PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 3/1993 • 11. Promatrač je dužan izbornom tijelu čiji će rad promatrati predočiti uvjerenje političke stranke koja ga je odredila. Uvjerenje iz stavka 1. ove točke izdaje i potpisuje osoba koja je ovlaštena Statutom ili odlukom donesenom na temelju Statuta za zastupanje političke stranke, kao i punomoćnik kojeg ta osoba ovlasti. Promatrači na biračkim mjestima na kojima glasuju osobe na službi u oružanim snagama Republike Hrvatske
NN 3/1993 • 13. Ove Obvezatne upute primjenjuju se i na inozemne promatrače, osim toč. 4. i 5. Inozemni promatrač je dužan izbornom tijelu čiji će rad promatrati predočiti uvjerenje Izborne komisije Republike Hrvatske kojim mu je utvrđen status inozemnog promatrača.
NN 3/1993 • Na temelju članka 36. stavak 5. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave i uprave ("Narodne novine", br. 90/92), Izborna komisija Republike Hrvatske propisuje
NN 3/1993 • o pravima i dužnostima promatrača kao i načinu promatranja rada tijela za provođenje izbora članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave
NN 3/1993 • 2. Registrirana politička stranka koja je predložila kandidata za člana predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave koji se bira pojedinačno u izbornoj jedinici, a nije predložila općinsku, gradsku, županijsku kandidatsku listu i listu kandidata kotara s posebnim samoupravnim položajem, može odrediti promatrače samo za izborne komisije jedinica lokalne samouprave i biračke odbore tih izbornih jedinica u kojima je predložila kandidate.
NN 3/1993 • 3. Kandidat za člana predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave ne može biti promatrač.
NN 3/1993 • 4. Izborne komisije i birački odbori dužni su u skladu sa Zakonom, u granicama i na način propisan ovim Obvezatnim uputama, omogućiti promatračima promatranje i praćenje svog rada.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 3/1993 • 6. Izborno tijelo čiji se rad promatra može ograničiti broj promatrača ako nedostatak prostora ili drugi neotklonjivi razlozi ne dopuštaju istovremeno promatranje svim promatračima. Pri tome će voditi računa da pripreme za provođenje izbora, a naročito glasovanje, budu provedene neometano i u normalnim uvjetima, uz puno poštivanje tajnosti glasovanja i sigurnost birača, ali se broj promatrača koji istovremeno promatraju rad izbornog tijela ne može ograničiti na manje od pet promatrača koji prate rad izbornih komisija, odnosno na manje od tri koji prate rad biračkih odbora. Kad izborno tijelo donese odluku o ograničenju broja promatrača promatrači će sporazumno odrediti koji će od njih prisustvovati radu izbornog tijela. Ako promatrači o tome ne mogu postići sporazum, odredit će ih ždrijebom član izbornog tijela čiji se rad promatra, izvlačenjem listića s nazivom političkih stranaka.
NN 3/1993 • 7. Promatrači određeni da prisustvuju radu izbornih tijela promatraju i prate njihov rad u ime svih stranaka pa su ovlašteni i dužni svoja zapažanja o nepravilnostima u radu i druge primjedbe priopćiti predstavniku svake stranke koja o tome traži obavještenje. Promatrači su ovlašteni priopćiti svoja zapažanja o nepravilnostima u radu izbornih tijela i druge primjedbe predsjedniku izbornog tijela.
NN 3/1993 • 8. Promatrači mogu prisustvovati radu nadležne izborne komisije jedinice lokalne samouprave kad one održavaju sjednice. Promatrači mogu prisustvovati radu Izborne komisije Republike Hrvatske i županijske izborne komisije kad se rješava o prigovorima u postupku kandidiranja i u postupku izbora.
NN 3/1993 • 10. Promatrači političkih stranaka ne smiju ometati rad izbornih tijela. Promatrači koji prisustvuju glasovanju ne smiju razgovarati s biračima koji su pristupili glasovanju niti iznositi svoja zapažanja ili prigovore o radu biračkih odbora ili na drugi način na njih utjecati.
NN 3/1993 • 11. Predsjednik izbornog tijela udaljit će promatrača ili sve promatrače ako nakon usmene opomene nastave ometati rad izbornog tijela.
NN 3/1993 • 13. Ove Obvezatne upute primjenjuju se i na inozemne promatrače, osim toč. 4. i 5. Inozemni promatrač je dužan izbornom tijelu čiji će rad promatrati predočiti uvjerenje Izborne komisije Republike Hrvatske kojim mu je utvrđen status inozemnog promatrača.
NN 3/1993 • Na temelju članka 31. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske ("Narodne novine", br. 22/92, 27/92 i 1/93), te članka 29. stavka 1. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave i uprave ("Narodne novine", br. 90/92), Izborna komisija Republike Hrvatske propisuje
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 65/00, Broj 107/01,
Broj 123/08, Broj 53/06,
Broj 48/92, Broj 15/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE