PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-09-117-2882 NN 117/2009

• Zemlja članica čije se nacionalno nadzorno tijelo podvrgava stručnoj provjeri, mora odobriti tim stručnjaka prije nego li on bude mogao pristupiti stručnoj provjeri.


Stranica 2009-09-117-2882 NN 117/2009

• 4. Unutar razdoblja od tri mjeseca nakon nadzora, tim koji obavlja nadzor mora konsenzusom sastaviti izvještaj, koji može sadržavati određene preporuke. Komisija će sazvati sastanak sa stručnjacima i nacionalnim nadzornim tijelima radi rasprave o tom izvještaju.


Stranica 2009-09-117-2882 NN 117/2009

• 5. Komisija mora izvještaj poslati zemlji članici na koju se isti odnosi. Dotična zemlja članica može, u roku od tri mjeseca od primitka izvještaja, dostaviti svoje primjedbe; ovisno o slučaju, te primjedbe mogu uključivati mjere koje je poduzela ili namjerava poduzeti u definiranom roku kao odgovor na izvještaj o stručnoj provjeri.


Stranica 2009-09-117-2882 NN 117/2009

• Ukoliko s dotičnom zemljom članicom ne bude drugačije dogovoreno, izvještaj o stručnoj provjeri i daljnji postupci, koji se budu poduzimali na temelju tog izvještaja, ne smiju se objavljivati.


Internet NN 117/2009
• 6. Komisija je dužna jednom godišnje, putem Odbora za jedinstveno nebo, zemlje članice informirati o glavnim nalazima ovih stručnih provjera.

Internet stranice NN 117/2009
• Ova Uredba stupa na snagu treći dan nakon njene objave u Službenom listu Europske unije.

Internet stranice NN 117/2009 • Ova Uredba u cijelosti obvezuje sve zemlje članice i izravno se primjenjuje u svim zemljama članicama.
Internet stranice NN 117/2009 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora biti u stanju te usluge pružati na siguran, učinkovit, kontinuiran i održiv način, u skladu s razumnim opsegom opće potražnje za takvim uslugama u nekom određenom zračnom prostoru. U tu svrhu on mora održavati adekvatne tehničke i operativne kapacitete i stručne kadrove.
Internet stranice NN 117/2009 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora svoju organizaciju ustrojiti te njome upravljati u skladu sa strukturom koja podržava sigurno, učinkovito i kontinuirano pružanje usluga.
Internet stranice NN 117/2009 • (a) ovlasti, dužnosti i odgovornosti djelatnika raspoređenih na pojedina radna mjesta, a posebice rukovodećeg osoblja odgovornog za funkcije vezane uz sigurnost, kvalitetu, zaštitu i ljudske resurse;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 117/2009 • (b) odnose i linije odgovornosti između raznih dijelova i procesa organizacije.
Informacije NN 117/2009 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora izraditi plan poslovanja, koji kao minimum obuhvaća razdoblje od pet godina. Taj plan poslovanja mora:
Poslovne stranice NN 117/2009 • (a) određivati opće ciljeve pružatelja usluga i njegovu strategiju na putu ka njihovom ostvarivanju, u skladu s eventualnim općim, dugoročnijim planom dotičnog pružatelja usluga i s relevantnim zahtjevima Zajednice, koji se odnose na razvoj infrastrukture i druge tehnologije;
Pregledi NN 117/2009 • (b) sadržavati odgovarajuće ciljeve učinkovitosti u smislu kvalitete i razine usluga, sigurnosti i ekonomičnosti.
Besplatno NN 117/2009 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora izrađivati godišnji plan za predstojeću godinu, koji treba specificirati dodatna obilježja plana poslovanja i opisivati eventualne izmjene tog plana.
Glasnik NN 117/2009 • Godišnji plan treba obuhvatiti sljedeće odredbe o razini i kvaliteti usluga, kao što su očekivana razina kapaciteta, sigurnosti i kašnjenja letova te odredbe o financijskim aranžmanima:
Propis NN 117/2009 • (a) podatke o implementaciji nove infrastrukture i drugim razvojnim poslovima te mišljenje o tome kako će to doprinijeti poboljšanju razine kvalitete usluga;
Propis NN 117/2009 • (b) indikatore učinkovitosti na temelju kojih se može objektivno ocijeniti razina i kvaliteta usluga;
Propis NN 117/2009 • (c) očekivano kratkoročno financijsko stanje pružatelja usluga kao i sve eventualne promjene tog stanja ili utjecaj na plan poslovanja.
Propis NN 117/2009 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora upravljati sigurnošću svih svojih usluga. U tu svrhu on mora uspostaviti službene veze sa svim subjektima koji mogu izravno utjecati na sigurnost njegovih usluga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 152/98, Broj 143/06, Broj 101/08, Broj 121/07, Broj 129/06, Broj 124/00


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled