PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 4/1991 • 2. komandant Teritorijalne obrane Republike - za Teritorijalnu obranu.
NN 4/1991 • Samozaštitu u Teritorijalnoj obrani organiziraju, u skladu s odredbama Saveznog zakona, štabovi Teritorijalne obrane, a provode je u okviru prava i dužnosti utvrđenih tim zakonom svi pripadnici Teritorijalne obrane, organi sigurnosti Teritorijalne obrane i drugi organi društveno-političkih zajednica i organizacija nadležnih za organiziranje i pripremanje Teritorijalne obrane i za njezinu sigurnost.
NN 4/1991 • U jedinicama, ustanovama i štabovima Teritorijalne obrane mogu se osnivati savjetodavna tijela za pitanja samozaštite.
NN 4/1991 • Starješine jedinica, ustanova i štabova Teritorijalne obrane odgovorni su za sigurnost jedinica, ustanova i štabova kojima komandiraju odnosno rukovode.
NN 4/1991 • Organi sigurnosti Teritorijalne obrane i organi društveno-političkih zajednica nadležnih za poslove sigurnosti i samozaštite organiziraju i obavljaju stručne poslove sigurnosti i samozaštite u Teritorijalnoj obrani.
NN 4/1991 • Organi sigurnosti Teritorijalne obrane osnivaju se u miru u Republičkom štabu Teritorijalne obrane i štabu Teritorijalne obrane operativne zone, te općina koje odredi komandant Teritorijalne obrane Republike.
NN 4/1991 • Organi sigurnosti Teritorijalne obrane u miru, u skladu s pravima i dužnostima utvrđenim Saveznim zakonom i propisima donesenim na temelju zakona, prikupljaju podatke i obavijesti te poduzimaju potrebne mjere radi otkrivanja i sprečavanja djelatnosti usmjerenih na ugrožavanje sigurnosti Teritorijalne obrane, ako se ona obavlja u štabovima Teritorijalne obrane ili prema njima, a i radi otkrivanja i sprečavanja djelatnosti usmjerenih na ugrožavanje sigurnosti i tajnosti planova i priprema Teritorijalne obrane za obranu zemlje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 4/1991 • Komandant Teritorijalne obrane Republike daje podatke o radu, problemima i stanju organa sigurnosti u Teritorijalnoj obrani Saboru Republike Hrvatske i Predsjedništvu Republike Hrvatske.
NN 4/1991 • Komandant Teritorijalne obrane Republike odobrava primjenu metoda i sredstava koje organi sigurnosti Teritorijalne obrane mogu primjenjivati u obavljanju poslova iz svog djelokruga, a realiziraju se u suradnji sa službama i organima sigurnosti iz stavka 3. ovoga članka.
NN 4/1991 • Prava i dužnosti ovlaštenih radnika u republičkom organu unutarnjih poslova propisana Zakonom o organima , unutarnjih poslova, vrše u štabu Teritorijalne obrane ovlaštene starješine organa sigurnosti Teritorijalne obrane, a u ratu i organi sigurnosti Teritorijalne obrane jedinica i ustanova Teritorijalne obrane.
NN 4/1991 • Ovlaštenim starješinama iz stavka 1. ovoga članka izdaje se službena iskaznica predviđena u članku 197. stavak 3. Saveznog zakona.
NN 4/1991 • Osobe na službi u Teritorijalnoj obrani i osobe koje obavljaju poslove općenarodne obrane u drugim organima, organizacijama i zajednicama i koje su upoznate s određenim tajnim podacima općenarodne obrane dužne su čuvati državnu, službenu, vojnu i poslovnu tajnu. Obaveze čuvanja tajni iz stavka 1. ovoga članka traje i po prestanku službe odnosno dužnosti.
NN 4/1991 • U planovima i programima rada i razvoja organizacija i zajednica i u društvenim planovima društvenu-političkih zajednica planira se zadovoljavanje materijalnih i drugih potreba za ostvarivanje priprema općenarodne obrane i društvene samozaštite, u skladu s društvenim dugovorima i sporazumima i osnovama planova, planovima obrane i planovima za druge izvanredne prilike.
NN 4/1991 • Materijalne i druge potrebe, pu vrstama i količinama tih potreba i dinamici ostvarivanja, utvrđuju se u pusebnim planovima razvoja u skladu sa planovima i pr-ogramima rada i razvoja, odnosno u društvenim planuvima društveno-političkih zajednica.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 100/04, Broj 32/05,
Broj 78/09, Broj 41/08,
Broj 17/05, Broj 100/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE