PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 76/1999 • (16) Davatelji javnih govornih usluga imaju ovlast obaviti izravan pregled ispravnosti pretplatničke terminalne opreme osim pretplatničke terminalne opreme vojske, policije, diplomacije, te financijske policije i carine.
NN 76/1999 • (18) Premještaj, preseljenje, pregled i privremeno isključenje pretplatničke terminalne opreme ili priključne točke te raskid pretplatničkog odnosa obavlja se na način i po postupku koji su utvrđeni pravilnikom iz članka 14. ovoga Zakona.
NN 76/1999 • (19) Davatelj javnih govornih usluga određuje izgled i sadržaj obrasca iz stavka 2. ovoga članka.
NN 76/1999 • (20) Odredbe stavka 1., 7., 8., 9., 10., 13., 14., 15., 16. i 17. ovoga članka primjenjuju se na odgovarajući način i na davatelje drugih telekomunikacijskih usluga i korisnike njihovih usluga.
NN 76/1999 • (2) Pretplatnik koji je podnio davatelju usluge prigovor na iznos kojim je zadužen za obavljene javne govorne usluge plaća, do rješenja prigovora, najmanje prosječni iznos kojim je bio zadužen u razdoblju od tri mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor.
NN 76/1999 • (3) Korisnik javne govorne usluge, koji je podnio davatelju usluga prigovor na kakvoću obavljene usluge može tražiti naknadu štete od davatelja usluge u iznosu do 2.000,00 kuna, ako je kakvoća obavljene usluge manja od kakvoće propisane pravilnikom iz članka 14. stavak 1. ovoga Zakona.
NN 76/1999 • (4) U slučaju spora oko iznosa zaduženja iz stavka 2. ovoga članka ili oko iznosa naknade štete iz stavka 3. ovoga članka, pretplatnik ili korisnik ili davatelj javne govorne usluge mora, prije podnošenja tužbe mjerodavnom sudu, zatražiti da se sporna pitanja razriješe pred Telekomunikacijskim vijećem korisnika usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 76/1999 • (6) Postupak za rješavanje prigovora iz stavka 1., te tražbina iz stavka 3. ovoga članka, kao i rok zastare tražbine uređuju se pravilnikom iz članka 14. stavak 1. ovoga Zakona.
NN 76/1999 • (1) Osnovne telekomunikacijske usluge su najmanji opseg telekomunikacijskih usluga određene kakvoće, koje su dostupne svim korisnicima u Republici Hrvatskoj nezavisno o tome gdje se oni nalaze i po pristupačnoj cijeni. Operatori koji imaju koncesiju mogu steći pravo obavljanja osnovnih telekomunikacijskih usluga odnosno tim se operatorima može nametnuti obveza obavljanja osnovnih telekomunikacijskih usluga sukladno odredbama članka 23. ovoga Zakona.
NN 76/1999 • 1. pristup javnoj govornoj usluzi putem priključka na nepokretnu mrežu, putem kojeg se može upotrijebiti i telefax i modem, uključujući i telekomunikacijski prijenos podataka brzinama prijenosa ostvarivim pomoću vodova (kanala) za prijenos javne govorne usluge,
NN 76/1999 • 5. postavljanje dovoljnog broja javnih telefonskih govornica na javnim i u svako doba dostupnim mjestima.
NN 76/1999 • (3) Ministar može, na prijedlog Zavoda i uz pribavljeno mišljenje ministarstva mjerodavnog za gospodarstvo, propisom odrediti i druge telekomunikacijske usluge osnovnim telekomunikacijskim uslugama, ako su one već rasprostranjene i od značenja za sudjelovanje u društvenom i gospodarskom životu.
NN 76/1999 • Osiguranje kakvoće pružanja osnovnih telekomunikacijskih usluga
NN 76/1999 • Ako osnovna telekomunikacijska usluga iz članka 20. stavka 1. ovoga Zakona:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 35/07, Broj 93/04,
Broj 52/05, Broj 113/01,
Broj 37/08, Broj 1/09
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA