PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/2005 • Zapovjednik civilne zaštite Republike Hrvatske i glavni vatrogasni zapovjednik Republike Hrvatske, uz prethodnu suglasnost ravnatelja Državne uprave, mogu donijeti odluku da pojedini djelatnici Odjela zaštite i spašavanja u područnim uredima, zbog potrebe posla, svoje redovne radne zadaće obavljaju kao detaširani službenici u gradovima izvan mjesta sjedišta područnog ureda.
NN 20/2005 • Odjel obavlja stručne poslove vezane uz popunu, pozivanje, smotriranje, planiranje opremanja i osposobljavanja, mobilizaciju i druge operativne poslove vezane uz ustrojavanje, pripravnost i djelovanje tijela za vođenje postrojbi i drugih operativnih snaga zaštite i spašavanja, koordinira akcije zaštite i spašavanja na području svoje nadležnosti, provodi druge mjere pripravnosti i aktivnosti vezane uz spremnost za reagiranje na katastrofe i velike nesreće, skrbi o skupnoj opremi i drugim materijalno-tehničkim sredstvima zaštite i spašavanja pohranjenim u spremišta područnih ureda za zaštitu i spašavanje, daje mišljenja na prostorne planove u svezi s potrebom izgradnje skloništa i provodi nadzor nad održavanjem i korištenjem skloništa, surađuje s tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave u svezi s njihovim obvezama glede zaštite i spašavanja, neposredno surađuje s pravnim osobama, vezano uz obveze pravnih osoba sukladno zakonu, surađuje s tijelima zaštite i spašavanja drugih država na razini regija, usklađuje rad na izradi procjene ugroženosti za razinu županija, gradova i općina.
NN 20/2005 • Odjel koordinira operativne snage zaštite i spašavanja županije, gradova i općina, kao i pravnih osoba koje se uključuju u sustav zaštite i spašavanja sukladno županijskom, odnosno gradskim i općinskim planovima zaštite i spašavanja i drugim sudionicima u aktivnostima zaštite i spašavanja za vrijeme katastrofe ili veće nesreće koja je zahvatila područje unutar samo jedne županije, u slučaju potrebe, zapovjedniku civilne zaštite Republike Hrvatske ili glavnom vatrogasnom zapovjedniku Republike Hrvatske dostavlja zahtjev za uključivanje u aktivnosti zaštite i spašavanja postrojbi Oružanih snaga Republike Hrvatske i pripadnika redarstvenih snaga te ih izvješćuje o provedenim mjerama i aktivnostima.
NN 20/2005 • Odjel usklađuje planove postupanja snaga zaštite i spašavanja i prati izvršenje u slučajevima proglašenja katastrofe, pruža stručnu pomoć tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave u vezi s njihovim obvezama iz područja zaštite i spašavanja, izrađuje procjene i planove optimalne uporabe raspoloživih resursa na području svoje nadležnosti, predlaže sustav djelotvorne popune navedenih sredstava, opreme i tehnike u slučaju većeg angažiranja postojećih resursa, obavlja distribuciju specifične tehničke opreme za potrebe zaštite i spašavanja prema unaprijed utvrđenim planovima, distribuira odgovarajuće upute o uporabi tehnike, postupcima i načinima djelovanja u akcidentima koje saniraju operativne snage zaštite i spašavanja, a koje nisu prerasle u katastrofu, koordinira primjenu propisa u području zaštite i spašavanja, priprema odgovarajuća izvješća, vodi odgovarajuće evidencije i baze podataka o utvrđenom stanju u području zaštite i spašavanja, obavlja inspekcijski nadzor stanja, osposobljenosti i opremljenosti operativnih snaga zaštite i spašavanja i provedbe pravnih propisa, predlaže mjere za otklanjanje uočenih nedostataka, surađuje s ostalim inspekcijskim službama tijela državne uprave, vodi odgovarajuće evidencije o utvrđenom stanju u području zaštite i spašavanja, obavlja i druge poslove po nalogu nadležnog rukovoditelja.
NN 20/2005 • Odjel neposredno rukovodi operativnim snagama civilne zaštite županije, gradova i općina, kao i pravnih osoba koje se uključuju u sustav zaštite i spašavanja sukladno županijskim, odnosno gradskim i općinskim planovima zaštite i spašavanja i drugim sudionicima u aktivnostima zaštite i spašavanja za vrijeme katastrofe ili veće nesreće koja je zahvatila područje unutar županije, obavlja stručne poslove vezane uz popunu, pozivanje, smotriranje, opremanje, osposobljavanje i druge operativne poslove vezane uz ustrojavanje, pripravnost i djelovanje tijela za vođenje, postrojbi i drugih organiziranih snaga civilne zaštite te obavlja druge poslove po nalogu pročelnika područnog ureda, zapovjednika civilne zaštite Republike Hrvatske i glavnog vatrogasnog zapovjednika Republike Hrvatske.
NN 20/2005 • Državna intervencijska postrojba sudjeluje u raznim vrstama intervencija zaštite i spašavanja, posebno onih složenijih, većih i zahtjevnijih razmjera te sudjeluje kao pomoć u akcijama na području drugih zemalja po nalogu glavnoga vatrogasnog zapovjednika, a temeljem zakonskih ovlasti i odgovornosti; u suradnji s Učilištem vatrogastva i zaštite i spašavanja priprema nastavne planove i programe obučavanja pripadnika vatrogasnih postrojbi kojima se popunjava državna intervencijska postrojba i kontinuirano provodi njihovo osposobljavanje; sudjeluje u planiranju, pripremi i provedbi vježbi državnog i međunarodnog značaja; priprema se za naročite intervencije zaštite i spašavanja; obavlja i druge poslove po nalogu nadležnog rukovoditelja.
NN 20/2005 • Državnom intervencijskom postrojbom izravno zapovijeda zapovjednik te postrojbe – načelnik.
NN 20/2005 • Državna intervencijska postrojba djeluje na području županije, uz prethodnu suglasnost glavnoga vatrogasnog zapovjednika, za potrebe vatrogasne djelatnosti primarno na zahtjev nadležnoga županijskoga vatrogasnog zapovjednika, odnosno u slučaju drugih većih nesreća na zahtjev pročelnika ureda. Na području cijele Republike Hrvatske postrojba djeluje po nalogu glavnoga vatrogasnog zapovjednika.
NN 20/2005 • Županijski centar 112 ustrojava se na razini Odjela, a njime upravlja načelnik županijskog centra.
NN 20/2005 • Radi učinkovitijeg obavljanja poslova i zadaća županijskih centara 112 ustrojavaju se ispostave područnih ureda – Gradski centri 112. Ispostave – Gradski centri 112 ustrojavaju se na razini odsjeka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 20/2005 • Gradski centar 112 kao operativno-komunikacijsko dežurna služba tijekom 24 sata na dan osigurava komunikacijsku koordinaciju rada i djelovanja uvezanih elemenata sustava zaštite i spašavanja na području grada s upravnim tijelima jedinica lokalne samouprave, institucijama, spasilačkim i hitnim službama te nadležnim županijskim centrom 112; provodi prijem i prenošenje svih odluka, naloga, zapovijedi i izvješća o provođenju mobilizacije i mjera pripravnosti elemenata zaštite i spašavanja kao i izvršavanja drugih mjera na području grada; uspostavlja operativnu svakodnevnu razmjenu informacija sa svim subjektima zaštite i spašavanja na području grada; provodi prijem informacija o događajima i zahtjevima za pomoć na jedinstven broj 112 i vrši evidenciju zaprimljenih informacija; usmjerava i prosljeđuje informacije o događajima i zahtjeve za pomoć nadležnim hitnim službama te prati i koordinira njihovo međusobno djelovanje tijekom akcija spašavanja; osigurava djelovanje sustava javnog uzbunjivanja na području nadležnosti; provodi i koordinira otkrivanje i praćenje svih vrsta opasnosti i njihovih posljedica na području grada; vrši obavješćivanje i uzbunjivanje građana, pravnih osoba, tijela državne uprave, organiziranih snaga zaštite i spašavanja i drugih spasilačkih službi na području grada o otkrivenim opasnostima i njihovim posljedicama; vrši obradu i analizu svih informacija i podataka o opasnostima te izrađuje dnevna redovna i izvanredna izvješća te ih dostavlja korisnicima; vrše posredovanje i komutaciju svih vrsta veza sudionika zaštite i spašavanja; vode i ažuriraju propisane baze podataka o spasilačkim službama, potencijalnim izvorima opasnosti, opasnim tvarima i sl. na području grada; vode i ažuriraju jedinstvenu bazu podataka o svim događajima, poduzetim mjerama i posljedicama.
NN 20/2005 • Ravnatelj Državne uprave, na prijedlog pročelnika područnog ureda, donosi odluku da Gradski centri 112 koji nemaju popunu djelatnicima za neprekidan rad 0 – 24 sata prenose funkciju tog centra na Županijski centar 112, a djelatnici se privremeno raspoređuju na poslove unutar Državne uprave, sukladno Zakonu o državnim službenicima i namještenicima.
NN 20/2005 • V. ODGOVORNOST ZA UPRAVLJANJE DRŽAVNOM UPRAVOM I NJEZINIM USTROJSTVENIM JEDINICAMA
NN 20/2005 • Ravnatelj Državne uprave predstavlja Državnu upravu i upravlja njezinim radom. Ravnatelj Državne uprave odgovoran je za svoj rad ministru unutarnjih poslova i Vladi Republike Hrvatske.
NN 20/2005 • Zamjenik ravnatelja zamjenjuje ravnatelja Državne uprave u slučaju njegova izbivanja i spriječenosti, predsjeda radom Koordinacije operativnih službi i usmjerava rad pomoćnika ravnatelja nadležnih za operativne službe, usmjerava i nadzire rad Odsjeka za koordinaciju te obavlja druge poslove koje mu povjeri ravnatelj. Zamjenik ravnatelja odgovoran je za svoj rad ravnatelju.
NN 20/2005 • Pomoćnik ravnatelja odgovoran je za svoj rad ravnatelju Državne uprave.
NN 20/2005 • Tajnik Kabineta ravnatelja odgovoran je za svoj rad ravnatelju Državne uprave.
NN 20/2005 • Načelnik odjela za svoj rad odgovoran je nadležnom pomoćniku ravnatelja.
NN 20/2005 • Voditelj odsjeka za svoj rad odgovoran je nadležnom načelniku odjela.
NN 20/2005 • Pročelnik područnog ureda odgovoran je ravnatelju Državne uprave za redovno funkcioniranje područnog ureda, za skrb o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad, za poduzimanje mjera radi utvrđivanja odgovornosti za povrede službene i radne dužnosti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 40/07, Broj 112/04,
Broj 92/05, Broj 12/95,
Broj 27/01, Broj 127/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE