PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 81/2008 • Zemlja članica čije se nacionalno nadzorno tijelo podvrgava nadzoru, mora odobriti tim stručnjaka prije nego li on bude mogao pristupiti nadzoru.
NN 81/2008 • 4. Unutar razdoblja od tri mjeseca nakon nadzora, tim koji obavlja nadzor mora konsenzusom sastaviti izvještaj, koji može sadržavati određene preporuke. Komisija će sazvati sastanak sa stručnjacima i nacionalnim nadzornim tijelima radi rasprave o tom izvještaju.
NN 81/2008 • 5. Komisija mora izvještaj poslati zemlji članici na koju se isti odnosi. Dotična zemlja članica može, u roku od tri mjeseca od primitka izvještaja, dostaviti svoje primjedbe; ovisno o slučaju, te primjedbe mogu uključivati mjere koje je poduzela ili namjerava poduzeti u definiranom roku kao odgovor na izvještaj o nadzoru.
NN 81/2008 • Ukoliko s dotičnom zemljom članicom ne bude drugačije dogovoreno, izvještaj o nadzoru i daljnji postupci, koji se budu poduzimali na temelju tog izvještaja, ne smiju se objavljivati.
NN 81/2008 • 6. Komisija je dužna jednom godišnje, putem Odbora za jedinstveno nebo, zemlje članice informirati o glavnim nalazima ovih stručnih nadzora.
NN 81/2008 • Ova Uredba stupa na snagu treći dan nakon njene objave u Službenom listu Europske unije.
NN 81/2008 • Ova Uredba u cijelosti obvezuje sve zemlje članice i izravno se primjenjuje u svim zemljama članicama.
NN 81/2008 • (4) Mišljenje Europskog parlamenta od 3. rujna 2002. (Sl. list C272 E, 13. 11. 2003., str. 303), Usuglašeni stav Vijeća od 18. ožujka 2003. (Sl. list C 129 E, 3. 6. 2003., str. 16) i stav Europskog parlamenta od 3. srpnja 2003. (još nije objavljen u Službenom listu). Zakonodavna rezolucija Europskog parlamenta od 29. siječnja 2004. i Odluka Vijeća od 2. veljače 2004.
NN 81/2008 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora biti u stanju te usluge pružati na siguran, učinkovit, kontinuiran i održiv način, u skladu s razumnim opsegom opće potražnje za takvim uslugama u nekom određenom zračnom protoru. U tu svrhu on mora održavati adekvatne tehničke i operativne kapacitete i stručne kadrove.
NN 81/2008 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora svoju organizaciju ustrojiti te njome upravljati u skladu sa strukturom koja podržava sigurno, učinkovito i kontinuirano pružanje usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 81/2008 • (a) ovlasti, dužnosti i odgovornosti djelatnika raspoređenih na pojedina radna mjesta, a posebice rukovodećeg osoblja odgovornog za funkcije vezane uz sigurnost, kvalitetu, zaštitu i ljudske resurse;
NN 81/2008 • (b) odnose i pravce izvještavanja između raznih dijelova i procesa organizacije.
NN 81/2008 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora izraditi plan poslovanja, koji kao minimum obuhvaća razdoblje od pet godina. Taj plan poslovanja mora:
NN 81/2008 • (a) određivati opće ciljeve pružatelja usluga i njegovu strategiju na putu ka njihovom ostvarivanju, u skladu s eventualnim općim, dugoročnijim planom dotičnog pružatelja usluga i s relevantnim zahtjevima Zajednice, koji se odnose na razvoj infrastrukture i druge tehnologije;
NN 81/2008 • (b) sadržavati odgovarajuće ciljeve učinkovitosti u smislu kvalitete i razine usluga, sigurnosti i ekonomičnosti.
NN 81/2008 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora izrađivati godišnji plan za predstojeću godinu, koji treba specificirati dodatna obilježja plana poslovanja i opisivati eventualne izmjene tog plana.
NN 81/2008 • Godišnji plan treba obuhvatiti sljedeće odredbe o razini i kvaliteti usluga, kao što su očekivana razina kapaciteta, sigurnosti i kašnjenja letova te odredbe o financijskim aranžmanima:
NN 81/2008 • (a) podatke o implementaciji nove infrastrukture i drugim razvojnim poslovima te mišljenje o tome kako će to doprinijeti poboljšanju razine kvalitete usluga;
NN 81/2008 • (b) indikatore učinkovitosti na temelju kojih se može objektivno ocijeniti razina i kvaliteta usluga;
NN 81/2008 • (c) očekivano kratkoročno financijsko stanje pružatelja usluga kao i sve eventualne promjene tog stanja ili utjecaj na plan poslovanja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 55/02, Broj 68/91,
Broj 2/09, Broj 17/01,
Broj 139/03, Broj 70/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE