iz članka 40. Uredbe proizlazi da su državne potpore za poticanje kulture i zaštite baštine namijenjene projektima koji su značajni za razvoj hrvatske kulture, sukladne članku 4. stavku 3. točki b) ZDP-a, te da davatelj državne potpore mora dokazati da je projekt značajan za razvoj hrvatske kulture.
NN 13/2007 • Primjenom rečenog članka na konkretan slučaj, Vijeće je u odnosu na državne potpore za kulturu predviđene Prijedlogom programa, opisane u točki 2.4. obrazloženja ovog rješenja, utvrdilo da je riječ o državnim potporama za poticanje kulture i zaštitu baštine iz članka 40. Uredbe, jer je Ministarstvo kulture, kao davatelj državne potpore, dokazalo da su iste značajne za razvoj hrvatske kulture.
NN 13/2007 • Slijedom iznijetog, Vijeće je utvrdilo da Prijedlog Programa predstavlja program državne potpore iz članka 3. stavka 2. ZDP-a, te da se na državne potpore za kulturu sadržane u Prijedlogu programa, može primijeniti izuzeće predviđeno člankom 4. stavkom 3. točkom b) ZDP-a, stoga je odlučeno kao u točki I. obrazloženja ovog rješenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 13/2007 • 3.2. Temeljem članka 18. ZDP-a, rješenja Agencije kojima se daje odobrenje na prijedlog akta državne potpore iz članka 13. stavka 1. i 2. ZDP-a, objavljuju se u »Narodnim novinama«. Stoga je odlučeno kao u točki II. izreke ovog rješenja.
NN 13/2007 • Ovo rješenje konačno je u upravnom postupku. Protiv ovog rješenja žalba nije dopuštena, ali nezadovoljna stranke može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovog rješenja.
NN 13/2007 • Na temelju članka 3. i 30. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i uprave (»Narodne novine« br. 117/93, 67/97, 33/00, 73/00, 127/00, 59/01 i) u članka 17. Statuta Općine Vojnić (»Glasnik« Karlovačke županije br. 28/05, 51/05 i 07/06) Općinsko vijeće Općine Vojnić na svojoj 9. sjednici održanoj 1. prosinca 2006.g. donijelo je
NN 13/2007 • U članku 3. stavka 1. Odluke o općinskim porezima (»Narodne novine« br. 105/01) iza t. 5. dodaju se:
NN 13/2007 • Iza članka 27. dodaje se novi odjeljak 6., 7. i 8. i članci 27a do 27r koji glase:
NN 13/2007 • Porez na kuću za odmor plaćaju pravne i fizičke osobe koje su vlasnici kuća za odmor.
NN 13/2007 • Kućom za odmor smatra se svaka zgrada ili dio zgrade ili stana koji se koriste privremeno ili sezonski
NN 13/2007 • U postupku dokazivanja statusa kuće za odmor u smislu odredbe članka 27a. ove Odluke, osim osobne iskaznice, uzimat će se u obzir i sljedeća dokumentacija: putovnica, mjesto i visina nastanka troškova električne energije, vode, telefona, prijma poštanske pošiljke, izjava svjedoka, mjesto podnošenja porezne prijave i svi raspoloživi dokazi.
NN 13/2007 • Kućom za odmor ne smatraju se gospodarske zgrade koje služe za smještaj poljoprivrednih strojeva, oruđa i drugog pribora.
NN 13/2007 • Kućom za odmor ne smatraju se kuće za odmor koje se koriste za smještaj zbog ratnih razaranja i priprodnih nepogoda (poplava, potresa, požara), te koje se ne mogu koristiti zbog starosti i trošnosti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 75/00, Broj 51/02,
Broj 88/09, Broj 37/91,
Broj 20/06, Broj 48/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE