PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-2-hpt-je-obvezan-tixs NN 84/1995

• (3) Koncesionar za globalnu pokretnu telekomunikacijsku mrežu (GSM) samostalno ugovara i obračunava "roaming" funkcije s ostalim potpisnicima GSM MOU-a (Memorandum of understanding) u Hrvatskoj i svijetu.


Stranica 1995-10-84-1372 NN 84/1995

• (1) Davatelji usluga koji kupuju osnovne telekomunikacijske usluge od vlasnika javnih telekomunikacija (HPT ili koncesionar) i prodaju ih svojim korisnicima zajedno sa svojim dodatnim uslugama ostvaruju posebne cijene temeljene na količinskom popustu.


Internet NN 84/1995

• (2) Vlasnik javnih telekomunikacija (HPT ili koncesionar) dužan je izraditi cjenik za davatelja usluga putem terminalne opreme priključene na njeovu mrežu. Cijene moraju biti podijeIjene po skupinama zavisno od kakvoće i troškova davatelja, te o troškovima povezivanja i fakturiranja, koje ima vlasnik javnih telekomunikacija.


Internet stranice NN 84/1995

• (1) Davatelji usluga osiguravaju kakvoću usluga, poglavito što se tiče brzine i učinkovitosti otklanjanja kvarova.


Internet stranice NN 84/1995
• (3) Djelatnici davatelja usluga dužni su štovati tajnost telekomunikacijskih priopćenja prema članku 17. Zakona o telekomunikacijama. Usluge koje davatelji usluga pružaju, moraju se odvijati u skladu sa zakonima i propisima koji štite osobne slobode i intimnost privatnog života. Prigodom registriranja i obrade obavljenih telekomunikacijskih usluga, davatelji usluga moraju postupati u skladu sa zakonskim odredbama i propisima štiteći osobni identitet, osobne ili javne slobode i intimnost privatnog života.

Internet stranice NN 84/1995
• (1) Davatelj usluga mora na zahtjev pravne ili fizičke osobe priključiti pretplatničku terminalnu opremu na svoje javne telekomunikacije, kada za to postoje tehničke mogućnosti, odmah ili najkasnije u roku od 30 dana od dana prihvaćanja zahtjeva.

Internet stranice NN 84/1995 • (3) Davatelj usluga mora se očitovati o zahtjevu odmah ili najkasnije 30 dana od primitka zahtjeva. Pri tome može:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 84/1995 • 2. odbiti zahtjev uz obrazloženje i obvezno navodenje krajnjeg roka kada će zahtjev biti prihvaćen. U tom slučaju, davatelj usluga mora na zahtjev pravne ili fkzičke osobe ponuditi posebno tehničko rješenje za priključak pretplatničke terminalne opreme uz naknadu stvarnih troškova.
Poslovne stranice NN 84/1995 • (1) Pretplatnikom može postati pravna ili fizička osoba ako postoje tehničke mogućnosti za priključenje pretplatničke terminalne opreme na telekomunikacijsku mrežu. Pravna ili fizička osoba dužna je osigurati ispravnu pretplatničku instalaciju i nabaviti pretplatničku terminalnu opremu koja zadovoljava tehničke uvjete i norme za tu instalaciju i opremu i ima odgovarajuči certifikat.
Pregledi NN 84/1995 • (2) Davatelj usluga, kada prihvati zahtjev za priključenje terminalne opreme, mora odmah a najkasnije za osam dana, izvijestiti pretplatnika kako će unutar propisanog roka, od 30 dana, obaviti priključenje terminalne opreme.
Glasnik NN 84/1995 • (4) Prava i obveze iz pretplatničkog odnosa počinju teći kada davatelj usluga priključi pretplatničku terminalnu opremu na telekomunikacijsku mrežu.
Novo NN 84/1995 • (5) Pretplatnička terminalna oprema treba, u pravilu, biti priključena na najbliži komutacijski čvor u mjestu na čijem se području nalazi. U opravdanim slučajevima, davatelj usluga, na zahtjev pretplatnika može dopustiti priključenje pretplatničke terminalne opreme na drugi komutacijski čvor, a ne na najbliži komutacijski čvor u mjestu gdje se pretplatnička terminalna oprema nalazi.
Poslovi NN 84/1995 • (1) Pod preseljenjem se podrazumijeva preseljenje pretplatničke terminalne opreme s jedne na drugu lokaciju iz stana ili poslovnog prostora na području telekomunikacijske mreže davatelja usluga.
Poticaji NN 84/1995 • (2) Zahtjev za preseljenje podnosi se, najkasnije 90 dana nakon iseljenja iz stana ili poslovnog prostora, a davdtelj usluga dužan ga je izvršiti onoga dana, koji je pretplatnik označio u zahtjevu, ako za to postoje tehničke mogućnosti.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 40/05, Broj 19/90, Broj 73/07, Broj 116/06, Broj 80/07, Broj 76/05


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled