PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 3/2009 • Za električne dijelove glavnih i pomoćnih motora koji su u skladu s hrvatskim normama HRN EN ISO 15584:2004 – »Mala plovila – Ugrađeni benzinski motori – komponente sustava goriva i elektrouređaja« i HRN EN ISO 16147:2004 – »Mala plovila – ugrađeni benzinski motori – komponente sustava goriva i elektrouređaja ovješene na motor« podrazumijeva se sukladnost.
NN 3/2009 • Plinska instalacija mora biti izvedena na način da omogući ispuštanje goriva samo u plinovitom stanju te da se onemogući istjecanje plina i u najvećoj mogućoj mjeri izbjegne opasnost od eksplozije. Mora postojati mogućnost provjere instalacije na isticanje plina.
NN 3/2009 • Instalacija mora biti građena od odgovarajućih materijala u odnosu na vrstu plina te izloženost utjecajima okoliša.
NN 3/2009 • U svrhu sprječavanja nakupljanja isteklog plina i produkata izgaranja mora biti predviđena odgovarajuća ventilacija.
NN 3/2009 • Spremnici plina moraju biti smješteni u posebnoj prostoriji koja je odvojena od prostora nastambi i pristupačna samo s vanjske strane. Ventilacija prostorije mora biti takva da se istekli plin odvodi izvan plovila.
NN 3/2009 • Svako trošilo mora imati zasebnu dobavu plina kontroliranu zasebnim sredstvima zatvaranja dotoka plina.
NN 3/2009 • Svaki plamenik mora biti opremljen djelotvornim uređajem zaštite za slučaj greške plamena.
NN 3/2009 • Udovoljavanje tehničkim zahtjevima navedenima u hrvatskoj normi HRN EN ISO 10239:2001 – »Mala plovila – Sustav ukapljenih petrolejskih plinova« podrazumijeva sukladnost.
NN 3/2009 • Pri projektiranju protupožarne opreme mora se u najvećoj mogućoj mjeri voditi računa o sprečavanju širenja požara. Posebna pažnja mora se obratiti na okolinu uređaja koji proizvode otvoreni plamen, vrućim dijelovima glavnih i pomoćnih motora, preljevima ulja i goriva, nepokrivenim cijevima ulja i goriva te izbjegavanju postavljanja električnih kablova iznad vrućih dijelova strojeva.
NN 3/2009 • Vrsta, smještaj i količina protupožarne opreme na čamcu mora biti u skladu s odgovarajućim rizikom pojave i širenja plamena. Čamac ne smije započeti putovanje ako protupožarna oprema nije ispravna i potpuna. Prostorije benzinskih motora moraju biti zaštićene sustavom gašenja požara izvedenim na način da se u slučaju požara prostorija ne mora otvarati.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 3/2009 • Prenosive naprave za gašenje požara moraju biti smještene na lako pristupačnim mjestima. Jedna naprava mora biti lako dostupna s glavnog mjesta upravljanja čamcem.
NN 3/2009 • Udovoljavanje tehničkim zahtjevima navedenim u hrvatskim normama HRN EN ISO 9094-1:2003 – »Mala plovila – Protupožarna zaštita – 1. dio – Mala plovila duljine do uključujući 15 m«, HRN EN ISO 9094-2: 2004 – »Mala plovila – Protupožarna zaštita – 2. dio – Mala plovila duljine veće od 15 m do 20 m« podrazumijeva sukladnost.
NN 3/2009 • Čamac mora biti građen i opremljen na način da je onemogućeno slučajno ispuštanje štetnih tvari u okolinu.
NN 3/2009 • U slučaju da su u čamcu ugrađeni zahodi moraju se predvidjeti tankovi za zadržavanje sanitarnog otpada ili ostaviti mogućnost njihove naknadne ugradnje.
NN 3/2009 • Čamci s ugrađenim tankovima za zadržavanje fekalija moraju biti opremljeni standardnom priključnicom za iskrcaj na kopno.
NN 3/2009 • Na cijevima fekalija koje završavaju na oplati čamca moraju biti ugrađeni ventili s ugrađenim sredstvima osiguranja zatvorenog položaja ventila.
NN 3/2009 • Ako je ugrađen sustav sanitarnog otpada, i isti udovoljava hrvatskoj normi HRN EN ISO 8099:2004 – »Mala plovila – Sustav za prikupljanje sanitarnog otpada«, podrazumijeva se sukladnost.
NN 3/2009 • Čamci na napuhavanje pogonjeni motorima najveće snage 4,5 kW i manje: udovoljavanje tehničkim zahtjevima sadržanim u hrvatskoj normi HRN EN ISO 6185-1:2000 – Brodice na napuhavanje – 1. dio – Brodice s najvećom snagom motora do 4,5 kW« podrazumijeva sukladnost.
NN 3/2009 • Čamci na napuhavanje pogonjeni motorima snage više od 4,5 kW ali manje do uključivo 15 kW, udovoljavanje tehničkim zahtjevima sadržanim u hrvatskoj normi HRN EN ISO 6185-2:2002 – »Brodice na napuhavanje – 2. dio – Brodice sa najvećom snagom od 4,5 kW do uključivo 15 kW« podrazumijeva sukladnost.
NN 3/2009 • Čamci na napuhavanje pogonjeni motorima najveće snage veće od 15 kW: udovoljavanje tehničkim zahtjevima sadržanim u hrvatskoj normi HRN EN ISO 6185-3:2002 – »Brodice na napuhavanje – Dio 3. – Brodice sa najvećom snagom motora od 15 kW i više« podrazumijeva sukladnost.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 40/08, Broj 2/02,
Broj 139/05, Broj 93/03,
Broj 154/03, Broj 132/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE