PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/1999 • Uzorci stražnjih ploča za označivanje moraju se odabrati nasumce iz proizvodnje jedne ujednačene serije. Ujednačena serija znači skup stražnjih ploča za označivanje istog tipa koji je određen sukladno proizvođačevim proizvodnim postupcima.
NN 17/1999 • Fotometrijska mjerenja moraju se provesti na uzorku stražnje ploče za označivanje u točkama i s koordinatama boje pod uvjetima ovoga pravilnika.
NN 17/1999 • Proizvođač je odgovoran za provedbu statističke analize rezultata ispitivanja i za određivanje, u suglasnosti s mjerodavnom ustanovom, mjerila prihvatljivosti njegovih proizvoda radi ispunjenja specifikacija za provjeru sukladnosti proizvoda navedenih u
NN 17/1999 • Mjerila prihvatljivosti moraju biti takva da s razinom 95 postotnoga povjerenja najmanja vjerojatnoća uspješnoga prolaska provjere uzimanjem uzoraka kao što je opisano u dodatku 14 (prvo uzimanje uzoraka) bude 0,95.
NN 17/1999 • O IZMJENAMA I DOPUNAMA NAREDBE O HOMOLOGACIJI VOZILA S OBZIROM NA OGRANIČENJE NJIHOVE NAJVEĆE BRZINE I UGRADNJU URE?AJA ZA OGRANIČENJE BRZINE HOMOLOGIRANOG TIPA TE URE?AJA ZA OGRANIČENJE BRZINE
NN 17/1999 • 1. Vozila kategorije M3, N2 i N3 te njihovi uređaji za ograničenje brzine moraju biti homologirani sukladno ovoj naredbi.
NN 17/1999 • 2. Svrha ove naredbe jest ograničiti na propisanu vrijednost najveću cestovnu brzinu teških vozila za prijevoz tereta i putnika. To se postiže s pomoću uređaja za ograničenje brzine (u daljnjem tekstu: SLD uređaj) ili funkcije ograničavanja brzine u sklopu sustava vozila, čija je glavna funkcija upravljanje napajanjem motora gorivom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 17/1999 • b) Ugradnju na vozila kategorija M3, N2 i N3 SLD uređaja koji su tipno homologirani sukladno ovoj naredbi. (Dio II. Pravilnika ECE R 89.00.)
NN 17/1999 • c) SLD uređaji koji su namijenjeni za ugradnju na vozila kategorija M3, N2 i N3 . (Dio III. Pravilnika ECE R 89.00.)
NN 17/1999 • 4.1. Ograničenje brzine mora biti takvo da vozilo u uobičajenoj uporabi, usprkos vibracijama kojima može biti izloženo, udovoljava odredbama dijela I Pravilnika ECE R 89.00.
NN 17/1999 • 4.2.1. Granična vrijednost se, ni u jednom slučaju, ne smije moći povećati ili isključiti privremeno ili stalno na vozilu u uporabi. Tu nenarušivost namještene granične vrijednosti mora se dokazati ovlaštenom laboratoriju s dokumentacijom za ispitivanje slijeda mogućih neispravnosti prema kojem će sustav biti cjelovito ispitan. Ispitivanje treba pokazati, uzimajući u obzir različita stanja postavljena sustavom, posljedice promjena ulaznih ili izlaznih stanja na funkcioniranje, mogućnosti postizanja tih promjena zbog neispravnosti ili namjernim kvarom, kao i mogućnosti njihove pojave. Razina ispitivanja uvijek će biti do prve neispravnosti.
NN 17/1999 • 4.2.2. Funkcija ograničenja brzine i veze potrebne za njezino djelovanje, osim onih veza bitnih za pogon vozila, moraju biti zaštićene od neovlaštenog namještanja ili prekida njihova napajanja energijom postavljanjem zapečaćenih uređaja i/ili potrebom za uporabom specijalnog alata.
NN 17/1999 • 4.4. Funkcija ograničenja brzine mora biti takva da ne utječe na cestovnu brzinu vozila ako se pritisne na papučicu gasa za vrijeme gibanja vozila namještenom graničnom brzinom.
NN 17/1999 • 4.5. Funkcija ograničenja brzine mora dopustiti uobičajenu uporabu papučice gasa u svrhu mijenjanja stupnjeva prijenosa.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 56/05, Broj 141/08,
Broj 75/00, Broj 132/06,
Broj 129/07, Broj 132/99
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA