PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 39/2005 • Zavod će dodijeliti certifikat o homologaciji tipa vozila s obzirom mase i dimenzije prema obrascu u prilogu III. ako mase i dimenzije toga tipa vozila zadovoljava zahtjeve iz priloga I.
NN 39/2005 • Vozila s obzirom na mase i dimenzije mogu se homologirati, uvoziti i stavljati na tržište ako zadovoljavaju zahtjeve ovoga pravilnika i njegovih priloga.
NN 39/2005 • Zavod može ovlastiti pravnu ili fizičku osobu za obavljanje poslova tehničke službe ako ta osoba ispunjava sljedeće uvjete:
NN 39/2005 • – da zadovoljava zahtjeve norme HRN EN ISO/IEC 17025 za osposobljenost ispitnih laboratorija za područje ispitivanja prema zahtjevima ovoga pravilnika
NN 39/2005 • – da može dokazati poznavanje metoda i postupaka ispitivanja sadržanih u prilogu l. i IV:
NN 39/2005 • – da ima najmanje jednoga djelatnika školske spreme VII/1 strojarskoga smjera.
NN 39/2005 • Ovaj pravilnik stupa na snagu osam dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a počet će se primjenjivati s danom pristupa Republike Hrvatske Europskoj uniji.
NN 39/2005 • (*) Ovaj pravilnik preuzima sadržaj Direktive Europskog parlamenta i Vijeća 2000/7/EC o brzinomjerima za motorna vozila na dva ili tri kotača i izmjenama i dopunama Direktive Vijeća 92/61/EEC o homologaciji tipa motornih vozila na dva ili tri kotača.
NN 39/2005 • (1) Definicija vozila i kategorizacija dani su u članku 2. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila na dva ili tri kotača (»Narodne novine« br. 115/04).
NN 39/2005 • 2.1.1.1. »teretno vozilo« označava motorno vozilo kategorije N 1, N2 ili N 3 konstruirano i proizvedeno isključivo ili prije svega za prijevoz tereta. Također, ono može vući prikolicu;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 39/2005 • 2.1.1.2. »vučno vozilo« (»tegljač«) označava motorno vozilo kategorije N 1, N2 ili N 3 konstruirano i proizvedeno isključivo ili prije svega za vuču prikolica;
NN 39/2005 • 2.1.1.2.1. »vučno vozilo za prikolicu« (»cestovni tegljač«) označava vučno vozilo konstruirano i proizvedeno isključivo ili prije svega za vuču prikolica osim poluprikolica. Može biti opremljeno s utovarnom platformom,
NN 39/2005 • 2.1.1.2.2. »vučno vozilo za poluprikolicu« (»tegljač za poluprikolicu«) označava vučno vozilo konstruirano i proizvedeno isključivo ili prije svega za vuču poluprikolica,
NN 39/2005 • 2.1.1.3. Potpuna ili dovršena vozila kategorije N osim teretnih vozila i tegljača vozila su za posebne namjene.
NN 39/2005 • 2.1.2.1. »autobus ili turistički autobus« označava vozilo kategorije M2 ili M3 konstruirano i proizvedeno za prijevoz sjedećih ili sjedećih i stajaćih putnika.
NN 39/2005 • 2.1.2.1.1. »Zglobni autobus ili zglobni turistički autobus« označava autobus ili turistički autobus koji se sastoji od dviju ili više krutih sekcija koje su međusobno povezane zglobnim dijelom, putnički prostor svakog dijela povezan je s drugim tako da se putnici mogu slobodno kretati iz jednog dijela u drugi; krute sekcije su trajno povezane tako da ih je moguće razdvojiti samo postupkom uz primjenu alata koji se uobičajeno mogu naći samo u radionici.
NN 39/2005 • 2.1.2.1.2. »Dvopodni autobus ili dvopodni turistički autobus« označava autobus ili turistički autobus kod kojega su prostori predviđeni za putnike, najmanje u jednom dijelu, postavljeni jedan iznad drugoga, a u gornjem prostoru nije predviđen prostor za stajaće putnike.
NN 39/2005 • 2.1.2.1.3.1. za vozila kapaciteta većeg od 22 putnika ne računajući vozača:
NN 39/2005 • 2.1.2.1.3.1.1. »razred I«: vozila konstruirana s prostorom za stajaće putnike tako da je moguće učestalo pomicanje putnika
NN 39/2005 • 2.1.2.1.3.1.2. »razred II«: vozila konstruirana uglavnom za prijevoz sjedećih putnika s mogućnošću prijevoza stajaćih putnika na prostoru hodnika i, ako je predviđeno, na prostoru koji nije veći od prostora potrebnog za dva dvostruka sjedala
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 171/03, Broj 73/09,
Broj 7/09, Broj 128/09,
Broj 66/08, Broj 115/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE