PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-3-neovlastenim-osobama-omoguciti-rdda NN 76/1999

• (3) Zabrana iz stavka 2. točke 2. ovoga članka odnosi se na zaposlenike i nakon prestanka rada kod davatelja usluga.


Stranica 1999-07-76-1359 NN 76/1999

• (1) Davatelji javnih govornih usluga moraju, najmanje jedanput u dvije godine, izdati imenik pretplatnika u kojem su odvojeno uvršteni pretplatnici građani, te poslovni i ostali pretplatnici.


Internet NN 76/1999

• (2) Davatelji javnih govornih usluga moraju obavljati uslugu informacije o brojevima svojih pretplatnika, a pretplatnik ima pravo da se njegov pozivni broj ne objavljuje.


Internet stranice NN 76/1999

• (3) Odredba iz stavka 1. ovoga članka primjenjuje se na odgovarajući način i na davatelje drugih telekomunikacijskih usluga, o čemu ravnatelj Zavoda može donijeti poseban propis ovisno o vrsti usluga.


Internet stranice NN 76/1999
• (2) Zahtjev za priključenje pretplatničke terminalne opreme podnosi se na propisanom obrascu, a davatelj usluga mora se očitovati o zahtjevu odmah, a najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka zahtjeva, osim ako nije drugačije određeno u ugovoru o koncesiji davatelja usluga.

Internet stranice NN 76/1999
• (3) Pod pojmom pretplatničke terminalne opreme, u smislu ovoga Zakona, podrazumijevaju se i telekomunikacijski kapaciteti pravnih i fizičkih osoba kad se priključuju na javne telekomunikacije.

Internet stranice NN 76/1999 • (4) Davatelji javnih govornih usluga moraju voditi popis zahtjeva iz stavka 2. ovoga članka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 76/1999 • (6) Pretplatnički odnos smatra se zasnovanim kad davatelj usluga prihvati zahtjev očitovanjem iz stavka 2. ovoga članka.
Poslovne stranice NN 76/1999 • (7) Prava i obveze iz pretplatničkog odnosa počinju teći kad davatelj usluga priključi pretplatničku terminalnu opremu na svoj sustav.
Pregledi NN 76/1999 • (8) Pretplatnički odnos može se prenijeti na drugu pravnu ili fizičku osobu ako novi pretplatnik nastavlja upotrebljavati postojeću pretplatničku terminalnu opremu putem istog priključka uz promjenu imena u naslovu pretplatnika o čemu je preplatnik dužan obavijestiti davatelja usluga.
Glasnik NN 76/1999 • (10) U slučaju smrti pretplatnika ili prestanka postojanja pravne osobe koja je bila pretplatnik, nasljednik ili pravni sljednik mora zatražiti promjenu imena u naslovu pretplatnika u smislu odredbe iz stavka 8. ovoga članka ili zatražiti da se pretplatnička terminalna oprema isključi iz mreže.
Novo NN 76/1999 • (11) Zasnivanje i raskidanje pretplatničkog odnosa obavlja se na način i po postupku koji su utvrđeni pravilnikom iz članka 14. ovoga Zakona.
Poslovi NN 76/1999 • (13) Pretplatnik mora osigurati održavanje pretplatničke terminalne opreme u ispravnom stanju i da se uporabom te opreme ne stvaraju smetnje u funkcioniranju telekomunikacijske mreže na koju je priključena.
Poticaji NN 76/1999 • (14) Davatelji javnih govornih usluga moraju na zahtjev pretplatnika obaviti premještaj pretplatničke priključne točke na istoj adresi ili preseljenje na drugu adresu, ako za to postoje tehničke mogućnosti.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 80/01, Broj 147/05, Broj 72/02, Broj 119/99, Broj 23/09, Broj 8/97


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled