PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-3-ako-nema-tehnickih-afal NN 84/1995

• (4) Za preseljenje pretplatničke terminalne opreme, pretplatnik plaća iznos predviđen cjenikom davatelja usluga.


Stranica 1995-10-84-1372 NN 84/1995

• (2) Korisnik podnosi pismeni zahtjev za privremeno uključenje pretplatničke terminalne opreme davatelju usluga s podrobno speeiflciranim potrebama. Cijena za tu uslugu određuje se prema stvarnim troškovima privremenog priključenja terminalne opreme i prema sjeniku.


Internet NN 84/1995

• (1) Pretplatnik može pismeno zahtijevati premještaj svoje terminalne opreme o svom tro$ku, a davatelj usluga je dužan izvršiti traženi premještaj onog dana koji je pretplatnik označio u zahtjevu, ukoliko za to postoje tehničke mogućnosti.


Internet stranice NN 84/1995

• (2) Ako davatelj usluga nema mogućnosti izvesti radove na premještaju pretplatničke terminalne opreme dužan je o tome izvijestiti pretplatnika odmah, a najkasnije za 5 dana od dana primitka zahtjeva uz obvezno navodenje roka kada će premještaj izvršiti ili predložiti pretplatniku drugog izvoditelja.


Internet stranice NN 84/1995
• (4) Zahtjev za premještaj podnosi se najmanje 30 dana prije dana kada se premještaj treba izvršiti.

Internet stranice NN 84/1995
• (5) U slučaju popravka, čišćenja ili drugih radova u prostoriji u kojoj se nalazi pretplatnička terminalna oprema, pretplatnik može tražiti privremeno isključenje i ponovno postavljanje te opreme. Ako pretplatnik ne želi terminalnu opremu postaviti na istom mjestu u prostoriji u kojoj se nalazio, nego na drugo mjesto u smislu stavka 3. ovog danka, dužan je davatelju usluga podnijeti zahtjev za premještaj. Dok je pretplatnička terminalna oprema isključena, pretplatnik plaća punu pretplatu.

Internet stranice NN 84/1995 • (b) Za premještaj i privremeno isključenje pretplatničke terminalne opreme pretplatnik plaća iznos predviđen cjenikom davatelja usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 84/1995 • (1) Pretplatnik može pretplatnički odnos prenijeti na drugu pravnu ili fizičku osobu ako novi pretplatnik nastavi upotrebljavati postojeću pretplatničku terminalnu opremu u nepokretnoj mreži putem istog priključka na istoj lokaciji uz promjenu imena u naslovu pretplatnika.
Poslovne stranice NN 84/1995 • (2) Prijenos pretplatničkog odnosa i promjenu imena u naslovu pretplatnika pokretne telekomunikacijske mreže može se izvršiti na zahtjev pretplatnika ako novi pretplatnik nastavi upotrebljavati istu terminalnu opremu ili istu prometnu karticu za identifikaciju (SIM kartica).
Pregledi NN 84/1995 • (3) Promjenekm imena u naslovu pretplatnika pođrazumijeva se promjena imena i prezimena, zanimanja pretplatnika ili naziva ustanove, udruge, poduzeća, trgovačkog društva i dr., uz uvjet da se nastavi upotrebljavati postojeća pretplatnička terminalna oprema putem istog priključka.
Glasnik NN 84/1995 • (5) U slučaju smrti pretplatnika, razvoda braka i drugih razloga ili prestanka postojanja pravne osobe koja je bila pretplatnik, nasljednik, član obiteljskog kućanstva (kojeg između sebe odrede ostali članovi) ili pravni sljednik mora davatelju usluga podnijeti zahtjev za promjenu imena u naslovu prema članku 79. stavak 8. Zakona o telekomunikacijama.
Novo NN 84/1995 • (6) Davatelj usluga je dužan na zahtjev pretplatnika prenijeti pretplatnički odnos na člana njegovog obiteljskog kućanstva.
Poslovi NN 84/1995 • (2) Prigodom pregleda pretplatničke terminalne opreme u smislu članka 80. stavak 4. Zakona o telekomunikacijama, djelatnik davatelja usluga koji obavlja pregled dužan je pokazati prije pregleda ovlast koju je dobio od davatelja usluga.
Poticaji NN 84/1995 • (3) Ako djelatnik davatelja usluga prigodom pregleda utvrdi neispravnost pretplatničke terminalne opreme, dužan je nađeno stanje pismeno konstatirati i skrenuti pozornost pretplatniku da uočenu neispravnost otkloni odmah, a najkasnije u
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 138/05, Broj 61/09, Broj 86/02, Broj 33/05, Broj 39/07, Broj 126/09


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled